آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

ده ماهگی آرتین خان اول

1391/4/13 13:16
نویسنده : مامان آرتین
628 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز فونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

آرتینم 10 ماهه شدی و شمارش معکوس برای تولد یک سالگیت شروع شد. انشالله تولد ١٠٠ سالگیت.


گل من این ماه هم پیشرفتهایی داشتی. البته تو پستهای قبلی یه سریشونو نوشتم. عرضم به حضورت:

١. تو این ماه سینه خیز رفتن رو شروع کردی و الان سرعتت زیاد شده.

   

٢. عاشق سیم و وسایل الکترونیکی هستی. از قبیل لب تاپ، کنترل، موبایل، تلفن و ... . به سرعت خودت رو به سیم شارژر لب تاب یا مودم میرسونی و شروع میکنی به کشیدن. یه بار هم دیدم سیم شیردوش رو گرفتی و اینور و اونور میکوبی. آخه پسر اگه خراب بشه دیگه نمیتونم برات شیر بذارم تا موقعی که نیستم نوش جون کنی.

   

٣. هر از گاهی دست دسی میکنی. نانای کردنت زیاد شده. قبلا فقط سر تکون دادن بود، دستت رو رو زانوهات میذاشتی و سر و بدنت رو تکون میدادی، ولی الان با دو دستت میرقصی. عاشق کارهاتم.

   

٤. غذاهایی که با دست بهت میدم رو دوست داری. هر وقت برنج دم میکنم یه مقدار سیب زمینی میذارم روش تا بپزه. با دست بهت میدم و روش هم ماست. خیلی دوست داری. ماست رو هم خیلی بامزه میخوری.

   

٥. خیلی باحال با لیوان آب میخوری، اونم تو لیوان شیشه ای. دندوناتو میزنی بهش و خوشت میاد. بعد از اینکه سیر میشی تو آب فوت میکنی و از صدای قل قلش خوشت میاد. اگر لیوانو دور کنم شاکی میشی.

   

٦. لثه های بالاییت می خاره، وقتی بغلمون هستی دهنت رو باز میکنی و به شونمون میزنی.

   

٧. با دهنت یه وقتایی صداهای جالب در میاری، زبونت رو به کامت میزنی و نچ نچ نچ (در اصطلاح سق زدن).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سميرا
13 تیر 91 14:17
10 ماهگيت مبارك فندق
فرزانه
13 تیر 91 14:54
مبارک مبارک 10ماهگیت مبارک عشق خاله.بووووووووووووسس!!1
مامان آرتین
13 تیر 91 18:37
مبارکه گلم
فاطمه (مامان آیلین)
13 تیر 91 21:12
عزیز من گل من ۱۰ ماهگیت مبارک ۱۰ ماهگیت مباررررررک
بابا
14 تیر 91 9:11
سلام پسر گل و شیطون چیییطورییییییییییییییییییییییییییییی باور کن گذر زمان رو آدم اصلاً حس نمی کنه که چقدر زود می گذره الان دیگه به قول مامان داریم لحظه شماره میکنیم که 1 سالت بشه اما دلمون برای این روزها هم تنگ میشه آخه الان شما تو اوج شیرینی هستی به هر حال زمان می گذره دوست دارم بابایی
خاله نسيم
14 تیر 91 9:31
گلم 10ماهگيت مبارك ايشالا تولد 1سالگيت نازم خاله ديگه داري آقا ميشي راستي من عاشق صداي چخ چخ دندون وليوانم
مامان نیایش
14 تیر 91 12:35
ده ماهگیت مبارک عزیزم زنده باشی قدر مامانی مهربونت رو هم بدون عیدتون هم مبارک
خاله سپیده
15 تیر 91 10:58
مبارکه که که که تولدت مبارکه
ملی مامان میکاییل
15 تیر 91 16:14
10 ماهگیت مبارککککککککککک آرتین خالهههه میکاییل هم دوست داره بعضی چیزا رو با دست بهش بدم زرده تخم مرغش رو با دست می خوره یا پلو
زینب کوچولو
15 تیر 91 17:27
سلام مر30 که سر زدین منم شما رو با افتخار لینک کردم
مریم مامان ملینا
17 تیر 91 12:44
ده ماهگیت مبارک آرتین جونم
دایی مرتضی
17 تیر 91 16:34
10ماهگیت مبارک عزیز داییییییییییییییییییی
آرتین خان خان ایران
17 تیر 91 18:29
عزیزم 10 ماهگیت مبارک کم کم به یک ساله شدن داری نزدیک میشی ها آخ جون تولد ما هم آپیم مامانی
سمانه مامان پارسا جون
20 تیر 91 11:41
10 ماهگیت مبارک عسل
مامان امیر علی
25 تیر 91 9:55
ماشاله .......راستی الان وقتشه سیدی صدای حیوانات و با کارتاش رو بگیری و با صدا شکل اونا را بهش با بازی اموزش بدی تا زودتر و بهتر به حرف بیوفته من از سه ماهگی شروع کردم امیر علی ده ماهگی حرف زدن رو شروع کردددد الان وقت خوبیه موفق باشی
مامان مانی جون
25 تیر 91 17:19
وای انگار تمام بچه ها کاراشون مثه همه من که حال میکنم مخصوصا فوت کردن تو آب و قل قل کردن و خیلی دوست دارم
مامان ماهان
6 مرداد 91 18:55
10 ماهگیت مبارکههههههههههههههههه