آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

تولد 4 سالگی آرتین خان اول با تم توماس

1394/7/12 11:58
نویسنده : مامان آرتین
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم مهربونم 13 شهریور امسال 4 سالگیت تموم شد و وارد سن 5 سالگی شدی. انشالله همیشه سالم و پاینده باشی.

امسال هم مثل پارسال دو سه تا تولد داشتی. روز تولدت 13 شهریور مهمون داشتیم. منم یه کیک فوری پختم تو هم کلی حال کردی و شمع فوت کردی. البته با الینا جون نوبتی. از شانس خوب ما بعد از 8/5 سال که ازدواج کردم یکی از خاله جونام اومد تهران و اومد خونه ما. با پسر و عروس و نوه گلش. البته فقط خاله جون و شوهرشون نیومده بودن بقیه اومدن و تو کلی با الینا جون دوستی. من هم فقط به کیک بسنده کردم. چون جشن اصلیت 19 و 26 شهریور بود. اینم کیکت

روز 19 شهریور بالاخره بعد از کلی بدو بدو مراسم جشنت به بهترین نحو برگزار شد. و همه مهمونا راضی و خوشحال بودن. جای بقیه دوستان که نیومدن هم خالی. 

کیک امسالتو خودم درست کردم. واقعا سخت بود برای بار اول تولد شما درست کردم. اما مهمونا خیلی خوششون اومد و کلی تعریف کردن. درسته عین قنادیها نشد اما خونگی بود و طعمش عالی. چشمک

از شما بگم که اصلا منو اذیت نکردی. چهارشنبه هم خونه موندیم کارامونو بکنیم. شما فقط سی دی دیدی و طرف من نمیومدی. من به داشتن پسری مثل تو افتخار میکنم. امیدوارم همینطوری بمونی. 

این هم از بقیه عکسها

تزیینات تولدت که خودم درستشون کردم.

میز تنقلات: پف فیل بیسکویت تم، مرنگ

میز شام: ته چین مرغ، بادمجان طبقه ای، دلمه برگ مو، لازانیا رولی، سالاد روسی، رولت کوکوسبزی، کیک مرغ، ژله بستنی، چیز کیک، دسر قالبی

گیفت تولدت: برچسب توماس

تاج تولد

برگه یادگاری

ساعت تولد، برگه خوشامدگویی و فلش به سمت تولد

کارت تولد

اینم هدیه مامان و بابا

و اما تولد دوم که روز 26 شهریور بود دوستای وبلاگی (چندتایی که حالا با هم رفت و آمد داریم) و چندتا از همکارام بودن. تولد خانومانه. این تولد هم نی نی بیشتر بود و شما کلی حالشو بردی.

بعد از تولد اول همش میگفتی منکه پسر خوبی بودم و رقصیدم برام بازم تولد بگیر.

اینم عکسای تولد دومت

میز تنقلات: پاپکورن، باقلوا، بیسکویت تم، شکلات

میز عصرونه: لازانیا رولی، رولت کوکوسبزی، سالاد روسی، کاناپ کیک مرغ، چیز کیک، ژله بستنی، دسر قالبی

ای

پسندها (2)

نظرات (9)

مامان زری
15 آبان 94 17:01
سلام به آرتین گلم و مامان دوست داشتنیش تولد چهارسالگیت مبارک گلم انشالله همیشه خوشحال و شاد باشی دلم کلی براتون تنگ شده میبوسمتون
مامان آرتین
پاسخ
وااااااااااااااااااااای زری جون. منم دلم برات خیلی تنگ شده گلم. خیلی خوشحالم کردی بهمون سر زدی
مامان نسی
27 آبان 94 16:54
با تاخیر فراوان گل پسرم تولدت مبارک عزیزم ببخش یه چند وقت از سایتهای مختلف میومدن تو وبلاگ آرتین خواستیم به این صورت مزاحم کمتر باشه باشه گلم بعد از این دیگه میتونی کامنت بذاری
مامان آرتین
پاسخ
قربونت برم نسیم جون
سارا
29 آبان 94 15:47
تووولدت مبارک ارتین جونی ایشالله زیر سایه پدر و مادر مهربونت ۱۰۰۰ساله بشی قدر مامانی و بابایی رو هم بدون که برا شازذه پسرشون چندتا چندتا تولد میگیرن مامان ارتین جون چرا اینقدر دیر دیر اپ میکنی وبلاگ پسری رو خاطراتش رو زود زود بزار براش
مامان آرتین
پاسخ
ممنون خاله سارا. لطف داری. مامان ارتین تنبل شده تو اپ کردن. کلی پست عقبم
هما
16 آذر 94 12:44
آرتین جونی تولدت مبارک ان شالله 120ساله شی
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیز دلم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
17 آذر 94 9:58
تولدت مبارک قشنگم جای من ورهامم حسابی خالی بوده انشالله هزارساله و پاینده باشی عشقکم دست مامان گل وهنرمندت دردنکنه که حسابی زحمت کشیده بوده برات
مامان آرتین
پاسخ
واقعا جاتون خالی بود. همش چشم انتظارتون بودم با اومدنتون سورپرایزم کنی
سارا
18 آذر 94 15:02
نه دیگه بجنب ما منتظریماااااا زود زود بیا با کلی عکس و خاطره از ارتین گل گلی و دوستاش و مامان خوشگلش
مامان آرتین
پاسخ
چشم عزیزم
فلور
19 آذر 94 12:52
سلام بر شما مادر خوش سلیقه واقعا وب زیبا و قشنگی دارید بی عیب و نقص امیدوارم هرچه زودتر مطالب جدید بزارید تا بتونیم از خوندن اونا لذت ببریم و البته یه پیشنهاد دارم که میتونه وبتون رو کامل تر و زیبا تر کنه شما میتونید یه پست جدا برای دوستای ارتین جان بزارید و توی اون پست یه عکس از همه دوستای ارتین بزارید و یا عکسایی که ارتین با دوستاش داره یه جوریایی البوم عکس دوستاس میشه و میتونه بعدا از دیدن اونا لذت ببره
ستوده
21 آذر 94 0:39
تولدت مبارک ارتین خان زیر سایه مامان بابا سالم و موفق باشی
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم
سپیده
8 بهمن 94 19:49