آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

چهل و دو ماهگی آرتین خان اول

1393/11/29 14:32
نویسنده : مامان آرتین
592 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

عشق من سه سال و نیمه که قدم رو چشمامون گذاشتی و با  ورودت خونه مونو روشن کردی. بینهایت دوست دارم. دو ماهه وبت رو اپ نکردم. خیلی این روزا سرم شلوغه. ماه پیش اولین بار بود که ماهگردت رو تو وبلاگت تبریک نگفتم. فقط حضوری.بوس

چهل و دو ماهگی مبارک عزیز دلم

کلی اتفاقا تو این دو ماه افتاده که عقب موندم.

  • حضور در جشن تولد بهمنیهای 89 بود که یه تولد 4 سالگی 8 ماه زودتر گرفتیم.
  • سفر
  • دیدار با خاله الهه و یاسان چشم بلبلی
  • جمع شدنمون تو خونه خاله خدیجه و آوا
  • تولد رهام عزیزم
  • رفتن به نمایش عروسکی با مهدکودک
  • بیدار شدنت صبحها به راحتی
  • ثبت نام تو دوره های موسسه رویش طلایی کوپولوها و آغاز دوره 63 روزه ریاضی
  • و ... که یادم نمیاد و سعی میکنم تو پست بعد با شرح و عکس بیام به زودی.

عاششششششششششششششقتم

 

 

 

عزیز من گل من 42 ماهگیت مبارک

 

پسندها (5)

نظرات (6)

mamani
14 اسفند 93 2:55
Salam khale joon 42 mahegit mobarak.
mamani
14 اسفند 93 2:56
Webloget kheyli ghashange ba ejaze link shodi to ham age dost dashty be man sar bezan
پگاه مامان آرتين
17 اسفند 93 8:33
عزيزم مامنتظريم زودزود بياين.ماشالا به پسرگل وفعالمون
نسیم مامی باربد
25 اسفند 93 13:51
عزیز خاله 42 ماهگیت مبارک انشالله 420000000 سالگیت
پگاه مامان آرتین
3 اردیبهشت 94 11:38
کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آرتین
پاسخ
مااومدییییییییییییییییم. بیا پگاه جونم
سپیده..مامانه پارسا
3 اردیبهشت 94 18:01
سلام مامان سعیده جون ب وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحاااال میشیم.ارتین گلی رو ببوس
مامان آرتین
پاسخ
بخدا وقت نمیکنم عزیزم. ببین وبمو بعد دو ماه اپ کردم. سعی میکنم بیام