آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

چکاب شش ماهگی

1390/12/14 12:19
نویسنده : مامان آرتین
611 بازدید
اشتراک گذاری

امید زندگی

دیروز بعد از ظهر ساعت 6 من و شما برای اولین بار تنهایی برای چکاب پیش آقای دکتر رفتیم. آخه بابایی ماموریت بود. خدا رو شکر همه چی خوب بود و دکتر برنامه غذایی رو داد و گفت بصورت سنتی فرنی و حریره بادوم و بصورت صنعتی سرلاک گندم و برنج رو میتونم بهت بدم. بعد از غذا حتما یه مقدار آب جوشیده سرد هم بهت بدم.

اینم نتایج چکابت:

وزن: 7900 گرم     

قد: 69/5 سانتیمتر        

دور سر 46 سانتیمتر             

امروز هم ساعت 8/5 صبح با بابا احسان بردیمت مرکز بهداشت و واکسنت رو زدیم. طبق معمول من دل و جرات دیدن صحنه رو نداشتم و پشتم رو کرده بودم و بابایی هم دستاتو گرفته بود و باهات حرف میزد. ایندفعه گریه هات خیلی فرق می کرد. یه جور اعتراض. ولی عزیزم باید واکسناتو مرتب بزنی تا انشالله وقتی بزرگ شدی، سالم و قبراق باشی و خدای نکرده مریضیهایی که مربوط به این واکسنهاست، نگیری. اینجا بهمون گفتند باید غذاشو شروع کنی ولی اصلا سرلاک بهش نده. مواد نگهدارنده داره. ماهم گفتیم چشم. 

اینجا هم چکابت کردن و یه مقدار اندازه ها باهم فرق داشت!!!

وزن: 7700 گرم    

قد: 72 سانتیمتر         smile smiles smiles

دور سر: 45 سانتیمتر             smile smiles smiles

هردوتاش خوبه. خیلی فرق نداره. همینکه سالم و سلامت هستی برامون کافیه.

یه نکته جالب اینکه هروقت میخوای واکسن بزنی، شب رو خوب نمیخوابی. فکر کنم استرساسترسقبل از واکسنه چشمک.

 

الان هم روی پام خوابیدی. منم برم برات فرنی درست کنم. بیدار شدی بهت بدم، ببینم چه میکنی. خوشمزه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرتین
14 اسفند 90 14:26
ایشالا به سلامتی امیدوارم که زیاد اذیت نشی ومامانی رو اذیت نکنی
راستی خوب غذا بخور تا چاق بشی چله بشی من بیام کنم


اولین وعده غذامو که تقریبا خوب خوردم
مریم مامان ملینا
14 اسفند 90 14:57
ماشالا به این گل پسر.
6 ماهگیت مبارک آرتین جونم


ممنونم خاله جونم
مامان آتین
14 اسفند 90 15:01
جیگرشو برم من که نیم ساله شده
مامانی از طرف من ببوسش


ممنون خاله جونم.
بابا
14 اسفند 90 16:06
قربون 6 ماهگيت برم پيسسسسسسر
امروز كه رفتيم واكسنتو زديم اولش خيلي گريه كردي اما بعدش آروم شدي قربونت برم


و تا الان هم پسر خوبی بودم بابایی
مریم مامان درسا
14 اسفند 90 17:10
مبارکه عزیزم
6 ماهه شدی ،قربونت برم
وااااااای واکسن زدی،ایشالا زود جاش خوب بشه
فرنی هم نوش جونت



بله خاله جون. واکسن زدم. مامانم رو هم خیلی اذیت نکردم. آخه دیگه مرد شدم.
دایی مرتضی
14 اسفند 90 22:20
الهی قربونت برم دایی جون که یه عالمه بزرگ شدی.
مطمئنم به زودی زود هم راه می ری، هم شروع می کنی به شیرین شیرین حرف زدن.


غذاهایی که مامانی می ده رو هم خوبه خوب بخور.
دوست داریم.


ممنون از محبتت دایی جون
مامان آیسا
15 اسفند 90 7:50
بسلامتی پسر گلمون یکماه دیگه بزرگتر و دلبرتر شده
عزیزم دست پخت خوشمزه مامانی رو بخور و کلی لذت ببر
آیسا هم داره مثل تو تپلی میشه و دل همه رو میبره


خاله جون مرسی. آیسا جون رو ببوس
نوشین
15 اسفند 90 14:52
به نتایج چکاب...
خدا رو شکر که واکسنتو زدی عزیزم...
ایشالله همیشه سالم باشی و روز به روز بزرگ تر شی و مامان خوبت بیاد اینجا واسمون از شیرین کاری هات بنویسه و ما کلی کیف کنیم که همچین گل پسری داریم
غذاهای خوشمزه مامانی رو هم خوب خوب بخور....


حتما خاله جون. مرسی
مامان ماهان
17 اسفند 90 10:58
6 ماهگیت مبارکهههههههههههههه آرتین جونمممممممممممممم الهی که همیشه سلامت باشی
مامان رها
20 اسفند 90 19:36
ای جونم حالم خراب شد با دیدن این عکسهای خوشگل هزار ماشا الله چه پسر ماهی شده این شازده کوچولو