آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

چکاب پانزده ماهگی

1391/9/25 10:23
نویسنده : مامان آرتین
821 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من

تو پست قبلی یادم رفت از چکابت بگم. روز یکشنبه 19 آذر، اومدم سر کار و شما رو پیش مامانی که شب قبل خونه ما خوابیده بودن، گذاشتم. ساعت 9 رفتم یکسری کارهای بانکیمو انجام دادم و اومدم دنبالت و حاضرت کردم. اول باهم برای چکاب رفتیم بهداشت. که خدا رو شکر خوب بود. این هم نتایج چکابت:

وزن: 11 کیلوگرم

قد: 82 سانتیمتر

دور سر: 50 سانتیمتر

                                

از اونجا هم برای کارهای پاسپورتت رفتیم پلیس+10. تا 10:15 کارهامون تموم شد و شما رو بردم گذاشتم مهدکودک و رفتم سرکار. روز خسته کننده ای بود. نگی مامانم تنبله با این یک کوچولو کار خسته شده. دوندگیم خیلی زیاد بود. برای اینکه به کارهام در مدت زمان کم برسم باید خیلی می دویدم.

این هم عکس گذرنامه ات.

 عکس گذرنامه

                     

این هم چندتا عکس خونه خاله سارا و عمو فرید. البته خیلی باهم بازی نکردید. هرکس برای خودش بود.  

آرتین و کیارش

                              

                          

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
25 آذر 91 11:15
عزيزم پسملمون داره پاسپورت ميگيره


مامان ماني جون
25 آذر 91 11:35
فدات شم خیلی نفس شدی ها
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


مرسی خاله جون
نسیم -مامان آرتین
25 آذر 91 11:42
الهی عکس پرسنلیتو قربون چه ناز شدی خاله
ایشالا به سلامتی کجا میری خاله مارو تنها نذاری


ای بابا. خاله جون ما کجا رو داریم بریم. گرفتیم برای روز مبادا
مامان آرشيدا
25 آذر 91 14:03
سلام خاله جون حسابي بزرگ شدي . يه سوال آرتين جون تو مهد اذيت نمي شه آرشيدا منو خيلي خسته ميكنه همش بغلم بذارمش مهد به نظر شما بهتر ميشه


اولش سخته ولی الان خیلی خوب عادت کرده. امتحانی بذارش
مامانی آوینا
26 آذر 91 0:29
سلام آرتین جونی .عکس پاسپورتت مبارک خاله.خیلی بامزه افتادی تو این عکسها


ممنون خاله جون
فرزانه
26 آذر 91 11:58
ماشالا خاله جون قربونت برم خیلی بزرگ شدی!!!پاسپورتت مبارک عزیزم ایشال همش به مسافرت آقاییی من.


ممنون خاله جونم
دایی مرتضی
26 آذر 91 16:16
فدای این پسر بشم من


با اون موهای بلند و فر فریش


مامان آرتین (الهه)
26 آذر 91 18:42
الهی من قربون خودت و اون عکست برم من خیلی دلم واست تنگ شده بووووود


ممنونم خاله. منم دلم براتون تنگه
سهراب
26 آذر 91 19:39
ایشالا که با این پاسپورتت بری دور دنیا رو بگردی.


ممنونم عمو جون
سارا
27 آذر 91 0:01
الهییییییییییی بگردم عکس پاسپورتش خیلی جیییییییییگر شده! ایشالله یه عالمه جاهای خووووب خوب بری باهاش آرتین جووونم!


مرسی خاله جون. راستی بهتر شدی؟
mamane Ali
27 آذر 91 16:47
چقدر قشنگ شده عکس پرسنلیت آرتین جونم عزیزمی ..
راستی این نینی دومی با نمک اسمش چیه ؟؟


این هموم کیارشه معروفه که تولدش رو تو وبلاگ آرتین تبریک گفتیم و پسر دوستمونه.
ملـــــــــی
27 آذر 91 22:10
ای جونم پاسپورتت مبارک باشه موهات هم خیلی بامزه شده


مرسی خاله جون
مامان نيروانا
28 آذر 91 10:34
الهي نتيجه ي همه ي چكاپهات خوب و عالي باشه خاله.
قربون اين عكس پاسپورتت برم من خاله. فكر كن مأموراي كنترل فرودگاه چه كيفي كنن اين عكس رو ببينن!
ايشالا سفراي خوب خوب بري با پاست قشنگم.
مامان سعيده مرسي كه عكساي خوشگل دردونه رو گذاشتي برامون . لذت برديم


مرسی خاله جون.
رها مامان راستین
28 آذر 91 17:09
به به یه پسر نازوبانمک تو پاسپورت همیشه به سفر


ممنون خاله جون
مامان کورش
28 آذر 91 17:15
ارتین جون خیای عکست خوشمل شده امیدوارم همه دنیارو بری ببینی


مرسی خاله عزیز
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
29 آذر 91 8:27
سلام ممنون به ما سرزدید
مریم مامان ملینا
29 آذر 91 9:30
چه مظلوم شدی تو این عکس آرتین جونی
به سلامتی کجا؟؟؟!!!
راستی مامانی من باید از شما بپرسم کجایی کم پیدا؟!


اصلا حواسم نبود پست جدیده. بهت سر زدم. بوس
عمه اریسا کوشمولو
29 آذر 91 22:22
خوشگلم ماشالله
یلداااااااااااااااااااااااااااتووووووووووون مبااااااااااااارک عزیزم


یلدای شما هم مبارک
مامان یزدان
30 آذر 91 9:50
خیلی بلایی


مامان یزدان
30 آذر 91 9:52
با افتخار لینکت کردم.


ممنون
مامان ماهان
4 دی 91 15:41
هزاررررررررررررررررررررماشاالله خیلی بزرگ شدیااااااااااااااااااااااااا
چه عکسهای خوشگلی مامانی دستت درد نکنه


ممنون. خوشحال شدم نظرتون رو دیدم.