آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

سی و چهارماهگی آرتین خان اول و یه قراره دیگه

1393/4/14 8:15
نویسنده : مامان آرتین
2,407 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز سی و چهار ماهت تموم شد و کم کم داریم به جشن تولد نزدیک میشیم. کمتر از دو ماه دیگه مونده. الهی جشن تولد سی و چهار سالگیتو برات بگیرم عشقم.

گل من 34 ماهگیت مبارک

 

مامانی پارسال که روزه میگرفتم هلاک میشدم از بیخوابی. ولی امسال خیلی پسر خوبی شدی. با هم میریم خونه. برات سی دی میزارم با یه شیشه شیر و خوراکی. تو هم بی سر و صدا میشینی سی دی میبینی. اصلا اذیت نمیکنی. منم راحت میخوابم. بماند که یه وقتایی میای میسگی بیا پیش من بخواب.

 

اگه کاری کنی دعوات کنم، میگی من ناراحتم و میری تو اتاق و در رو میبندی. قربون قهرت بشم من. اگر هم کار بدی کنی با صدای بلند بهت بگم "آرتین" زودی میای منو ناز میکنی و میگی :" ببشید ببشید". 

 

ده روزی هم که خاله سپیده و مامانی اینا خونه ما بودن نرفتی مهد. موندی خونه و کلی حال کردی.

 

و اما چهارشنبه چهارم تیر ماه یه قرار دوستانه دیگه (سومین قرار با این گروه) داشتیم. با دوست جونیای منو شما. خدا برای هم حفظمون کنه. خندونک

اون روز قرار بود من آش ببرم. از ساعت 12 مرخصی گرفتم و اومدم خونه. البته دست مامانی درد نکنه. حبوباتو گذاشته بود بپزه. البته منکه انقدر کار داشتم که کل آش رو مامان فاطی زحمت کشیدن که خیلی هم خوب شده بود.

خلاصه ساعت 4:20 از خونه راه افتادیم و ساعت 5:15 رسیدیم. تو راه که بودم خاله خدیجه مامان آوا جونی زنگ زد و گفت من رسیدم، هر وقت رسیدی زنگ بزن بیام کمک. 

خلاصه ساعت 5:15 رسیدیم و رفتیم پیش دوستامون. آوا جونی . مامانش، سما جونی و مامانش، ایلیا جونم و مامانش، ارشان گلی و مامانش قبل از ما رسیده بودن. کمی بعد از ما هم پارسا جون و مامانش (عضو جدید گروه) اومدن. خاله سمیه مامان پارسا براتون بادکنک و پفیلا آورده بود. خاله خدیجه هم اشترودل. خاله شقایق هم برای همه شربت آورده بودن. دست همه درد نکنه. جای همه خالی خیلی خوش گذشت.

و اما عکسها در ادامه مطلب

من و آرتین خان اول

از راست به چپ: خاله شقایق و ارشان جون، خاله زهرا و ایلیا جون، من و شما پسر طلا

آرتینی و ایلیا جونم در حال خوردن کیک و آبمیوه

خاله زهرا با شما وروجکا

آواجونی و مامان خدیجه

ارشان که گل سر آوا رو زده

اینم که عشق مامان

آرتین و آوا جون

و سما خانوم که از عکس فراریه

عزیز دلم

خاله سمیه و پسر خوشگلمون پارسا

از راست به چپ: سما و مامان، ایلیا و امان، پارسا و مامان و آرتین و مامان

این هم دو دوست همسن

خاله شقایق و ارشان گلم

نشستن وروجکو ببین ها

دو دوست ایلیا و آرتین

این هم نمایی از عصرونه ما

و بالاخره عکس دزدکی از سماخانوم

دوستای مهربونمون عاشقتونم

ارشان شیطونک و خرابکاریش. آوا هم از فرصت استفاده کرده آخه پفیلا خیلی دوست داره

و این هم یه خرابکاری دیگه. اگه مامانیش میزاشت کل دستمال کاغذی رو باز کرده بود.

آوا عزیز ریزه میزه

آقا پارسای گل

خاله زهرا و ایلیا جون

پسندها (7)

نظرات (12)

mahasa
14 تیر 93 9:50
سلام دوست خوبم دوست داری نی نی ت توی مسابقه ی وبلاگ من شرکت کنه اگه دوست داری بیا و نظر بده بگو نی نی منم هستش
شقایق.مامان حباب
14 تیر 93 12:06
واااااااااااااااااای ک چقدر کیف داد. من خیـــــــــــــــــــــــــلی خوشحالم ک دوستای گلی مثل شما دارم. عشق من ماهگردت مبارک خاله جونی
مامان آرتین
پاسخ
ممنون خاله جونم. ما هم به دوستایی مثل شما افتخار میکنیم.
زهرا مامی ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 تیر 93 4:22
به به چه عکسهاااای روحیه بخشی عاشقتم سعیده جووون با اون مامان مهربونت و دست پخت خوشمزه اش دستت درد نکنه گل من اون روز حسابی تو زحمت افتادی هااا میبوسمتون به امید دیدار دوباره
مامان آرتین
پاسخ
مرسی گلم از نظر قشنگت. تا دوستای گلی مثل شما دارم چی غم دارم
خدیجه مامان آوا
16 تیر 93 0:21
عزیزم ارتین جون 34ماهگیت مبارک.خیلی خوش گذشت البته سعیده جون قسمت آش بیشتر چسبید گلم دستت درد نکنه
مامان آرتین
پاسخ
خواهش میکنم قابل دوستای گلمو نداشت
مامان سارا
16 تیر 93 9:39
34 ماهگی آرتین جون مباررررررک باشه. به به به حسابی خوش گذروندیدا. جای من سبز بودههمه عکسا خوشکل بودن سعیده جون. همیشه به گردش و شادی.
مامان آرتین
پاسخ
مرسی عشقم سر زدی بهمون. جات واقعا خالی
مامان سوده و بابا امین
20 تیر 93 23:31
به به بلاخره حس حسادتم فروکش کرد و اومدم برات پیغام بزارم سعیده آشو تنهایی خوردین نوش جونتون اما میدونم که بدون من بهتون خوش نگذشته فقط اینجوری وانمود میکنین ایشالله قرار بعدی کنار هم
مامان آرتین
پاسخ
بله مسلمه که جاتون حسابی خالی بود. حتما حتما منتظر قرار بعدی هستم
الهه مامان آرمینق
22 تیر 93 15:12
سلام مبارک باشه عزیزم هزار ساله بشی وای چه عکسایی چه جایی کاش ما هم بودیم
مامان آرتین
پاسخ
مرسی عزیزم که به ما سر زدین
نانا
23 تیر 93 16:55
سلام دوست گلم،سفارشات خرید لباس و کفش و کیف برای خودتون و کلی لباسهای خوشگل و ناز برای جیگراتون ،رو قبول میکنیم...اجناسمون همشون ترکیه هستن،خودتون میبینین و می پسندین و من سفارش میدم تا براتون بیارن...جنسها ازنظرکیفیت عالی هستن...اگر دروایبرهستید و حتما قصدخرید دارین به این شماره تلفن از وایبرپیام بذارین تا توی گروهم ادتون کنم...باورکنین پشیمون نمیشین... 09017677967.......همین الان بیا وایبرپیام بده...کلی لباس نازداریم
مامان آویسا
23 تیر 93 20:42
ماشالله آرتين خان كه حسابي با دوستاش خوش مي گزرونه ان شالله هميشه به خوشي باشه
مامان آرتین
پاسخ
مرسی خاله جون
پگاه مامان آرتین
31 تیر 93 9:06
عزیزم مبارکه ایشالا همیشه لبت خندون باشه پسرگلمممممممممممممم
مامان آرتین
پاسخ
مرسی گلم
مریم
16 مرداد 93 13:13
چه کوچولوهای خوشگلی
مامان آرتین
پاسخ
چشاتون قشنگ ميبينه
مریم
1 شهریور 93 9:26
عزیزم 35 ماهگیت مبارک آرتین نازم
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم بهمون سر زدی