آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

هجده ماهگی آرتین خان اول

1391/12/13 21:40
نویسنده : مامان آرتین
671 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل ترین پسر دنیا

هجده ماهگیت مبارک

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

امروز باید می بردیمت واکسن 18 ماهگیت رو بزنیم. ولی چون داری دارو می خوری گذاشتیم برای چند روز دیگه که کاملا خوب شی. انشالله.

 اینم یه عکس بعد از مریضی آرتین. خیلی لاغر شده پسرم.

از این روزها بگم که بعد از یک هفته از دیروز رفتی مهد کودک. امروز هم ازتون عکس نوروز گرفتن.

راستی سه روزی هست که تو دهنت برفک زده. علتش رو نمیدونم، اوایل اذیت می شدی ولی خدا رو شکر بهتری. خدا رو شکر که مهد نبودی اینطوری شد. آخه تا یک کم مریض هم میشی، میگن از مهده. حالا چی میگن؟ متفکر. بعضی ها میگن یه چیزه کثیف گذاشته دهنش، بعضی ها میگن رودل داره، یه عده هم میگن سردی کرده. (دوستای گلم اگه برای نی نی های شما هم اتفاق افتاده راهنماییم کنید)

امروز رفتیم حمام. ولی دلت نمی خواستی بیای بیرون. با هزار کلک آوردمت بیرون.

جا مونده ها:

سه هفته پیش که مامانی و بابایی اینجا بودن، (مامان و بابای من) نذاشتن بری مهد و با هم کلی حال کرده بودی. بابایی که خیلی رابطه خوبی با بچه های کوچولو نداره، ولی شما رو خیلی دوست داره. میگفت برم چطوری دوریش رو تحمل کنم. قربون پسر دلبرم بشم.

اینم اولین دمپایی که مامانی برات خریده. دستشون درد نکنه. 

دیگه بیشتر از این یادم نمیاد. فعلا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

دایی مرتضی
14 اسفند 91 0:16
وااااااااااااااااااییییییییی
چرا عزیز دایی ش اینقد لاغر شده
:-\
ایشالا زودی خوب شی
و اینکه هیجده ماهگی ت هم مبارک عسل دائی


مرسی دایی جون
نسیم-مامان آرتین
14 اسفند 91 8:51
عزیز دلم 18 ماهگیت مبارک
سعیده جون واکسن رو حتما آخر هفته بزن تا 2 روز کنار آرتین باشی آرتین من زیاد اذیتم نکرد چون بعد از اینکه واکسنشو زدیم یه 3ساعتی با هم بازی کردیم تا واکسن پخش بشه وبعد خوابید وبعد از بیدار شدن پا درد داشت ماهم آرتین وبردیم تو پارکینگ تا توپ بازی کنی چون بچه ها میترسن پاشونو زمین بزارن اولش یکم گریه کرد اما بعدش تونست دنبال توپ راه بره بعدشم تا شب یکم جزئی بی تابی کرد اما از فرداش دیگه درد نداشت دوست داشتی شماهم این کار ها رو بکن تا پسملی کمتر اذیت بشه
یه چیز دیگه من زیاد دهنم برفک میزنه الان چند وقته داروشو پیدا کردم رب انار شیرین-رب انارو بمال روی برفک وبذار بمونه خیلی سریع خوب میشه


ممنون از راهنماییهات نسیم جونم. سعی می کنم انجامش بدم اگه بذاره
مامان یزدان
14 اسفند 91 11:58
الهی
منا مامان الینا
14 اسفند 91 12:05
سلام عزیز دلم الهی نبینم مریضیت رو من خوشکلم بیا بغلم گل پسری نانازی من
امروز که عکست رو تو فیس بوک دیدم با خودم گفتم چقدر آرتین جون لاغز شده حتما داره قد میکشه
اما الان خوندم از مریضی بوده آخیش گلم
الان بهتر شده سعیده جون؟
راستی سعیده جون مولتی ویتامین چی به آرتین جون میدی؟ من به الینا ویتا گلوبین میدم آلمانی هم آهن داره و هم ویتامیه و به دکترش که گفتم گفت خوبه همین را روزانه 2.5 سی سی بدم برای تقویت بدنشون لازمه آرتین جونم حتما بدنش ضعیف شده که مریضی اش طولانی بوده سعی کن با آبمیوه های طبیعی و مولتی ویتامین بدنش را تقویت کنی
ببخشید پر حرفی کردم میدونم که تو بهترین مامان هستی اما آرتین خیلی واسم عزیزه و طاقت اینکه بنویسی مریضه و داره لاغر میشه را ندارم قرون اون نگاه قشنگش برم ببوسش این فرشته را


ممنونم منا جون. منم یه مولتی ویتامین با آهن آمریکایی بهش می دم. خدا رو شکر به غذا خوردن افتاده بهتره میشه. می بوسمت.
مامان آرتین (الهه)
14 اسفند 91 14:17
وااااااای شازده کوچولوی من دلم واست یه ذره شده بود الهی قلبونت برم
ایشالا دیگه هیچوقت مریض و لاغر نبینمت
خاله جون اگه غذا خوردن رو شروع کنی ما رو شاد کردی هااااا
سعیده جون واسه شازده کوچولو که به غذاهای رقیق علاقه داره عصاره ماهیچه خیلی میتونه مفید باشه
بووووووووووووووس

ممنونم الهه جون الان که بهتر شده هم آب ماهیچه و هم کباب فیله رو باید شروع کنم.
سمانه مامان پارسا جون
14 اسفند 91 15:28
الاهی بگردم عزیز دلم
ایشاا... زودتر خوب بشی گلم
واکسنت هم به سلامتی میزنی



راستی ممنون از محبتت سعیده عزیزم
تو پست رمز دار قبلی گذاشته بودم خانومی مگه رمز نداشتی ندیده بودی؟؟

عزیزم الان هم رفتم تو وبلاگت. کدوم پستت هست؟ رمزش؟ لطفا

سهراب
14 اسفند 91 21:29
زود خوب شو آرتین


امیدوارم
مینو
15 اسفند 91 10:17
سلام سعیده جون,
ببخشید چند روزه نرسیدم به وبلاگ آرتین جون سربزنم.
18 ماهگیش مبارک باشه!!!
انشاالله هرچه زودتر خوب خوب بشه ..
دلمون برای آرتین و مامانیش یه ذره شده.انشالله عید بتونیم ببینیمتون.


ما هم همینطور
فرزانه
15 اسفند 91 16:00
بمیرم برات عزیز دلم انقدر لاغر شدی خاله جون.ایشالا زود زود خوب میشی قربونت برم الهی


عزیزمی
مامان مانی جون
15 اسفند 91 17:32
18 ماهگیت مبارک نانازم
الهی زودتر قوی و سلامت شی گلم
قربونت برم دمپاییت مثه مال مانی منه اما مانی چشاشو با دندون کند مامانش مواظب باش این کارو نکنه بپره تو گلوش من تجربه دارم ها
ببوس عسلمو


ممنون گلم. حتما
رها مامان راستین
16 اسفند 91 13:22
18ماهگیت مبارک
الهی زودتر خوب و سلامت شی


مرسی خاله جون
سمانه مامان پارسا جون
16 اسفند 91 17:34
پست عکسهای سفر قسمت دوم.

واست خصوصی میزارم سعیده جون.


ممنون گلم
ابوالفضل وزینب
17 اسفند 91 7:06
سمیرا
17 اسفند 91 19:47
سلاااااام آرتین مامانیه خودم... الهی قربونت برم که مریض شدی عزیزدلم. انشاله زود زود خوب میشی.من چند وقتی نبودم و نتونستم بیام و بهت سر بزنم و از احوالاتت باخبر بشم ولی دوباره اومدم و تند تند بهت سر میزنم نازنینم... به شرط اینکه تو هم وقتی من نی نی دار شدم تنهام نذاری گوگولیه من میبوسمت نازنینم از طرف منم مامان نازتو ببوس...زود زود برمیگردم بااااابااااای

خیلی خوش اومدی سمیرا جون. دو سه روز پیش با بابای آرتین صحبت شما رو می کردیم و می گفتم چند وقته نیومده تو وبلاگ آرتین