آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

مسابقه

1391/12/10 15:08
نویسنده : مامان آرتین
559 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

به علت مریضیهای آرتین و گرفتاریهای این چندوقته، دیر به دوستام سر زدم. از همشون عذر می خوام. امروز سری به وبلاگ کوروش جون زدم. داشتم پستهای قبلی رو می خوندم تا به پست مسابقه رسیدم. منا جونم من و آرتین رو تو مسابقه چرا نی نی وبلاگی شدیم؟ شرکت داده بود.

حالا چرا نی نی وبلاگی شدیم؟

یادش بخیر؛ با چه ذوقی این وبلاگ رو ساختم تا همه چیز رو درمورد دردونم بنویسم. تا دفتر خاطراتی باشه برای پسرم. با وجود دوستای نازنینی مثل شما این راه رو ادامه دادم. همسرم همیشه به من میگه فکر نمی کردم وبلاگ رو ادامه بدی. جواب من هم همینه: بخاطر دوستای وبلاگیمه. دوستایی که با ناراحتیهای همدیگه ناراحت و از شادی همدیگه شاد میشیم.

انتخاب سه دوست از بین اینهمه دوست خیلی برام سخته. ولی خوب بیشترین تبادل نظرات رو با این دوستا دارم:

1. نسیم عزیزم و آرتین جونم

2. الهه عزیزم و آرتین گلم

3. سعیده جونم و مانی مهربونش

البته بگم ملی جون و میکائیل نازنین هم جزء دوستایی که خیلی به هم سر میزنیم که قبلا تو مسابقه شرکت کردن. بقیه دوستام هم مثل منا جون و الینای دوست داشتنی، زهره جون و نیایش شیرین زبون، فریبا جون و نیروانای قندعسل، پگاه عزیزم و آرتین نازنین، سمانه جونم و پارسای گلم، منا جون و گیسوسادات نازم، سمیه جونم و رها کوچولو، ستاره جونم مامان امیرحسین و ارمیا و ... و ... . خدا رو شکر انقدر دوست خوب دارم که واقعا خوشحالم. برای دوستام بهترین آرزوها رو دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مانی جون
10 اسفند 91 16:49
دوست جونم ممنون بابت این همه محبتت
آرتین جونم خوب شده؟
خیلی مواظبش باش این مریضیه خیلی بد جوره و هی میاد و میره
ببوس ناناز منو



مرسی عزیزم. خدا رو شکر بهتره
دایی مرتضی
10 اسفند 91 20:55
بسلامتی.
حالا برنده چطوری مشخص می شه؟

راستی، مطمئنی پارتی بازی نکردی آبجی جان؟
چون از سه تایی که انتخاب کردی، 2تا بچه هاشون هم اسم نی نی شماس، سومی هم که مامان نی نی هم اسم خودته...

قضیه بو داره ه ه ه


صداشو در نیار حالا. هههههههههه
مـــــــــــــــــــلی
11 اسفند 91 16:29
یادمه اولین باری که اتفاقس سر از وبت سر درآوردم عکس سونوگرافی سه بعدی آرتین رو گذاشته بودی
منم از داشتنه این همه دوسته خوب خوشحالم


من هم همینطور
مامان آرتین (الهه)
12 اسفند 91 1:59
سلام سعیده جون. واقعا احساس منم در رابطه با دوستای وبلاگی آرتین همینه که شما نوشتین. از صمیم قلب دوسشون دارم علی الخصوص شما و شازده کوچولو رو
ایشالا همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه

قربونت
مامان نیایش
12 اسفند 91 9:17
قربونت برم عزیزم ممنون که یادی از ما کردی شما هم دوست عزیز مایی ممنون از لطف همیشگیت آرزو میکنم بنای این خونه ی عشقت همیشه پا بر جا باشه همیشه برای این قند عسل بنویسی از خاطرا شیرین با هم بودن


قربونت عزیزم
نسیم-مامان آرتین
12 اسفند 91 9:24
ممنون سعیده جونم که ما رو برا مسابقه دعوت کردی بیا تو وبم نوشتم


الان میام
عمه اریسا کوشمولو
12 اسفند 91 23:43
اخی عزیزم انشالله الان که بهتری خوشگلم
دلم واست تنگ شده بود
مامان جونش عکس بذار ازین گلپسری که ببینیمش


چشم حتما