آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

حرفای یواشکی 1

1394/10/9 15:32
نویسنده : مامان آرتین
696 بازدید
اشتراک گذاری

دو هفته ای هست که متوجه شدیم یه نی نی کوچولو تو دل مامانه. برای این نی نی مون هم مثل شما برنامه ریزی کردیم. دکترامو رفتم و چکاب کلی شدم تا بتونم برات یه همدم سالم و خوب مثل خودت بیارم. هفته قبل سرماخوردم و این الودگی بیش از حد هوای تهران هم مزید بر علت شد که هم من هم شما مریض بشیم. منکه کل هفته قبلو به سختی گذروندم. بابا احسان خیلی کمک کردن تا حال من رو به بهبود بره. با توجه به اینکه نمیتونستم قرص مصرف کنم بسیار دید خوب شدم و یکهفته مریضی موند تو بدنم. هنوز هم تهوع های صبحگاهی و گاهی عصرگاهی دارم. توان بدنیم کم شده. اما ان شالله رو به بهبودم. شما هم نگران منی. همش میگی چرا تهوع داری برو دکتر. ارتینی مامان که منتظر یه خواهر جونه. لباسمو میده بالا و میگه زود بیا دیگه. فدای پسر مهربونم. بهت میگم خب شاید یه داداش کوچولو باشه. میگی: نه من خودم داداشم. الهی فدای این داداش بشم من.

امروز وقت سونوگرافی دارم. امیدوارم همه چی بخیر و خوشی بگزره. آمین یا رب العالمین. 

در مورد وبلاگ هم نمیدونم باید دوتا کنم یا همینو تغییراتی بدم. هنوز تصمیمم رو نگرفتم. اما از اونجا که سرم شلوغ تر میشه فکر کنم باید به فکر تغییر این وبلاگ باشم. برای شما دوتا نازنین هام باشه.

از ته قلبم دوتاتون رو دوست دارم و فعلا تصمیم دارم یه سری پستهایی به اسم حرفای یواشکی و رمز دار بزارم. عاشقتونم. به امید اینکه پشتوانه محکمی برای هم باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده
9 دی 94 23:00
سلام عشق من قربون شما داداش بشم من ک داری داداش میشی
بهار
21 اسفند 94 20:30
مامان سعیده من با اجازتون خیلی پیگیر مطالبت هستم و تقریبا بیشتر پستا رو خوندم و کلی لذت بردم طبیعا با اومدن این نی نی کوچولو سرت شلوغ تر میشه فقط امیدوارم باعث نشه دیر به دیر اپ کنی دوتا پیشنهادم دارم برات اول که فکر کنم اگه همین وبلاگ رو تغییر بدی برای دوتا نی نی بهتره و راحت تر هم هستس خودت چون مجبور نیستی خاطرات مشترک بین نی نی هارو دوبار بزاری مثل مسافرت ها و... و این که اگه توی هر پست حداقل تعداد کمی عکس بزاری پست جالب تر میشه بوووووووووووس برای ارتین جون و نی نی تو دلیِ مامانِ خوشگل
مامان آرتین
پاسخ
ممنون از پیشنهاد و راهنماییهات