آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

شباهت مادر و پسر

1391/5/3 8:13
نویسنده : مامان آرتین
747 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینم

زمان بارداریم، یه عکس از بچهگیهامو (عکس سمت چپی)، گذاشته بودم جلوی آینه و همش بهش نگاه میکردم. خیلی دوست داشتم شبیه خودم شی. «از خود راضیم نه ههههههههههه »

ولی تو دل هردومون رو به دست آوردی. همه میگن گردی صورتت، دست و پاهات به بابا احسان رفته، ولی اعضاء صورتت به من.


این عکس رو دایی مرتضی وقتی اومده بود تهران ازت گرفت و چون دید حالتهامون شبیه همدیگه است از روی عکس من هم عکس گرفت. من هم درستش کردم. البته اینجا من بزرگترم. عکس رو صفحه مانیتورم هم چند روزیه همینه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله نسيم
3 مرداد 91 9:13
عزيزم يه چيز بگم ناراحت نميشي قند عسل خاله از مامانش خوشگلتره راستشو ميگم به خدا
kimia
3 مرداد 91 11:25
سلام واقعا که شبیه به همین یادتون نره به منم سر بزنید
دایی مرتضی
3 مرداد 91 11:51
برای هردو نی نی
مامان آرتین
3 مرداد 91 12:05
واااای وااای خیلی بهم شبیه هستین فقط رنگ موها فرق داره
mamane Ali
3 مرداد 91 14:24
ماشالله مادر وپسر جفتشون خوشکل و ماه .. فکر کنم آرتین خان چشمامش درشتتره .. درسته؟
فاطمه (مامان آیلین)
3 مرداد 91 15:49
خدایا این مادر و پسر رو در کنار هم خوشبخت و سالم سلامت نگهدار البته همراه بابایی خانواده .ماشالا آرتین جون خیلی نازه .حتما براش اسپند دود کن .صدقه هم زیاد بده .
بابا
3 مرداد 91 19:27
دوست دارمتون خیلی زیاد
سارا
3 مرداد 91 21:45
ای جــــــــــــــانم ...عزیــــــــــــــــــــــزم.... چقـــــــــــــدر جــــــــالب... پس راسته که می گن مامانا اگه دوران بارداری به هر کی زیاد نگاه کنن بچه شون شبیه اون میشه یادم باشه اگه یه روزی به اون مرحله رسیدم به عکس پسر شما نگاه کنم سعیده جوووووووون!
ملی مامان میکاییل
4 مرداد 91 22:52
ای جون !!! چقدر قشنگ خیلی حالت ها شبیه همه وای همش دلم میخواد نگاهه این عکسه کنم
زینب کوچولو
5 مرداد 91 0:28
سلام مرسی از راهنماییتون بالاخره موفق شدم عکسا رو بذارم تو وبلاگ ..... آپم با عکسای دو تا وروجک منتظرتمـــ
مامان ماهان
6 مرداد 91 18:48
ای جووووووووووووووووونم چقدر شبیه هم هستن فدااااااااااااااااااااااات
مامان محمد پوریا
8 مرداد 91 0:27
سمانه مامان پارسا جون
8 مرداد 91 11:55
خیلی جالب بود سعیده جان شباهتتون خیلی زیاده هردو خوشگل و تو دل برو
مامان محمدجان
11 مرداد 91 17:54
خیلی شباهت دارین
مامان امیر علی
21 مرداد 91 9:16
خیلی شبیه شماست ماشاله نازی