آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

آرتین خان در هفته ای که گذشت

1391/9/22 8:33
نویسنده : مامان آرتین
482 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یکدونه مامان

چند روزه که بابا رفته ماموریت و من و شما هم تنها هستیم. انشالله فردا میاد. شما هم طی این هفته خیلی پسر خوبی بودی ولی یک کم شبا اذیت میکنی. نمیدونم دل درد داری یا ... .

                

و اما تو این هفته:

تو راه رفتن مهارت پیدا کردی. هرچند گاهی اوقات می افتی.

                                   

بازی با خونه سازیهاتو دوست داری. نمی دونم چرا فقط لگوهای کوچکترش رو دوست داری. یدونه یدونه بهت می دم و شما روی هم میذاری و با دستت میزنی روشون تا محکم بشه. بیشتر وقتا تا بزرگ ها رو بهت می دم قر میزنی و به اونی که میخوای اشاره میکنی تا بهت بدم.

                 

بازی با حلقه هوش رو اصلا دوست نداری. ولی تا میبینی من رو هم چیدمشون تا جمعشون کنم. زودی میای و یکی یکی شروع میکنی به دراوردنشون.

                            

میای تو آشپزخونه و حالت چهاردست و پا میشی. خودت رو به عقب سر می دی و سر سر بازی میکنی.

                       

پریشب یه کار جالب کردی. داشتم گاز رو تمیز می کردم، دیدم رفتی قدبلندی کردی از رو کابینت یک پارچه رو برداشتی و کابینت رو تمیز کردی. بعد نشستی کف آشپزخونه رو تمیز کردی. من هم هی قربون صدقت می رفتم و شما جوگیرتر می شدی. تا رفتم تو پذیرایی، دیدم دستمال به دست میای پیش من. دوباره دستمال رو به رویه مبل و دسته مبل کشیدی و مثلا تمیز کردی. بعد رفتی سراغ شومینه. خلاصه با یه دستمال همه جا رو مثلا تمیز کردی. آخر سر هم رفتی ماشین شارژیتو تمیز کردی. خیلی مامانت از این مال مالی ها خوشش میاداسترس. ولی چه کنم دستمال رو به من نمیدادی. من که حریفت نبودم. جالب اینجا بود که کلی هم کیف میکردی. حیف که نشد عکس بگیرم.

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

منا مامان الینا
22 آذر 91 8:40
وای الهی من قربون این پسمل جیگلت برم من که از حالا داره تمرین میکنه یاد بگیره تو کار خونه و تمیز کاری کمک زنش کنه!

سعیده جون عکسسسسسسسسس بذار دلمون واسه این خوشتیپ خوشکل جیگل ناز دردونه تنگ شده



چشم به زودی زود
مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
22 آذر 91 8:59
عزيزم داره حسابي مرد ميشه تازه بابايي هم بره ماموريت مواظب مامانشه


آره خاله جون. دیگه یه شیرمرد تو خونه دارم
خاله نسیم
22 آذر 91 10:07
ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــونم
فکر کنم این حلقه های هوشو اشتباهی درست کردن چون همه این فسقلیها علاقه دارن اونارو بیرون بندازن تا سر جاش
ای جونم آفرین این به این پسملی تمیز


آره بابا خودمو میکشم. دستش رو میگیرم و حلقه ها رو داخل میندازم. ولی ممانعت میکنه و میندازه بیرون
دایی مرتضی
22 آذر 91 21:46
قربون پسر کاریمون برم
خسته نباشی دایی جون
ایشالا این دفعه مامانی ازش عکس بگیره



سعی میکنم یادم نره
سهراب
22 آذر 91 22:45
آفرین پسر نظیف و پاکیزه.


ممنون
ملی مامان میکاییل
23 آذر 91 7:04
مامانی اینقدر وسواسی نباش تو هم پسرمون دوست داره مال مالی کنه؛ تیک ایت ایزی


منم چیزی نگفتم. گفتم نکنه بخوره تو ذوقش
مریم--------❤
23 آذر 91 11:24
به به به این اقای تمیز
من هنوزم عاشق خونه سازی و آجرم

محيا كوچولو
24 آذر 91 2:18
خاله بذار بچه كمك كنه ياد بگيره! منم اينقده روزا كمك ميكنم، فقط بعد كمك كردنم خونه بيشتر بهم ميريزه



مریم مامان ملینا
24 آذر 91 16:18
فدای کارکردنت بشم آرتین جون، پس تو هم یه ژن زنانه داری چون ملینا هم همینطوریه و اگه جایی چیزی بریزه سریع دستمال میاره و روی سرامیکا رو میکشه.
انشالا که قدمهاتم همیشه استوار باشه آقا کوچولو

ممنونم خاله جونم.
مامان آرتین (الهه)
25 آذر 91 1:01
واااااااای سعیده جون پس عکس جیگر طلای ما کو؟ دلم واست تنگ شده خاله جون. بووووووس

چشم به زودی زود با عکس میام
مامان ماني جون
25 آذر 91 11:33
قربون پسر تمیز برم من
خاله جون تو هم مثه مانی همه جا رو با یه دستمال تمیز میکنی ؟نمیشه که گلم
مامان سعیده زیاد سخت نگیر


چشم
فرزانه
26 آذر 91 11:56
به به به این گل پسر زرنگ و باهوش.خسته نباشی خاله جون.مامانی ما منتظر عکس هستیم.


چشم
مامان نيروانا
28 آذر 91 10:32
عزيزم آرتينم،‌ چه پسر آقايي! چقدر جنتلمن! آفرين خاله. تو سرآمد آقايون نسل بعدي باش.
ميبوسمت با شيرينكاريات. مرسي مامان گلي براي ثبت اين شاهكاراي گل پسري



مرسی از شما فریبا جون
مامان نیایش
28 آذر 91 18:51
عزیزم سالم باشی همیشه ما شا الله پاسپورتت هم مبارک باشه ایشالا سفرای خوب خوب بری باهاش


مرسی خاله جونم.