آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

پسرک بازیگوش

1391/9/29 11:28
نویسنده : مامان آرتین
543 بازدید
اشتراک گذاری

بازیگوش مامان

چند روزیه از شهرستان برامون مهمون اومده. شما هم شب دیر می خوابی. خیلی بازیگوش شدی و همش میخوای باهاشون بازی کنی. شب هم که میخوان بخوابن میری پشت در اتاق و در میزنی. می برم بخوابونمت و چون همیشه عادت داشتی زودتر بخوابی ولی این چند شبه دیر میخوابی، خوابت می پره. کلی شیر میخوری و در آخر دوباره میبینم تو تاریکی نشستی و یا روی تخت بلند شدی. دلم میخواد موهامو بکشم. اعصابم به هم می ریزه. خلاصه با کلی کلنجار یک ساعت بعد میخوابی و تا صبح می می میخوری. من خیلی اذیت میشم. یه وقتایی کم میارم و برات شیرخشک درست میکنم. که البته اگه بخوری. و اینچنین میشه که صبح خیلی سخت بیدار میشم. شما هم که شب دیر خوابیدی، صبح هم تو خواب لباسهاتو عوض میکنم و میبرمت مهد و شما همچنان خوابی. به قول مامان ملینا: "این نیز بگذرد."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرتین (الهه)
29 آذر 91 12:03
واااااااای سعیده جون درکت میکنم .آرتین من هم دقیقا همین مدلی شده. ی چرت میزنه بیدار میشه اونوقته که به مرز خودکشی میرسم. تنها راهش اینه که آخرای شب خیلی باهاش بازی کنی تا خسته شه و یک ساعت دیرتر خوابش کنی عزیزم. این راهکار به خودم جواب داده بوووووووس واسه عشقم


ولی آخه الهه جون آرتین وقتی از خوابش بگذره این کارا رو میکنه. اگه 10/5 یا 11 بخوابه مشکلی نیست.
دایی مرتضی
29 آذر 91 12:44
پسر باید به دایی بره دیگه



ههههههههههههههههههههه
هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 13:13
سلام و یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


چشم
مریم--------❤
29 آذر 91 13:24
قيمت پماد سوختگي شب يلدا(چله)خيلي خيلي بالا ميره.
اگه نگرفتي زود تر بخرش شايد هندوانه اي که گرفتي سفيد در بياد هااا
اون وقت لازمت ميشه!!!

------------------
يلدا مبارک


یلدای شما مبارک
ابوالفضل و زینب
29 آذر 91 14:41



مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
30 آذر 91 10:21
سلام قربونت برم ... یلدای شما هم مبارک امیدوارم یلدای خوشی داشته باشــــــین ...


شما هم یلدای خوبی داشته باشید.
مامان ماني جون
30 آذر 91 15:37
وای دقیقا مثه من دلم میخواد موهامو بکنم و با مشت بزنم تو سرم
واسه تو که دیگه بدتره که میری سر کار


خوبه دوستای وبلاگیم منو درک می کنن.
مامان ماهان
4 دی 91 15:40
الهی الهی
مریم مامان ملینا
11 دی 91 7:26
آره عزیزم زندگی کارمندی این چیزا رو هم داره، البته باز در این شرایط مهمون شهرستانی داشتن میشه غوز بالاغوز....
خدا به هممون صبر بده


مریم مامان ملینا
11 دی 91 7:28
راستی من از وقتی ملینا رو از شیر گرفتم شبا دیگه مثل قبل نیست و بهتر شده، فقط شاید یه بار بین شب بیدار بشه و شیرگاو بهش میدم زود سیر میشه، الان که آرتین جون بالای یک ساله میتونه شیرگاو بخوره در کنار شیرخودت شبا بهش بده البته اگه بخوره


من به آرتین فقط صبح ها شیر میدم
مریم--------❤
11 اردیبهشت 92 14:06
مادر ای زیباترین گل باغ هستی روزت مبارک


مرسی عزیزم انشالله شما هم روزی مادر بشی