آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

تولد شازده کوچولوی ما، آرتین

1391/6/16 8:39
نویسنده : مامان آرتین
568 بازدید
اشتراک گذاری

این پست ٦/١٣ آماده بود ولی به علت ارتقاء نی نی وبلاگ موکول شد به امروز

-----------------------------------------------

عشقم، جونم، عمرم، قلبم، همه وجودم

 

عزیز دلم یک ساله که با اومدنت دلمون رو روشن کردی. به زندگیمون برکت بخشیدی. با هم خندیدیم، گریه کردیم، یه شبایی با هم بیدار موندیم. در کل با هم عشق کردیم. من و بابا با تمام وجود دوستت داریم و زندگی رو یک لحظه بدون تو نمیخوایم. خدا تو و همه بچه ها رو برای پدر و مادرهاشون حفظ کنه. آمـــــــــــــــــــین

در ضمن جشن تولدت هم افتاده برای امروز و فردا. امروز دوستامون به جشنت میان و فردا فامیلها. البته فامیلای بابا احسان من که اینجا فامیلی ندارم. البته عاطفه و عطیه (دخترخاله هام) و دایی مرتضی و خاله سپیده از مشهد اومدن و تو جشنمون شرکت دارن. الینا جون و مامان و باباش هم تو راهن و دارن به ما میپیوندن. مامانی و دایی محمد و فریبا جون هم به خاطر بابایی نتونستن بیاد که هممون دوست داشتیم پیشمون باشن که نشد.

برمیگردم با خبرهای تولد. فعلا خیلی کار دارم. بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان هوراد
16 شهریور 91 8:54
سلام آرتین جان گلم تولدت مبارک باشه این اولین سالگرد تولدته همیشه شاد و سالم باشی
مامان هوراد
16 شهریور 91 8:55
راستی ما منتظر عکسهای تولدت هستیم
مامان يزدان
16 شهریور 91 8:56
تولدت مبارك عزيزم. به وبلاگ ما هم سر بزنيد.چون تولد يزدان هم هست.
مامان آرتین
17 شهریور 91 1:06
مبارکهههههههههههه آقا گل
مامان رها
17 شهریور 91 1:54
عزیز من گل من تولدت مبارک عزیز من گل من تولدت مبارک
مریم مامان درسا
17 شهریور 91 10:18
عشقم کوچولوی من تولدت مبارک باشه ایشالا تولد 120 سالگیتو بگیری با یه عالمه آرزوی قشنگ برای آرتین جون
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 13:28
مبارکه عزیزم الهی 120 ساله بشه
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 13:28
رمزو خصوصی گذاشتم
سهراب
17 شهریور 91 22:09
تولدت مبارک آرتین دوست داشتنی.
پگاه مامان آرتین
18 شهریور 91 0:04
سلام ای جان تولدت مبارک.صدساله باشی خوشتیپ
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 1:01
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
خاله نسيم
18 شهریور 91 8:58
گلها امضاي خدادرزمين هستند پذيراي سلامم باش اي زيباترين امضاي خدا از ذست اين ني ني وبلاگ كه ما نتونستيم زود تر ازاين تولد اين شازده پسر قند عسل خوشتيپ پسرو تبريك بگيم خاله جون ايشالا تولد 120سالگيت مامان وباباي آرتين تولد گل پسرتون تبريك ميگم
سمیه_ مامان آیسا
18 شهریور 91 9:33
لطفا به آیسا کوچولو رای بدین. شماره کد آیسا عدد 15 هستش. آدرس صفحه مسابقه: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php ممنون از لطفتون
مامان مانی جون
18 شهریور 91 11:29
تولدت مبارک شازده کوچولو الهی تولد 120 سالگیتو با سلامتی جشن بگیری بوسسسسسسسسس ببخش که دیر شد
مامان مانی جون
18 شهریور 91 11:34
سعیده جونم درکت میکنم اما من به غیر مامانیم و دایی هام کسی رو ندارم مامانیمه که همیشه واسم وقت داره و مونسم بوده روزی چند بار بهش زنگ میزدم و تا یه اتفاقی میوفتاد دردِ دل میکردم اما حالا یه روز درمیون بهش زنگ میزنم بازم میگه تلفنت زیاد میشه و منم واسه اینکه ناراحتش نکنم از ناراحتی هامم نمیگم ببخش که خسته ات کردم در مورد سوالتم بگم که از عید امسال یعنی بعد از ده ماهگی مانی رو رو صندلی جیشش میشونم و فقط شبا و وقتی بریم جایی پوشکش میکنم
سمانه مامان پارسا جون
18 شهریور 91 13:34
سلام مامانی خوبید؟ تولد گل پسرت گلباران ایشاا... تولد 120 سالگیشو جشن بگیرید
فرزانه
19 شهریور 91 11:40
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک.خاله قربونت بره الهی عزیز دلم یک سالگیت مبارک!!!!
بابا
19 شهریور 91 23:30
حالا دستا بالا دست دست آرتین جونم تولدت مبارک دوووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریم
محيا كوچولو
21 شهریور 91 12:46
يكسالگيت مبارك آرتين نازنازي ايشالله هميشه شاد باسي و سلامت