آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

یازده ماهگی آرتین خان اول و چهارمین مروارید

1391/5/13 10:14
نویسنده : مامان آرتین
659 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق مامان، پسر مامان، نازدار مامان

11 ماهگیت مبارک

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 

روئیدن مروارید چهارم مبارک

گل من دیروز یعنی 12 مرداد چهارمین مرواریدت هم از صدف بیرون اومد. فدات شم که این دندون کمی اذیتت کرد و همش دستت تو دهنت بود. الهی بقیه دندونات به راحتی دربیان. امیدوارم دندونات همیشه سالم باشن و خراب نشن آخه برای دراومدشون سختی میکشی 

 

 چیزی به تولدت نمونده و برنامه ریزی برای تولدت شروع شده، تقریبا تم تولدت انتخاب شده ولی برای دعوت مهمونا تو دوراهی گیر کردم نمیدونم کیا رو دعوت کنم با توجه به محدودیت جا و آپارتمانی بودن خونه و ترس از ایجاد مزاحمت برای همسایه ها. خیلی دوست دارم همه دوستا و فامیلا رو بگم. بابا احسان میگه دوتا تولد بگیریم یکی برای دوستامون و یکی برای فامیلا. ولی هم خسته کننده است، هم خرجمون چندبرابر میشه. خدایا چه کنیم.

فعلا باید کم کم وسایل تزئینی رو بخرم و آماده کنم. نوع غذاها رو مشخص کنم آخه یک ماهه دارم فکر میکنم چی بپزم تا هم سرو کردنش راحت باشه و هم خوشگل باشه. ولی هنوز به نتیجه نرسیدم.

               

مروری بر ماه گذشته:

  • سومین دندونت به سلامتی جوونه زد.
  • شروع به چهار دست و پا رفتن کردی البته مثل فک
  • برای اولین بار به عروسی رفتی

                                                 

  • خیلی غر غرو شدی. دهنتو میبندی و غر میزنی. یه وقتایی واقعا کلافه میشم. البته الان تا این مطلب رو دایی ها و مامانی بخونن میگه تازه به مامانش رفتهچشمک. البته وقتایی که گشنته، خوابت میاد یا میخوای پیشت باشم. مخصوصا دم دمای افطار که وقت زیادی نمیتونم برات بذارم غرهای جنابعالی زیاد میشه. البته اگه با روروئک بذارمت تو آشپزخونه دیگه غر نمیزنی ولی سیب زمینی و پیازها میاد رو زمین، زیر گاز و ... . یه وقتایی هم تو دهن جنابعالی. پس ترجیح میدم غر بزنی. وقتی تو آشپزخونه هستی، به محض باز شدن در یخچال یا کابینت سر و کلت پیدا میشه، در رو با دستات نگه میداری تا نبندمشون. اگه هم یادم بره ببندم با سرعت خودتو میرسونی و مشغول فضولی میشی. قربون شیطنتات.

                 

  • یه بار وقتی مامان میبینه همه بچه های هم سن و سال شما میتونن دستشونو از جایی بگیرن و بایستن، سعی میکنه شما رو بلند کنه و وادار می کنه که از میز بگیری و بایستی. که بلافاصله سرنگون شدی و من تو زمین و هوا گرفتمت ولی یک کوچولو سرت خورد زمین و کلی گریه البته از روی ترس کردی. فقط دوست داشتی بغل من باشی و تا میومدی بغلم خودتو لوس میکردی. دهنت رو کج میکردی و با ناز گریه میکردی. ببخش مامان جون. دیگه از این کارا نمیکنم. ولی شما هم تنبلی نکن.

                                         

  • کوچولو که بودی خیلی حرف میزدی همه میگفتن زود به حرف زدن میوفته ولی الان اصلا حرف نمیزنی.
  • با شعر "توپ سفیدم ... " خوب غذا میخوری. وقتی صدای حیوونا رو بهت میگم تا یاد بگیری، فقط گوش میدی و خیلی دوست داری. مثلا تا میگم: "پیشی میگه " هرجا و مشغول هرکاری باشی برمیگردی و به من نگاه میکنی. البته اگر بریم بیرون اصلا هیچی برات مهم نیست و فقط عاشق چرخ ماشینها هستی و تمام توجهت به اوناهاس.

          

  • دیگه به صندلی ماشینت عادت کردی. مخصوصا اگه دوتایی تنها باشیم خیلی خوب میشینی ولی اگه طولانی بشه و خسته بشی و غر بزنی، با خوندن شعر آروم میشی. ولی وقتی بابا هم هست و میفهمی من میتونم بغلت کنم کلی غر میزنی تا من تسلیم میشم و بغلت میکنم. البته اگر بغلت نمیکنم و دوست دارم رو صندلیت بشینی بخاطر اینه که جلو خطر داره عزیزم.

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

دایی مرتضی
13 مرداد 91 10:32
الهی فدای این پسر بشم من. خیلی خوب همه چی رو نوشتی (یا لااقل من که از نزدکی در جریانم کاملا حس می کنم همه چی رو) راستی؛ تازه به مامانش رفته.
مامان آرتین
13 مرداد 91 12:52
آرتین عزیزم یازده ماهگیت مبارک سعیده جون منم دقیقا همین مشکل رو دارم فضای کوچک و آپارتمانوای مامانی اشکال نداره همه بچه ها مپل هم نیستن. آرتین من حتی برای خزیدن هم تلاش نمیکنه فقط و فقط بغل من حتی تو ماشین. ی کمی نگرانم
مامان پرهام
13 مرداد 91 14:53
سلام پسر خوشگلی دارید خدا براتون حفظش کنه
مریم مامان ملینا
14 مرداد 91 10:22
یازده ماهگی گل پسر قند عسل مبارک مروارید چهارم هم مبارکت باشه انشالا که همه ی دندونات به راحتی جوونه بزنه عزیزم
خاله نسيم
14 مرداد 91 10:40
گلم 11ماهگيت مباركه خاله يواش يواش داري 1ساله ميشيا راستي دندونت مباركت باشه اي نداجون دلم لك زده براي جلو نشتن تو ماشين چون به خاطر اين شازده پسر مجبورم پشت بشينم صندلي هم براي تفريحه چون زمانيكه بغل مامان هست صندلي به چه درد ميخوره
خاله نسيم
14 مرداد 91 10:55
قشنگم 11ماهگيت و4امين دندونت مباركت باشه خاله آرتينم يواش يواش داري 1ساله ميشي پس تولدت مبارك سعيده جون نگو كه دلم لك زده به جلونشستن تو ماشين چون جاي منم پشت پيش آرتينه وبغل مامان بهترومطمئن تر از صندليه آرتين اينو كشف كرده اما دانشمندا هنوز اينو كشف نكردن يادم باشه سريع اين كشف وبه اسم آرتين ثبت كنيم
مامان امیر علی
14 مرداد 91 11:48
مبارک باشه ارتین خان ایشاله دامادیت پسرم رمز :3218
زهره مامان نیایش
14 مرداد 91 13:26
عزیزم 11 ماهگیت مبارک چیزی به تولدت نمونده مبارک باشه دشت مامانی درد نکنه که به فکره از الان خسته نباشی و خوش باشید همیشه کنار هم دندون جدیدت هم مبارک
مامان ظریفه
14 مرداد 91 14:29
یک آرزو کنید ... این دعا را بخوانید ... یک آرزو کنید به یاد داشته باشید که پیش از آن که این دعا را بخوانید یک آرزو کنید. چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از أن که باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متأسفم... اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید. دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می‌توانیم دریافت کنیم. دعای زیر را بخوانید: ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد... ای کاش به خالق آن چنان باور داشته باشیم که چرایی برای آن چه هستید به میان نیاوریم... ای کاش پیامدهای بی‌کرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی‌بردیم... ای کاش از نعمت‌هایی که دریافت می‌داریم استفاده کنیم ... و عشقی که نصیب‌مان می‌شود را به دیگران منتقل کنیم... ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستیم را داشته باشیم.... بگذاریم این حضور در مغز استخوان‌مان جاری شود... به وجودمان اجازه دهیم آواز بخواند، پای‌کوبی کند، ستایش کند و عشق بورزد ...... حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شروع می کنیم، 1، ..
مامان مانی جون
14 مرداد 91 15:06
مبارک باشه هم 11 ماهگی و هم چهارمین مروارید سعیده جون اخه من سیستمم پوکیده هست و هر روز ویندوز عوض میکنم و فرمت دارم باید بریزم رو سی دی واسه همینه که اینکارو نکردم
سهراب
15 مرداد 91 0:07
ماشالا به این مرواریدا که دونه دونه در میان... تولدت پیشاپیش مبارک شیرین پسر.
مامان گیسو جون
15 مرداد 91 16:22
سلام عزیزم خوبی ؟ 11 ماهگی و مروارید آرتین نازم مبارکککککککککک الهی 120 ساله بشه
ابو الفضل و زینب
15 مرداد 91 17:22
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ راستی تولدت پیشاپیش مبارک عسیسم
سمانه مامان پارسا جون
15 مرداد 91 18:17
سلام سعیده جون ممنون از محبتت عزیزم. مبارک باشه 11 ماهیگی جیگر طلا و مروارید خوشگلش پیشاپیش تولدش هم مبارک باشه
مامان آتین
16 مرداد 91 16:44
ای جونم 11 ماهگیش مبارککککک دندونای جدیدشم مبارک همینطور 4 دست و پا رفتنش از طرف من ببوسش گلم
عمه ی اریسا کوشمولو
17 مرداد 91 15:51
یازده ماهگیت مبااااااااارک عسیسم
مامان محمد مانی
17 مرداد 91 16:34
سلام خاله 11 ماهگیت مبارک با اون مرواریدات رمزم 2020
مامان محمدجان
17 مرداد 91 18:05
سلام عزیزم 11 ماهه شدنه آرتین خان مبارکه مروارید جدید هم مبارک ایشالله تا باشه تبریک و شادباش باشه براتون دوست خوبم
ملی مامان میکاییل
18 مرداد 91 22:23
چقدر خوب که تو صندلی ماشین می شینه آفرین واسه تولد هم به نظره من مهم های فامیل و دوست رو بگیر با هم یکیش کن حالا لازم نیست همه رو بگی غذا هم خودتو اذین نکن یه باقالی پلو و گوشت درست کن با کشک بادمجون و سالاد و دسر البته پیشنهاد بود
محيا كوچولو
19 مرداد 91 14:30
شازده كوچولوي نانازي 11 ماگيت مبارك دندونتم مبارك شيرينكاريهات هم مستدام!
زهرا
19 مرداد 91 14:33
سلاااااااااام الهی قربونش برم چقد این پسر نازه فداش بشم
مامان اميرحسين
19 مرداد 91 16:08
يازده ماهگي مبارگ شازده پسر
mamane Ali
19 مرداد 91 21:19
سلام عزیزم ..11 ماهگیت مبارک خوشکل خاله .. دیگه کم کم داره یک سالت میشه منم شغر توپ سفیدم رو خیلی برای علی می خونم اونم مخصوصا موقع غذا دادن
مامان حسناسادات
20 مرداد 91 0:05
تسلیت... التماس دعا
مامان امیر علی
21 مرداد 91 9:13
حسابی مبارک باشه قهرمان اینده
فرزانه
23 مرداد 91 10:11
11ماهگیت مبارک عزیزکم