آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

آرتین خان به روایت تصویر (ده ماهگی)

1391/5/21 9:11
نویسنده : مامان آرتین
799 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازدار مامان

آرتین خان در کنار الینا خانوم

پسر نازدار مامان

آرتین خان در کنار الینا خانوم

یه سری از عکسهایی که من و دایی مرتضی ازت گرفتیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربونت برم که دیگه از عکس گرفتن خسته شده بودی و گریه ات گرفته بود.

 

 

ولی پس از کمی استراحت و شیر خوردن شارژ شدی و از الاغ سفاری لذت میبردی.

باز دوربین دیدی و ادا درآوردی شیطون بلای مامان

 

 آرتین خان در حال رفتن زیر مبل

جدیدا یاد گرفتی تا دوربین دستمون میبینی ادا درمیاری. به حساب خودت ژست میگیری.

 

عاشق سرامیک ها هستی. شاید بخاطر اینه که خنکه. تا ازت غافل میشیم میری رو سرامیکها و شمایی که هیچی دهنت نمیکنی، زبونت رو رو سرامیکها میزنی. مامانی چقدر بگم کثیفه. 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان امیر علی
21 مرداد 91 9:13
ماشاله خاله جونم چه عکسهایی خدا نگهدارت باشه بوس
سارا
21 مرداد 91 10:54
الــــــــــهیییییییییییی بگـــــــــــــردم چه آقــــــــــــــایی شده واسه خودش این گل پســـــــــــــــــــر
مامان آرتین
21 مرداد 91 17:13
الهی قربون اون ژست گرفتنت برم من نانازم دیگه واسه خودت مرد شدی جیگر طلا
ابو الفضل و زینب
21 مرداد 91 22:23
سلام عکسا قشنگ بودن.... آپم با عکسای دو تا وروجک در حرم امام رضا(ع)
دایی مرتضی
21 مرداد 91 23:19
جیگر این پسرو
مامان مانی جون
21 مرداد 91 23:39
الهی قربون اشکات برم من خیلی قشنگ بود تعارف نمیکنم جدی میگم ضعف کردم واسه چلوندنش
ملی مامان میکاییل
22 مرداد 91 0:02
ای جونم عزیزم قوربونه اون اشکات برم عاشقه اون چشماتم چه عکسای خوبی گرفتین ما که خیلی وقته از عکاسی غافل شدیم دسته دایی جونش درد نکنه
سهراب
22 مرداد 91 0:25
به به آقا آرتین و الینا خانوم. چشم ما روشن
آرتین خان خان ایران
22 مرداد 91 10:04
وای مامان نمیدونی چقدر تحت تاثیر چشمان اشک آلود آرتین عزیز شدم وقتی دیگه از عکس گرفتن خسته شده بود نزدیک بود منم بشینم باهاش گریه کنم
آرتین خان خان ایران
22 مرداد 91 10:04
دوستت دارم عزیز خاله
خاله نسيم
22 مرداد 91 14:27
اي جونم جيگر خاله ياد گرفته موقع خنديدن دندوناشو نشون بده نازنازيم اون موقع بااون پستت خوردني ميشي وبااون شلوارجينت
ملی مامان میکاییل
22 مرداد 91 23:25
اگه وقت کردی بیا این کلوپه http://www.hostv.www.seoranktools.comwebworthwww.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=157556&PageNumber=345
عمه ی اریسا کوشمولو
22 مرداد 91 23:31
اییییییییی جووووونم عسییییییییییسم ماشاللا خاله جون چقد خندهات قشنگه
فرزانه
23 مرداد 91 10:19
ایییی جوووووووونننننننمممممم خاله جون دیگه غش کردم
مریم مامان ملینا
28 مرداد 91 9:16
اووووووووووووووه چه همه عکس قشنگ مشنگ، خیلی نازی آرتین جونم حسابی روحیه گرفتم با عکسات عزیزم
مریم
25 شهریور 91 13:56
خیلی نازی