آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

سومین مروارید آرتینم و این روزها

1391/5/7 8:45
نویسنده : مامان آرتین
740 بازدید
اشتراک گذاری

پسر صبور مامان

روئیدن سومین مرواریدت مبارک

عزیز دلم، قربونت برم که صبوری و با اینکه برای دندون درآوردن اذیت میشی، به روی خودت نمیاری. این دو سه روزه، انگشت شصت و نشونه ات رو روی هم میذاری و تو دهنت میذاری. فکر میکردم داری چیزی میخوری. ولی دیدم فقط انگشتات هستند. حدس زدم بخاطر دندونات باشه. که درست بود. سه شنبه (3 مرداد) هم یه صدایی شنیدم شبیه صدای دندون قروچه. دهنت رو باز کردم و دیدم دندون چپ بالاییت در اومده. قربونت برم. مبارکت باشه. انشالله بقیه دندونات رو هم راحت دربیاری.

سومین دندونت در 324 روزگی رؤیت شد.

  

و اما این روزها:

همچنان مثل فک (شیر دریایی) چهاردست و پا میری.

همش باید از زیر میز و مبلها بیاریمت بیرون.

با روروئک مبلها رو حل میدی تا به دیوار یا فرش گیر کنن. اونوقت دیگه کاری از دستت بر نمیاد.

هر وقت میرم جلوی تلویزیون، میبینم کشوهای میز دراومده. چسب هم که میزنیم، با ناخنت میکنیشون. دیروز دیدم کشو رو باز کردی و خودتو بلند کرده بودی تا از توش چیزی برداری.

          

پنجشنبه شب برای اولین بار تو اتاق خودت خوابیدی. دورتادور تختت رو بالشهای کوچیک گذاشته بودم تا تکون میخوری به این ور و اون ور نخوری. ساعت 4 که بیدار شدم اومدم بهت سر زدم دیدم به دیواره تخت تکیه دادی و خیلی ناز خوابیدی. سحری رو برای بابا آماده کردم، شما رو بغل کردم و بهت شیر دادم و دوباره گذاشتمت سر جات. ولی از ساعت 4/5 کمی بهانه گیری کردی و من هم که خیلی خوابم میومد، دوباره آوردمت پیش خودم و تا صبح کنارم خوابیدی و مرتب شیر خوردی.


از قلم افتاده:

پنجشنبه 24 تیر خیلی تلاش کردم تو تختت بخوابی، ولی پس از خواب، به محض اینکه تو تختت میذاشتم بیدار میشدی و بهانه میگرفتی. در آخر هم من تسلیم شدم و دوباره اومدی پیش ما خوابیدی.

شنبه 25 تیر برای اولین بار با هم رفتیم عروسی (عروسی همکارم). خدا رو شکر اذیت نکردی و آقا بودی.

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله نسيم
7 مرداد 91 9:19
آرتین داره سه تا دندون قند میخوره از قندون فرشته های مهربون براش آوردن باز دندون گلم دندون سانترالت مباركت باشه
فرزانه
7 مرداد 91 15:42
آرتین جونم دندون سومت مباااارککک
مامان آرتین
7 مرداد 91 20:03
مبارکه گل پسری جوونه زدن مروارید سومت با پسر من تقریبا همزمان شده
سمانه مامان پارسا جون
8 مرداد 91 11:57
مبارک باشه گل پسری مامانی از الان عادتش بدی خیلی بهتره تا بزرگتر بشه
آرتین خان خان ایران
8 مرداد 91 12:14
مبارررک باشه عزیزم سومین مرواریدت هم خوش اومد
دایی مرتضی
8 مرداد 91 14:09
مبارکه دندونت دایی جووووووووووون
ابو الفضل و زینب
9 مرداد 91 9:46
سلام دندون تازت مبارک به وب ما هم سر بزنید امروز تولد زینب خانومه
مامان آرشيدا
9 مرداد 91 17:13
مبارك باشه شازده كوچولو
ابو الفضل و زینب
10 مرداد 91 12:40
سلام با عکسای تولد آپم دوست داشتی بیا
مامان مانی جون
10 مرداد 91 13:34
مبارکت باشه گلم قربون فضولی هات برم من
سهراب
10 مرداد 91 21:23
آخی... مبارکت باشه . ایشالا که همه دندونات کامل و سالم دربیان که بتونی غذاهای شاهانه بخوری شازده کوچولو.
ملی مامان میکاییل
10 مرداد 91 23:17
مبارکهههههههههههههههه عزیزم خیلی باحالی که باید از زیر مبلا پیدات کنن
زينب عشق مامان و بابا
11 مرداد 91 14:16
سلام خوبيد قبول باشه با عكس زينب گلم روي مجله بروزم
مامان محمدجان
11 مرداد 91 17:52
سلام عزیزم خوبی؟جوجومون خوبه؟ مروارید گل پسری مبارکههههههههههه
مامان رها
12 مرداد 91 15:25
سلام گلم خیلی دلم واستون تنگ شده بود خوشحالم که تونستم دوباره پیشتون بیام عزیزم دندونت مبارک خاله سعیده جون میبینم زحمتات هدر نرفته گلم و پسملت شبیه خودته
عمه ی اریسا کوشمولو
18 مرداد 91 14:33
مرسی که به ما سرزدید خوشحالمون کردین اسم منم سعیده است اتفاقا
عمه اریسا کوشمولو
18 مرداد 91 14:34
چقد این شکلکا نازن لینک شدید با افتخار
مامان امیر علی
21 مرداد 91 9:14
وای دوران دندون در اووردن خیلی برای بچه و مادر سخته اما زود تموم میشه و فراموش پسرم قوی باش