آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

9 ماهگی آرتین خان اول

1391/3/13 9:24
نویسنده : مامان آرتین
732 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز من، گل من ماهگیت مبارک

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

9 ماه تو دل من و 9 ماه کنارمونی. از داشتنت به خودمون می بالیم و خدا رو شاکریم. همیشه سالم و سلامت باشی.

روز به روز کارهایی که انجام میدی بیشتر میشن و با هر کار جدیدت من و بابا رو خوشحالتر از قبل میکنی.

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تو این ماه هم پیشرفتهایی داشتی:

1- دیگه کامل میشینی و زیاد حالت خوابیده رو دوست نداری. هر از چند گاهی، سقوط داری که خیلی هم بهت برمیخوره و گریه می کنی ولی زود یادت می ره.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

2- فدای اون خنده هات بشم. انقدر پسر خوش اخلاقی هستی (ماشالله)، هر کی بهت میخنده، شما هم بهش میخندی. خیلی از کسی که جدید دیدی غریبی نمیکنی. یه خجالت کوچولو و بعدش هم باهاش کلی دوست میشی.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عاشق بابا هستی و بابا هم عاشق تو. وقتی از سر کار میاد و زنگ میزنه، نگاهت به آیفونه و تا آیفون خاموش میشه به در نگاه میکنی. فکر کنم دیگه میفهمی مدت زمانیکه طول میکشه تا بابا احسان بیاد بالا، چقدر طول میکشه. عاشقتم پسر باهوشم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خیلی علاقت به پستونک کم شده. برات یه پستونک سایز 2 خریدم که بیشتر از یک ثانه تو دهنت نگه نمی داری. اون قبلیها رو هم خیلی خیلی کم میخوری. دیروز هم که بیرون رفته بودیم، اصلا یادم رفته بود برات پستونک بردارم که خدا رو شکر بهانه نگرفتی.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تو این ماه دوتا مرواریدهات دراومدن و انشالله تا چند روز دیگه برات آش دندونی می پزم. مرواریدات دارن بزرگتر میشن و شیطنتهات بیشتر، منظور از شیطنت اون گاز گرفتناته. چند روز اول خیلی زبونت رو به دندونات میزدی ولی الان کمی بهر شدی. آخه مامانی دندونات کج میشن، اینکار رو نکن.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عاشق دویدنی. بابا میذارتت زمین و زیر بغلت رو میگیره، چنان دویی میکنی. پاها جلوتر از شکم و سر میرن. از رو زمین که بر میداریمت، تو هوا هم راه میری.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

چندباری خودت رو بلند کردی، به حالت چهاردست و پا ولی هنوز موفق به جلو رفتن نشدی.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

مهارت زیادی تو روروئک سواری داری. تو آشپزخونه برای خودت ویراژ میدی. تو حال هم که می ذاریمت، یه سره با پایه های صندلی غذات و صندلی میزناهار خوری بازی میکنی. دیشب هم دیدیم صدات نمیاد، دیدیم رفتی زیرمیز و نمیتونستی بیای بیرون. داشتی تلاشت رو میکردی، ولی سرت گیر کرده بود. بابا اومد کمکت کرد و شما هم چون سرت سائیده میشد گریه کردی.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

همه کارات رو با انگشت نشانت انجام میدی. بهت نون میدیم، سعی میکنی با یه انگشت بگیری. وقتی با روزروئک تو آشپزخونه ای، از زیر سبد سیب زمینی انگشتت رو می زنی تا سیب زمینیها بیفته. همش باید سیب زمینی ها رو از زیر گاز و کابینت جمع کنم. تو ماشین میشینیم هم سعی میکنی با همون انگشت قفل رو باز کنی، فلش رو دربیاری یا ناخنت رو به دیواره های ماشین میکشی. بماند که همون انگشتت رو سعی می کنی تو دهن و بینی و گوش و چشم همه بکنی. جالب اینه که این ناخنت اصلا بلند نمیشه، از بس که به همه جا میکشی. باز هم خدا رو شکر زیاد دستت رو تو دهنت نمیکنی.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پنجشنبه گذشته از سر کار اومدم و دیدم کنار بابا دراز کشیدی و داری شصت پاتو با لذت میخوری. یادته گفته بودم دوست دارم از اولین باری که انگشتت رو میخوری عکس بگیرم، متاسفانه موفق نشدم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خیلی با پاهات بازی میکنی. معولا پاهات رو تو دستات میگیری، در حال شیرخوردی، در حال تلویزیون دیدن، در حال غذا خوردن و ... .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عاشق کارتون هستی، خاله شادونه و توپولوها رو نگاه میکنی، شبکه Persian toon تبلیغات باب اسفنجی و تبلیغات پنگوئنها رو خیلی دوست داری. کلا برنامه هایی که آهنگ داشته باشن. چنان غرق بعضی کارتونها میشی که هرچی صدات میزنیم یا جلوی چشماتو میگیریم اصلا توجهی نمیکنی. البته گاهی اوقات که کاری هم انجام نمیدی، هرچی صدات میکنیم به روی خودت نمیاری. خیلی بلا شدی.

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دیگه فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه. امروز تعطیلم. مامان جون فاطمه و خاله سپیده و دایی محمد و فریبا جون تو این تعطیلات مهمون ما هستند. فعلا که همه خوابن. من برم صبحانه رو آماده کنم. بقیه رو بیدار کنم، تا بریم بیرون.

عاشقانه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله نسيم
13 خرداد 91 10:45
اي جونم قربون اين پسر زبل وباهوش بشم من سعيده جون من تبليغات پرشين توون وضبط كردم ومواقعي كه كار دارم ميزارم تا آرتين به اونا نگاه كنه تا من به كارام برسم امان از دست اين پادوچرخه زدنشون همه به ماميگن آرتين شنا گرماهري ميشه چون پادوچرخه ميزنه در حدتيم ملي راستي آرتين ازحسني وبانيني خوشش مياد اگه تونستي سي دي اوناروهم بخر بزار بچه حال كنه راستي مواظب سيب زميني پياز باش چون اول باانگشتاشون بازيش ميدن وبعد حمله والان نخور كي بخور واين اطفاقات ادامه داردددددددددددد
دایی مرتضی
13 خرداد 91 23:26
ای قربون این پسر ناناز برم من الهی... مرسی مامان نی نی بعد این همه مدت آپدیت کردی... ما عکس هم میخوایم...
بابا
14 خرداد 91 0:24
جیگرپسرطلا رو بخورم
نوشین
14 خرداد 91 3:10
وای سعیده جون چقدر همه چیز رو قشنگ و کامل نوشتین...کاملا میشد صحنه به صحنه رو تو ذهن تجسم کرد و به این همه شیطنت و بازیگوشی خندید ماشالله هزار ماشالله آرتین خان روز به روز داره بزرگترو ماه تر میشه و صد البته جاش تو دل ما بیشتر و بیشتر تولد 9 ماهگیش مبارک...ایشالله همیشه کنار مامان و بابای عزیزش با شادی و سلامتی زندگی کنه به همه سلام برسونید و آرتین جیگر رو هم ببوسین
مامان امیر علی
15 خرداد 91 19:58
خان خانان روزت مبارک خاله جون بوس
مامان نیایش
17 خرداد 91 12:01
سلام مامانی به به چه کامل نوشتی از پیشرفت های گل پسرت دستت درد نکنه ما شاا لله مردی شده برای خودش ایشالا همیشه سالم باشه فداش9 ماهگیت مبارک
آرتین خان خان ایران
17 خرداد 91 12:34
مبارک باشه عزیزم ایشالا جشن یک سالگیت
مامان آرتین
17 خرداد 91 13:21
مبارکه عزیزم
mamane radin
17 خرداد 91 15:04
سلام عزیزم 9 ماهگی قشنگت مبارک ایشالله تولد 120 سالگیت خاله جوننننننننننن.
سمانه مامان پارسا جون
18 خرداد 91 0:31
سلام عزیزم مبارک باشه 9 ماهگی گل پسره جیگرت این سنشون اوج شیرین کاریهاشونه ایشاا... همیشه زنده سالم و سرزنده باشه عزیزم حتما کامپیوترتون این فونت فارسی رو نداره به خاطر همین نوشته ها خوانا نیست سعی میکنم توی پستهای بعدی فونتم رو عوض کنم بازم ممنون که اومدی
مامان رها
18 خرداد 91 1:28
عزیزم نه ماهگیت مبارک قربونت بشم که این قدر خوش اخلاقی خاله جون
زهره مامان هلیا
18 خرداد 91 2:35
9 ماهگیت مبارک گل پسر انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی ماشاللههههههههههه
فرزانه
18 خرداد 91 10:57
خاله جون 9ماهگیت مبارک باشه عشق خاله.قربون صورت ماهت برم من عزیزکم.یک دنیا دوست دارم