آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

اولین های آرتین خان اول

1391/2/19 21:55
نویسنده : مامان آرتین
742 بازدید
اشتراک گذاری

یدونه مامان

دیروز یعنی دوشنبه 18 اردیبهشت اولین مرواریدت از صدف بیرون اومد. مبارکههههههههه. انشالله بقیه رو هم راحت دربیاری. 

دیروز از سر کار که اومدم، مامانی گفت دندونت در اومده. انقدر خوشحال شدم. زودی رفتم دستامو با صابون شستم تا دندونت رو ببینم. تا دهنت رو باز میکردم، زبونت رو میاوردی بیرون و اجازه نمیدادی دندونت رو ببینم. ولی بالاخره موفق شدم. فدای اون دهن و دندون و کلا صورت ماهت بشم من.

 

روز شنبه هم برای اولین بار حدود 10 دقیقه مستمر و بدون کمک نشستی. جلوی لپ تاپ نشسته بودی و با دایی مرتضی چت تصویری میکردی. بچه ی این دور و زمونه ای دیگه. از روز اول آشنا با تکنولوژی. فدای اون پاهای کوچولوت بشم من.

 

روز یکشنبه در حال نشسته مامانی داشت برای نانایی می خوند که برای اولین بار شما هم دست چپت رو به نشانه نانای بالا و پایین می بردی. فدای اون دستای نازت بشم من.

البته چند روزی هم هست که در حال دمر، رو دستات بلند میشی و با شنیدن آهنگ سر و بدنت رو به چپ و راست می بری. فدای اون سر قشنگت بشم من.

 

مهارتت تو روروئک خیلی زیاد شده و حرفه ای رانندگی میکنی. دنده عقب و تا حدودی دور زدن.

رو زمین نه سینه خیز میری و نه چهاردست و پا. فقط خودت رو به عقب میکشی و دور می زنی. فدای دست و پای بلوریت بشم من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

خاله سارا
19 اردیبهشت 91 23:02
مباااااااارک بااااااشه آرتین جووونم
مامان سعیده برامون ننوشتی کدوم دندون گل پسرت در اومده هااااا...!


دندون پایین سمت چپ عزیزم.
بابا
19 اردیبهشت 91 23:03
قربونت برم پسرم مبارکت باشه جام عسل
مامان آیسا
20 اردیبهشت 91 11:07
به به مبارک باشه آرتین خان ، اولین مروارید خوشکلت مبارک باشه به امید خدا که همشون بی درد و ناراحتی از صدفشون بیان بیرون و دهن خوشکلت رو گل بارون کنن عزیز دلم
مامان آرتین
20 اردیبهشت 91 12:08
مبارکههههههههه خیلی بانمکی قند عسل
نسيم-مامان آرتين
20 اردیبهشت 91 12:44
اي جونم مرواريد كوچولوت مباركت باشه عزيزم آرتينم به خاله قول بده ماماني رو گاز نگيريا دوست جونم راستي برا 4دستو پارفتن آرتيني زياد عجله نداشته باش چون راه افتادن همان وشلوغ كاري كردن همان ديگه مگه ميشه اين پسملارو كنترل كرد
دایی مرتضی
20 اردیبهشت 91 17:40
ای به قربون دندونت دایی جوووون خداروشکر راحت دندون درآوردی
مامان آرشیدا
20 اردیبهشت 91 23:48
به به مبارک باشه برای پسرمون آش دندونی بپزید.
نوشین
21 اردیبهشت 91 3:13
تبریک میگم سعیده جان...آرتین جون با دندونای سفید خوشگل حسابی خوردنی تر میشه...تمومش نکنین هاااااااا قربون اون قیافه ی خوشمل و دستا و پاهای شیطون کوچولوت برم من عزیزم... دلم واستون تنگ شده... بازم منتظر اولین های دیگه هستیم
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 17:50
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
مریم مامان درسا
21 اردیبهشت 91 18:07
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد پیشاپیش روز مادر مبارک
مریم مامان درسا
21 اردیبهشت 91 18:07
سلام عزیزم مبارکه ، به سلامتی
ملی مامان میکاییل
22 اردیبهشت 91 1:44
آرتین داره یه دندون قند می خوره از قندون فرشته مهربون براش آورده دندون مبارکهههههههههههههههه عزیزم حالا همچین گازت بگیره مامانی
مامان اميرحسين
22 اردیبهشت 91 14:15
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . . .
ملی مامان میکاییل
23 اردیبهشت 91 0:08
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
فرزانه
25 اردیبهشت 91 11:21
مبارک باشششششششششهههه.قربونت برم.ایشالا بقیه دندوناتم همینقدر راحت دربیاد عزیزکم.
مامان امیر علی
4 خرداد 91 6:46
الهی عزیزم خدا حفظت کنه خاله جونم مبارک باشه سبد سبد داماد بشی الهی ماشاله ماشاله خیلی دوران قشنگیه قدرشو بدون مامان خوب و مهربون