آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

7 ماهگی آرتین خان اول

1391/1/13 13:59
نویسنده : مامان آرتین
773 بازدید
اشتراک گذاری


گل من، قشنگ من، نازدار من 7 ماهگیت مبارک

Baby3e1.gif 

عکس آرتین خان اول در هفتمین ماهگرد تولدش که برای اولین بار روی صندلی غذاش نشسته



و اما کارهای این ماه:

1- مهمتر از همه اینکه بسیار بسیار بسیار مامانی شدی. خدا نکنه صدامو بشنوی و ازت دور باشم. تو کیش وقتی بغل مامانی بودی چشمت به من یا بابا می افتاد می زدی زیر گریه. وقتی هم بغل بابا بودی منو میدیدی دوباره میزدی زیر گریه. ولی وقتی بغل من بودی آروم و ساکت بودی. یه بار هم بغل عاطفه (دختر خاله ام) بودی تا صدای منو شنیدی، برگشتی و دیدی بغل عاطفه ای و دوباره زدی زیر گریه. یه بار دیگه من و بابا رفته بودیم خرید و شما رو گذاشتیم پیش مامانی فاطمه، ولی متاسفانه انقدر نق زده بودی و گریه کرده بودی که مامانی کلی ناراحت شده بود. و تا من میومدم پیشت و بغلت میکردم آروم میشدی. امان از دست تو. غصه ام گرفته چطوری میتونی بری مهدکودک! چطوری برم سر کار! از الان کلی نگرانم. هرچند انقدر که به من میچسبی و منو حرص میدی، به شوخی شمارش معکوس رو شروع کردم ولی راستش رو بخوای خیلی نگرانم. مخصوصا تا اول اردیبهشت که باید مامانی نجاه بیاد پیشت و تو رو نگه داره.

                    

2- برای اولین بار کمی سرما خوردی و ا-س-ه-ا-ل شدی.

                    

3- در اینماه غلت زدنهات بیشتر شده. شیطنتهات هم همینطور.

                    

4- غذا خوردنت رو شروع کردی، هفته اول فرنی و هفته دوم حریره بادوم و بعد از اون تا الان یکبار فرنی و یکبار حریره بادوم. اولش هم کمی اذیتمون کردی. دهنت رو محکم میبستی تا نتونیم قاشق غذا رو بدیم دهنت ولی خدا رو شکر یک هفته ای هست که غذاتو بهتر میخوری و بعضی وقتها هم تا قاشق رو میبینی دهنت رو باز میکنی.

 

                    

5- خیلی خوشگل بیسکویت مادر میخوری. کلا عادت نداشتی چیزی به سمت دهنت ببری ولی از وقتی بیسکویت مادر بهت دادیم یاد گرفتی نان و بیسکویت رو به سمت دهنت میبری.

                    

6- از روز دوشنبه 7 فروردین همش زبونت رو میاری بیرون. صداهات هم بلندتر شده. با گفتن « دَ 

دَ دَ دَ دَ دَ دَ دَ ... » و با لحن دعوا، اعتراض خودت رو به ما اعلام میکنی.

baby17.gif 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

دایی مرتضی
13 فروردین 91 14:07
اول...
تو کامنتا اول شدم

ای قربون این پسر من برم که اینقد شیرینه
هرچند که خیلی مامانی شده، ولی خب، ما دوسش داریم بی نهایت



دستت درد نکنه دایی جون
خاله سارا
13 فروردین 91 19:08
الــهِــــــــــی بگردم این پـــــسـرو... هر روز داره مامانی تر و خــــــوردنــــــــــــی تر میشه...
سعیده جون، سال جدید رو به شما و خانواده ‌ی محترم‌تون تبریک میگم انشالله تو سال جدید روزهای خوبی رو در کنار شازده کوچولوتون داشته باشین


ممنون. سال نو شما هم مبارک. سال خوبی براتون آرزومندم.
ملی مامان میکاییل
14 فروردین 91 13:47
عزیزم گلم خوشگلم هفت ماهگیت مبارک
وای میکاییل هم چنان بد غذا می خوره
اینقدر گریه می کنه که من عذا می گیرم موقع غذا دادن بهش
راستش تو می خوای بری سر کار منم استرس دارم اولش برای هر دو تون خیلی سخته ایشالله که زود عادت کته


آرتین جدیدا غذا خوب میخوره، خدا رو شکر
فاطمه (مامان آیلین)
14 فروردین 91 15:53
وای سعیده جون دقیقا هم دردیم . منم مرخصیم فقط و فقط داره با فکر اینکه چه جوری قراره بذارمش مهد و برم سر کار داره زهر میشه . هیچکس رو ندارم که برام نگهش داره حتما باید اول ۷ ماهگیش بذارمش مهد رستی چه جیگری شده آرتین خان .. ماشالا ... اسفند یادت نره .خیلی با نمکه .


آره عزیزم خیلی سخته.
مامان آرشیدا
14 فروردین 91 21:17
سلام عزیزم خیلی بزرگ و خوشگل شدی .
آرتین خان حسابی غذا بخور تا بزرگ و قوی بشی. عسل خاله هفت ماهگیت مبارک


مرسي خاله جون
مامان امیر علی
14 فروردین 91 22:35
وای خدا جون چه عکس قشنگی این پسر ناز .مبارک باشه عزیزم ایشاله دامادیت .بوس گنده راستی ممنون از نظرات قشنگتون .


ممنونم
مامان امیر علی
14 فروردین 91 22:36
ایشاله که در کارتون و زندگی در سال جدید موفق و شاد و سلامت باشید .


ممنون از لطفتون
مامان اميرحسين
14 فروردین 91 23:27
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام


عيد شما مبارك
مامان اميرحسين
14 فروردین 91 23:28
7 ماهه شدن مبارك چه پسر شيريني
مینو عمه ی الینا جون
15 فروردین 91 17:38
سلام.7ماهگی آرتین جون ما مبارک باشه.
ما که حسابی این چند روز عید که بجنورد بودین بهتون و مخصوصا آرتین جون عادت کرده بودیم.
ماشاءالله کم کم داره بزرگتر و خوشگلتر میشه.خدا واستون حفظش کنه.



مرسی از لطفت
مامان سونیا
17 فروردین 91 8:32
ماشاالله چه عکسای خوشگلی هزار ماشاالله به گل پسرخوشگل به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید


ممنون از حضورتون. با افتخار به وبلاگتون سر میزنم.
مامان ماهان
17 فروردین 91 10:28
سلام عزیزم
7 ماهگیت با تاخیر مبارکه
به به همیشه به گشت و گذار عزیزم


ممنون
مامان ماني جون
19 فروردین 91 15:40
قربونت برم من


مرسی