آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

روزانه های آرتین خان اول

1390/12/6 14:08
نویسنده : مامان آرتین
623 بازدید
اشتراک گذاری

نازدار پسر

دیروز خونه تکونی رو شروع کردیم. اول هم از اتاق شما. همه وسایلت رو از قبیل روروئک، ماشین شارژی، دوچرخه و .. رو سلفون پیچی کردیم به دو علت: هم از خاک مصون بمونه و هم از دست بچه های فامیل و دوست. جونم برات بگه که دیروز شما هم ما رو همراهی میکردی و چشم رو هم نذاشتی. فقط هر دفعه که بهت شیر میدادم، همونجا یه چرت کوچولو میزدی و تا من پامیشدم، شما هم بیدار میشدی. بالاخره ساعت 12/5 شب خوابیدی و این خواب ادامه داشت تا ساعت 10:15 صبح. خدارو شکر خوب خوابیدی. الان هم داری شیر میخوری تا بخوابی.

از طرفی کم کم دارم آماده میشم برای غذا دادن به شما. چهارشنبه برات آردبرنج درست کردم تا برای وقتی که دکتر بهت برنامه غذایی بده آماده باشه. بادومها رو هم دم دست گذاشتم، قابلمه هات هم که آماده اس. دیگه نمیدونم چی باید آماده کنم. فکر کنم بقیه چیزها رو همون موقع میشه تهیه کرد. فعلا خیلی بی تجربه ام.

حالا همه این کارا رو میکنم خدا کنه غذاخور باشی. آخه متاسفانه آب و ویتامین AD رو خوب نمیخوری.

 

و اما دوباره واکسن. چند روز دیگه باید بریم واکسن 6 ماهگیتو بزنیم. خداکنه اذیت نشی.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

بابا
6 اسفند 90 14:26
پيسسسسسسسسسسسسسسسر
زودتر بزرگ شو ميخوايم با هم PLAY STATIOB بازي كنيم فوتبال بزنيم شرطي


نه بابا راست میگی
مامان محمدجان
6 اسفند 90 19:26
سلام
عزیزم
خسته نباشی
خوش به حالت سعیده جون من که هنوز خونه تکونی رو شروع نکردم



ای بابا ما هم الکی تمیزکاری می کنیم.
مامان آرتین
6 اسفند 90 19:46
عزیزمممم آرتین منم دقیقا همینجوره آب و قطره ویتامین رو بسختی میخوره


امان از دست این پسرا
دایی مرتضی
6 اسفند 90 22:47
ای به قربون آرتین جونم برم.
کم کم داری بزرگ می شی...

یعنی میخوام همچین خوب غذا بخوری، همه کیف کنیم...
زودی بزرگ و خوشتیپ و خوشهیکل شی...

(البته مطمئنما به زودی زود بزرگ می شی...)


بله دایی جون تا چشم رو هم بذاری بزرگ میشم.
مامان امیر علی
6 اسفند 90 22:50
سلام پسر ماه و ناز و فرشته اسمونی ممنون به ما سر زدین و با 4 پست جدید در خدمتتون هستیم و یه زحمتی هم باهاتون داریم می شه بیاین وبلاگ امیر علی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون. حتما میام.
مریم
7 اسفند 90 7:55
آفرین به مامان فعال
غصه نخور بچه ها اولش یکم بدغذایی میکنن ولی به مرور زمان درست میشه. باید سبزی هم بگیری و فریز کنی عزیزم.
انشالا واکسنش هم به خوبی سپری میشه


ممنون از راهنمایی و حضور گرمت
مامان امیر علی
7 اسفند 90 14:50
ممنون عزیزم از نظرات قشنگت و به امیر علی من رای دادین .دوستتون داریم .بازم بیاین


ممنون. شما هم بیشتر پیش ما بیاید خوشحال میشیم.
مامان رها
8 اسفند 90 10:57
سلام سعیده جون خسته نباشید امیدوارم آرتین جون هم نسبت به غذا خوردن خوش اشتها باشه و اذیتت نکنه امیدوارم


ممنون عزیزم. مرسی که به ما سرزدی خانوم
مامان نیایش
8 اسفند 90 12:21
سلام خانمی ممنون از حضور گرمت عزیزم ان شا الله که سال آینده برای همه سال خوبی باشه
خوشبحالتون که خونه تکونی رو شروع کردید ایشالا همیشه سالم و خوش باشید بوس برای مامانی و آرتین گل


خواهش میکنم. وظیفس
مامان محمد پارسا
8 اسفند 90 17:05
سلام مامانی
سلام ناناز خاله
پیشاپیش 6 ماهگیت مبارک گلم انشاالله واکسن هم اذیتت نمی کنه گلم
مامانی شما هم خسته نباشی


ممنون دوست عزیزم
منا مامان الینا
8 اسفند 90 19:29
وااای خونه تکون یاونم با این نی نی ها نگوووو من امسال باید قیدش رو بزنم چون مگه الینا واسم وقت میذاره!
راستی چرا عکسهای آرتین خان اول رو دیگه نمیذاری دلمون واسش تنگیده سعیده جون


چشم عکساشو میذارم. البته چند روز دیگه
sara
9 اسفند 90 18:27
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم


ممنون. من هم خوشحال میشم.
مامان مانی
10 اسفند 90 11:59
سلام .....
یه خسته نباشید به مامان شازده کوچولو .....
تندرست باشید .....
منم امیدوارم واسه واکس پسر گلتون اذیت نشه ....


ممنون عزیزم
بابای ملیسا
11 اسفند 90 20:23
با سلام مجدد . ممنون از حضور شما و سپاسگزارم از یادگاری که برای نازدونه این حقیر به جا گذاشتید ، با افتخار و اجازه ، شما رو لینک کردم .


ممنون از حضورتون
مامان اميرحسين
12 اسفند 90 19:51
به سلامتي خونه تكوني شروع شده ايشالا پسر قويي هستش و واكسن اذيتش نكنه


ممنون
مامان امیر علی
14 اسفند 90 15:14
من هنوزم مشکل .وزن امیر علی رو دارم .عیبی نداره پسر ها درست می شن اما کمی دیر .ماشاله که الان وزنش عالیه .امیر علی منم اب زیاد نمی خوره هنوزم بد غذاست .وای این واکسنا حکایتی بود تا 2 سال کمی سختی داره اما بعد خیلی شیرین می شه .