آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

چکاب پنج ماهگی

1390/11/16 18:56
نویسنده : مامان آرتین
694 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان 

سیزدهم بهمن ماه 5 ماهت تموم شد و ما هم رفتیم مرکز بهداشت برای چکاب. خانم پرستار خیلی راضی بود و گفت آفرین به مامانت که بهت خوب شیر می ده. منم از شما ممنونم که خوب شیر می خوری و منو سرافراز کردی. دوباره تاکید کرد تا 6 ماهش تموم نشه چیزی به جز شیر مادر بهش ندید، ماهم گفتیم چشم.

دایی جونم برای شما یه سری شربت مولتی ویتامین خارجی همراه با آهن آورده بود، بنابراین شما رو بردیم دکتر تا ببینم از کی می تونیم بهت از این شربت بدیم. اصلا میشه بهت از این شربت داد یا نه

خلاصه آقای دکتر دوباره شما رو چکاب کردن و یک کرم هم برای لپ نانازت که قرمز شده بود بهمون دادن. ایشون هم تاکید داشتند فقط شیر منو بخوری. بعد هم گفت شربت مولتی ویتامین رو از الان می تونم شروع کنم. بچه ها از 6 ماه باید از قطره آهن استفاده کنن ولی چون آرتین خوب رشد کرده می تونه از الان شروع کنه. دورت بگردم پسر قشنگم

 

اینم نتیجه چکاپ پنج ماهگیت:

وزن: 7 کیلو و 650 گرم                                                              

قد: 68 سانتیمتر                                     

دور سر: 44 سانتیمتر           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان نفس
16 بهمن 90 19:03
الهی فداش بشه خاله.مرسی مامان مهربونم.که اینهمه دقت داری و به بهترین شکل شازده کوچولو رو بزرگ میکنی سلامت و شاد باشید عزیز دلم


ممنون
مامان مانی جون
16 بهمن 90 20:00
ماشاالله
الهی قربونش برم خیلی از رفتاراش مثه مانی جونمه


مرسی خاله جونم
دایی مرتضی
16 بهمن 90 20:38
وای الهی من این نی نی رو بخورم ایشالا

ماشالا چقده بزرگ شده. تقریبا 2 برابر هم بیشتر.

از مامان نی نی هم ممنون که اینقد خوب به آرتین جون می رسه که خوب بزرگ شه


مرسی دایی عزیز
بابای ملیسا
16 بهمن 90 23:46
ضمن سلام مجدد . خیلی خوشحال میشم اگر با تشریف فرمایی خودتون من و ملیسا جان رو خوشحال و با نوشتن یک یادگاری ، مسرور و شادمان کنید. منتظرتون هستیم .
فرزانه
17 بهمن 90 8:14
نی نی چقد بزرگ شدی عزیز دلم.مامانی دستت درد نکنه چه مامان خوبی هستی چقده خوب به نی نی میرسی انقده بزرگ شدی.


مرسی عزیزم
مامان آرتین
17 بهمن 90 9:43
ای جونم آفرین به این مامان خوب وپسمل زرنگ


ممنونم گلم
نوشین
17 بهمن 90 12:41
الهی بگردم این پسر خوب رو....آرتین خوشگل نمیدونی چه کیفی داره دیدن بزرگ شدنت....
آفرین به مامان خوب و مهربونی که داری که با جون و دل ازت مراقبت میکنه و مواظبته....دستش درد نکنه ....
و احسنت به بابات که مولظب دوتائیتونه....
همیشه شاد و سلامت باشید


ممنون از حضور پر مهرت
ندا مامان نيايش
17 بهمن 90 13:00
سلام مامان شازده كوچولو . ممنون از حضور پرمهرتون . 5 ماهگي گل خوشگل شما هم مبارك .

ممنونم
زهره مامان نیایش
17 بهمن 90 13:12
سلام به مامانی و پسر گلش ماشا الله الهی همیشه سالم باشی گل پسری


ممنون خاله جون
مامان ماهان
17 بهمن 90 13:51
الهی که همیشه تنش سالم باشه عزیزم
چقدر رشدش خوب بوده هزار ماشاالله


ممنونم
آرتین خان
17 بهمن 90 18:10
ماشالا به جیگر طلا



مرسی خاله
مامان امیر علی
17 بهمن 90 18:56
ماشاله ماشاله ایشاله دامادیت خاله جون


مرسی خاله جونم
ملی مامانه میکاییل
17 بهمن 90 19:07
سلام
چک آپ آرتین شده مرجع من اینجا چک آپ ماهیانه ندارن ، من زیر آبی رفتم یه کم لعابه برنج به میکی دادم مرسی که می نویسی من لااقل می فهمم چه خبره ؟؟


خواهش میکنم قابلی نداره.راستی تو یه سایت خوندم لعاب برنج هیچ خاصیتی نداره.
مامان آیسا
18 بهمن 90 21:24
خدا حفظت کنه عزیز دلم. ماشاالله پسر ناز و دوست داشتنی
مامان محمد پارسا
19 بهمن 90 18:40
نازشو برم که داره کم کم قوی می شه همین طور ادامه بده
ملی مامان میکاییل
23 بهمن 90 17:59
می دونم خاصیت نداره اما گفتم شاید واسه شروع غذای نیمه جامد بد نباشه یواش یواش می دم تا پایان شش ماهگی آرتین ببینم چی کار می کنی منم همون کارو می کنم


هرجور صلاح می دونی عزیزم