آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

سفری دیگر

1390/10/18 13:06
نویسنده : مامان آرتین
741 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

قلب مامان

یکماه پیش دایی من که امریکا زندگی می کنه زنگ زد و گفت یه بلیط تهران مشهد می تونی برام بگیری!

کلی ذوق کردم. آخه آخرین باری که اومده بود ایران سال 82 بود. که من و باباجون هنوز ازدواج نکرده بودیم. من هم که هنوز تو مرخصی زایمان هستم و فقط بصورت پروژه ای تو خونه کار می کنم، فرصت رو غنیمت شمردم و گفتم من هم باهاتون می یام. البته من و شما. حالا امشب دایی جون من می رسه، ما میریم دنبالش و میاریمش خونمون. فردا هم ساعت 9:15 صبح راهی مشهد میشیم. و از اونجا میریم بجنورد (آخه مادرجون من یعنی مادربزرگ مادری من و خاله های من بجنورد زندگی می کنن).

 

تو این 8 ساله که دایی جون من اینجا نبوده خیلی افراد به خونواده اضافه شدن. من با بابا احسان ازدواج کردم، چهارتا پسرخاله من داماد شدن که اسم خانمهاشون به ترتیب که اومدن، سحر جون - خانم وحید عزیز که قراره یه دختر ناناز برامون تا عید به دنیا میاره)، زهرای عزیز - خانم آقا حامد پسرخاله ی بزرگ، هدیه گلم - خانم امین جان و سمانه خانم آقا محمد، دایی کوچیکه من هم یه دختر عسل داره به اسم عسل. و اما گل سرسبد همه شما "آرتین خان اول". می دونی چرا می گم گل سرسبد. آخه من نوه اول هستم و مادرجون (مامان مامانم) به من می گه گل سرسبد، بابایی هم اولین داماده که به اون هم می گن گل سرسبد. و شما هم که نتیجه اول. قربونت برم گل سرسبد.


الان هم چمدونامونو بستیم و منتظریم شب بشه و بریم دنبال دایی جون. فقط امیدوارم سرما نخوری آخه می گن مشهد خیلی برف اومده. بجنورد هم از مشهد سردتره. امیدوارم همه مسافرها به سلامت برن سفر و برگردون، ما هم همینطور. 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

دایی مرتضی
18 دی 90 13:11
آخ جوووووووووووووووووووووون چقد اتفاقای خوب قراره بیفته هرچند دایی بیچاره درگیر امتحاناشه، و شاید زیاد نتونه بیاد پیشتون ولی بهرحال بعد چند ماه دوباره می بینمتون
حسنا سادات
18 دی 90 13:15
سلام عزیزم
خدا پسر نازتو حفظش کنه.
خوشحال میشم به وب حسنای منم سر بزنید.



ممنون که به ما سرزدی
مامان محمدجان
18 دی 90 13:51
سلام عزیزم
پیشاپیش چشمت روشن
به سلامتی عازم سفری
خوش بگذره رفتی حرم مارو هم دعاکن
انارجون هم که حتما یادته
ایشالله سلامت برین و برگردین


ممنون عزیزم حتما
منا مامان الینا
18 دی 90 17:03
سلام خانومی
وای عزیزم تو این مدتی که من نبودم چقدر این شازده ماه شده ماه !قربونش برم خیلی بامزه شده
اگه رفتی پیش امام رضا واسه من و الینا دعا کن مهربونم


چشم عزیزم. محتاجیم
حسنا سادات
18 دی 90 17:38
سلام عزیزم منم با افتخار شما رو لینک کردم.
مامان نیایش
18 دی 90 18:15
سلام خانمی ان شا الله سفرتون بی خطر باشه و همیشه به شادی و خوشی آره مشهد سرد بود خیلی وحشتناک ولی الان هوا بهتر شده گرم تر شده الان تو روز 8 ، 9 درجه بالای صفر هست هفته گذشته بالاترین دما 2 درجه زیر صفر بود و پایین ترین دما تا 12 درجه زیر صفر هم رسید ان شا الله خوش بگذره مراقب خودتون باشید
نوشین
18 دی 90 21:36
به به چشمتون روشن سعیده جون.... ایشالله که بیشتر مشهد باشین و منم بتونم ببینمتون...دلم خیلی واستون تنگ شده... به امید خدا به سلامتی میرسین اینجا.... از طرف من واسه آرتین عزیز گل سر سبد.... به امید دیدار...در پناه خدا
mamani helena
18 دی 90 23:37
salam azizam safar bikhatar be salamat berio bargardi
آرتین خان
18 دی 90 23:52
خوش بگذره مواظب آرتین خان ما هم خیلی خیلی باشین
مرضیه (مامان نیکان)
19 دی 90 13:08
سلام من همین الان با شما آشنا شدم خیلی جالبه پسر من 14 شهریور به دنیا اومده سر فرصت میام خاطراتتونو میخونم بوووس برای آرتین جان
مرضیه (مامان نیکان)
19 دی 90 13:09
راستی التماس دعا
فرزانه
19 دی 90 13:32
سلام آرتین خان و مامانی گل.ایشالا سفرتون بی خطر باشه
سارا
19 دی 90 21:57
سلام عزیزم خوبی؟با یه مطلب جدید آپم و منتظر حضورت نظر یادت نره دوسی
مامان مانی جون
20 دی 90 20:32
چشمت روشن الهی خوش بگذره هوای آرتین جونو حسابی داشته باشی ها
مریم مامان ملینا
21 دی 90 10:27
امیدوارم به سلامتی برید و برگردید. ولی خیلی مراقب آرتین جون باش که سرما نخوره عزیز دلمون. التماس دعا، خوش بگذره
mamane Ali
21 دی 90 13:41
سلام عزیزم .. انشالله به سلامتی و خوشی برین مسافرت و برگردین .. منتظر عکسای مسافرتم هستیم
مامان اميرحسين
21 دی 90 17:01
عزيزم سفر خوش بگذره به سلامتي كه داييتون رو بعد از چند سال ميبيني
زهره مامان هلیا
22 دی 90 10:50
سلام آرتین کوچولوی نمک ماشالله برا خودت آقایی شدی مامانی ممنون از لطفت
مامان گیسو
24 دی 90 19:57
سلام عریز دلممممممم الهی به سلامتی و دل خوش چشمت روشن بوسسسسسس
نسیم
25 دی 90 11:43
چشمت روشن عزیزم وسفر بی خطر مواظب گل بسرمون باش تاچشم نخوره آخه 1000ماشالا خیلی ناز شده
مامان ماهان
26 دی 90 16:04
سلام دوست جونم چشمت روشن عزیزم الهی به سلامتی مواظب آرتین عزیزمون باش
مامان محمد پوریا
27 دی 90 8:13
سلام گلم بالاخره بعد کلی غیبت ما اومدیم دیدی چی شد هم شهری در اومدیم . تو این مدت کم هم خیلی اتفاقا افتاده گلتون حسابی خوشگل و ملوس شده راستی چشمتون روشن امیدوارم همیششه خوشحال باشین ...
هستی
30 دی 90 16:21
سلام انار کوچولو به آسمان ها رفت روحش شاد