آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

چکاب چهار ماهگی

1390/10/14 16:12
نویسنده : مامان آرتین
684 بازدید
اشتراک گذاری

 

دردانه ام

امروز یعنی چهارشنبه 90/10/14 برای زدن واکسن چهارماهگی و همپنین چکاب رفتیم مرکز بهداشت نزدیک خونمون که دکتر اطفالت معرفی کرده بود. واقعا پرسنل خوبی داشت. ازشون ممنونیم. 

باز هم هزاران بار خدا رو شکر که همه چی خوب بود. 

موقع زدن واکسن دوباره مامان دل نازکت (مثل واکسن قبلی) نتونست تو اتاق بمونه و وقتی خانم پرستار گفت یکی بیاد باهاش حرف بزنه و پاهاشو بگیره من فرار کردم بیرون اتاق و باباجون که مرد با دل و جرئتیه موند پیشت. ولی ایندفعه خیلی بهتر از واکسن دوماهگیت بود. فقط یه جیغ کوچولو زدی و وقتی اومدم لباساتو بپوشونم آروم شدی. از وقتی اومدیم خونه هم همش خوابیدی. فقط بیدارشدی، شیر خوردی و دوباره خوابیدی تا همین الان که دوباره قطره استامینوفن دادم بهت و گذاشتمت روی پا تا بخوابی. ولی فکر کنم دیگه خوابت تموم شده. الان هم که دارم پستت رو می ذارم داری تلویزیون نگاه می کنی. الهی قربون اون چشای خوشگلت برم من دلبرم.

خدا کنه تا شب هم آروم باشی و مشکلی برات پیش نیاد اصلا تحمل ناراحتیت رو ندارم. ای همه وجودم.


اینم نتیجه چکاپ چهار ماهگیت:

وزن: 6 کیلو و 500 گرم     

قد: 68 سانتیمتر                                 

دور سر: 42/5 سانتیمتر            

 

 

و اما یه خبر مهم برات دارم پسر گلم.

امروز پنجمین سالگرد ازدواج مامان و باباست.

پنج سال پیش در چنین روزی یعنی 14 دیماه 1385 در یک روز زیبای برفی، من و بابا زندگی مشترکمون رو شروع کردیم. بماند که چه سختیهایی برای به هم رسیدن کشیدیم. اگر فرصتی پیدا کنم حتما برات می نویسم. 

همینجا و از طریق وبلاگ شما که نتیجه زندگی شیرین ما هستی و اونو هر روز زیباتر می کنی می خوام به بابایی بگم: "احسان عزیزم خیلی دوست دارم. با تمام وجود برات آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری می کنم. امیدوارم بتونم توی این خوشبختی سهیم باشم. از خدا می خوام به همه آرزوهای قشنگت برسی. تو و پسرم بهترین هدیه هایی هستید که خدا به من داده، امیدوارم لایقش باشم."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

دایی مرتضی
14 دی 90 16:03
به به
به سلامتی
پس دوتا تبریک لازمه
اولیش اینه که 4 ماهگی گل پسر مبارک
انگار همین دیروز بود که بدنیا اومد


و دوم هم سالگرد ازدواجتون بخیر...
یادش بخیر...



ممنون داداش گلم

بابا
14 دی 90 16:58
بله آرتين خان عمر آدم مثل برق و باد ميگذره پسرم روزگار خوبي شروع كرديم و با اومدن شما خوبتر و بهتر و كاملتر شد الانم از هرچي كه خدا بهمون داده از رو ازدواج راضيم و خدا رو شكر شرايط روز به روز بهتر ميشه عزيزم مامان هم مثل هميشه پر انرژي و مثبته و براي زندگي تلاش مي كنه. منم همينجا از امكانات شما استفاده مي كنم و ميگم سعيده جان دوستت دارم و هميشه در قلب مني عزيزم
سيدمهدي
15 دی 90 4:46
سلاممممم قصد فقط پرسیدن حال دوستان قدیمی وبلاگی ام بود سرافراز باشی
امید
16 دی 90 19:53
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم بازدید کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر داشتید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت بهتون جواب میدم . فقط آدرس ایمیلتون برای جواب بگذارید . منتظر شما هستم .
مامان آرشيدا
17 دی 90 19:40
سلام آرتين جان خدا رو شكر واكسن 4 ماهگيتم تموم شد. ايشاالله واكسن 6 ماهگيتم راحت باشه تا اذيت نشي .
نوشین
17 دی 90 21:20
اول تبریک به مناسبت سالگرد ازدواج مامان و بابای آرتین...ایشالله همیشه شاد و خوشبخت و سلامت باشید... آرتین خان اول هم واکسن 4 ماهگیش رو زده و حالش خدارو شکر خوبه...اینم واسه دل نازک مامانیش امیدوارم به سلامتی زودتر بیاین اینجا و بتونم ببینمتون.... آرتین عزیزم مواظب خودت و مامان و بابای گلت باش
مریم مامان درسا
17 دی 90 22:50
سلام عزیزم
وااای ،چه پسر خوبی که جیغ جیغ نکرده برای واکسنش،عزیزم سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم،ببخشید که یه کم دیر شد



ممنون که به ما سرزدی
مامان نفس طلایی
18 دی 90 8:13
سلام سالگرد یکی شدنتون مبارک
مامان رها
18 دی 90 9:30
عزیزم سالگرد پیوند عشقتون مبارک باشه
ملی مامانه میکاییل
18 دی 90 10:35
مبارکهههههههههه ایشالله که سالیان سال بخوبی کنار هم باشید زودتر بیا داستانه عشقتون رو بگو وای خیالم از واکسنه راحت شد چه خوب که آرتین قبل از میکاییله
مریم مامان ملینا
18 دی 90 12:37
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک. لباتون خندون.......... دلتون همیشه شاد
فرزانه
19 دی 90 13:37
مبارک باشه ایشالا هم 4 ماهگی پسر ناز و هم سالگرد ازدواج و مامان و بابای مهربونت.ایشالا که سالهای سال کنار هم با آرامش و خوشبخت زندگی کنید
مامان ماهان
26 دی 90 16:05
سالگرد ازدواجتون مبارکه عزیزم 4 ماهگی ناز پسر هم مبارکهههههههههههههههههههه