آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

سی و دو ماهگی آرتین خان اول و نمایشگاه کتاب

1393/2/13 10:45
نویسنده : مامان آرتین
663 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه من 

هر روز که میگذره من و بابا بیشتر بهت وابسته میشیم، شما هم همینطور. امروز درست 32 ماهه که اومدی و به زندگیمون نور و امید دادی.

فرشته مهربونم 32 ماهگیت مبارک


پنجشنبه هم رفتیم نمایشگاه کتاب و برات چندتا کتاب داستان، دوتا بازی فکری و یک کتاب لالایی خریدم. هر شب موقع خواب میگی برام کتاب بخون. منم کنار تخت میشینم و سه-چهار تا کتاب میخونم تا بخوابی. بنابراین برات چند تا کتاب خریدم.

میخواستم ببرمت صورتت رو نقاشی کنن که اصلا اجازه ندادی.

این هم چند تا عکس از شما در نمایشگاه و چیزایی که برات خریدیم.


و این هم آرتین مامانی در حال بازی با جورچینش

بعداز ظهر پنجشنبه هم رفتیم آتلیه که شما خیلی خوب همکاری کردی. بعد از اونجا هم رفتیم خونه عمو فرید و خاله سارا و شما کلی با اشکانی بازی کردید.

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان آویسا
13 اردیبهشت 93 11:17
مبارك گل پسر باشه كتاباي خوشگلش
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آرتین (الهه)
16 اردیبهشت 93 1:42
الهی من قربون اون قیافه نازت بشم. خییییلی دوست دارمممم
مامان آرتین
پاسخ
ممنون الهه جون. ارتین جونمو ببوس
مامان زهرا
18 اردیبهشت 93 4:58
افرین پسمل خوووب که به کتاب علاقه داری و دست مامانی درد نکنه که با توجه به خستگی هااای روزانه برات کتاب میخونه و این همه کتاب هاای خوب برات خرید همیشه شاد باشی من شادی ها تونو ببینم و بشنوم
مامان آرتین
پاسخ
خیلی لطف داری خاله جون. مرسی
پگاه مامان آرتین
19 اردیبهشت 93 17:15
عزیزم امیدوارم همیشه تومسیرعلم ودانش حرکت کنی.دوست دارم پسرفرهنگی من.موهاتن خیلی قشنگ شده جیگرم.بوسسسسسسسسسسسس
مامان آرتین
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان زهرا
28 اردیبهشت 93 1:53
مبارک بااااشه عزیزم امیدوارم همیشه خوووش باشین
مامان آرتین
پاسخ
ممنون خاله جون
هنرمند
30 خرداد 93 18:03
سلام استاد ارجمند مطالب بسیار متنوع و زیبایی داری ....می پسندم با افتخار در خدمتم