آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

بیست و هشت ماهگی آرتین خان اول

1392/10/14 13:54
نویسنده : مامان آرتین
573 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان

بیست و هشت ماهگیت مبارک



نازنینم این سه چهار روز تعطیلی رو کنار هم بودیم. ترجیح دادیم همش خونه بمونیم و استراحت کنیم. تقریبا از 10 روز پیش سرما خوردی و سه روز اول اصلا غذا نمیخوردی. البته منم فشار نمی آوردم. آخه اگه به زور بهت غذا می دادم بالا میاوردی. ولی خدا رو شکر بهتر شدی و این چند روز تو خونه هم استراحت و بازی کردی.


اگه میبینی یک روز دیر بهت تبریک گفتم بخاطره اینه که تا Laptop رو روشن میکنم میای سراغش و میگی: "عکس ببینم". تا tablet رو برمیدارم، میای ازم می گیری و میگی: "پو بازی کنیم"

هر روز هم میشینی عکسها و فیلمهات رو میبینی و کلی لذت می بری. هر حرفی که تو فیلم می زنی رو تکرار می کنی. چنان لبخندی رو لبات میاد که من و بابات هم از لبخندت کلی شاد میشیم. 

عاشق خنده های از ته دلت هستم. چنان می خندی که من غش و ضعف می کنم برات.


خدا رو شکر روزی یک لیوان آب پرتقالت رو با میل می خوری. تو غذاها هم عاشق سوپ و کلا غذاهای مایع هستی. تا برات از این نوع غذاها میارم میگی: "مامان نون تی ایت توش". شیر رو هم فقط با شیشه میخوری. تو این چند روز مریضیت فقط شیر می خوردی من هم توش عسل میریختم. یک بار دیدی برات عسل می ریزم، دیگه همش میومدی کنارم و بهم می گفتی: "عسل نِخوام". قربون این حرف زدنت. اما منم بلدم چطور بپیچونم عززززززززززززیزم


امروز برای من و بابا احسان یه روز بزرگ و قشنگه. امروز هفتمین سالروز ازدواج من و بابا احسان هستش. از همینجا به بابا تبریک میگم و بهش می گم:

همسر عزیزم عاشقانه دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نسم مامان آرتین
14 دی 92 17:01
عزيز دلم تولدت (ماهگردت)مبارك دوست جونم ايشالا ساليان سال خوش وخرم در كنار هم روزهاي شيريني رو تجربه كنيد
مامان آرتین
پاسخ
مرسی عزیزم. لطف داری همچنین برای شما
مامان محمد پارسا
14 دی 92 21:45
سلام عزیزم 28 ماهگیت مبارگ عشقممامانی عزیز سالگرد ازدواجتون بهتون تبریک میگم انشاالله سالیان سال در کنار هم زندگی سراسر سلامتی و موفقیت داشته باشید
مامان آرتین
پاسخ
ممنونم عزیزم. همینطور شما
مامان آرتین(الهه)
15 دی 92 13:00
به به سعیده جون مبارکا باشه. ایشالا سالهای سال در کنار هم شاد باشین شازده کوچولوی من 28ماهگیت مبارک منم دقیقا با تاخیر آپ میکنم به همین دلایل
مامان آرتین
پاسخ
امان از دست این پسرای شیطون و مامانای گرفتار
سهراب
15 دی 92 15:04
به به مبارک باشه مامان و بابای آرتین
مامان آرتین
پاسخ
ممنون
mamane radin
15 دی 92 18:12
aziiizam 28 mahegit mobarak saeede jan salgarde ezdevajetoon mobarak omidvaram hamishe shado salamat bashid rastiii khososiiii
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم. رادین جان رو ببوس
مامان الیار
15 دی 92 19:17
مبارکه عزیزم هم ماهگرد گل پسری هم سالگرد ازدواج مامانی وبابایی [
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم. الیار جونو ببوس
مریم--------❤
15 دی 92 21:18
سلام عزیزم امیدوارم سفر خوش گذشته باشه
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم. جاتون خیلی خالی
فرزانه
24 دی 92 15:08
آرتین نازنینم ماهگردت مبارک خوشگل خاله.مامانی مهربون سالگرد پیوند عشقتون کبارک امیدوارم سالیان طولانی کنارهم خوش و خرم زندگی کنید
مامان آرتین
پاسخ
ممنون فرزانه جون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 دی 92 2:23
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک خوش و خوشبخت باشین ان شالله
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم. همچنین شما
رها مامان راستین
30 دی 92 9:44
شازده کوچولوی 28ماهگیت مبارکسالگرد ازدواجتون هم تبریک میگم
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
6 بهمن 92 11:44
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ... ایشالا هفتادمین سال رو جشن بگیـــــرین ... امیدوارم همیشه خوشبخت تر از روز قبل باشین ...
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم