آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

سفر به تایلند (آذر ماه 1392)

1392/9/26 12:15
نویسنده : مامان آرتین

پسر گلم

در بیست و هفتمین ماهگردت راهی سفر به کشور لبخند، تایلند شدیم. هرچند همه می گفتند با بچه خیلی سخته، ولی بابا احسان اصرار بر بردن تو داشت. خدا رو شکر اونجا اذیت نکردی. ولی اصلا راه نمی رفتی و می گفتی بغلم کن. تا تو بغل بودی خوب بودی. وگرنه چنان گریه می کردی که نگو. توریستها و افراد تایلندی خیلی از شما خوششون اومده بود و میومدن با شما عکس می گرفتند. همه فکر می کردند شما دختری. تعجب

اینجا فرودگاه امام خمینی (تهران)

ساعت 4/5 صبح پرواز به سوی قطر داشتیم. 6 ساعت تو فرودگاه قطر بودیم.

صبح به بانکوک رسیدیم و پس از چند ساعت استراحت، رفتیم برای دیدن شهر بانکوک در محدوده خیابان پتونم که مراکز خرید دارد.

این عکس جلوی یکی از پاساژهاس.

اینجا هم داخل یک پاساژ بر روی پله های موزیکال همراه با رقص نور، که شما خیلی خوشت اومده بود.

این عکس هم مربوط میشه به معبدی در خیابان پتونم. از این معابد خیلی خیلی تو تایلند زیاده.

در خیابونهای تایلند به مناسبت تولد پادشاهشون و نزدیکی کریسمس تزئینات قشنگی درست کرده بودند.

روز دوم: صبح رفتیم شهربازی (dream world). شما هم کلی لذت بردی و روی همه حیوانات مجسمه ای سوار شدی.

تو شهربازی شوی حیوانات بود. از اونجا که قبلا سوار مجسمه ها شده بودی، فکر کردی این حیوونا هم مجسمه اند و بهشون دست می زدی.

سوار بر قطار

سوار بر صندلی غول

این هم غول بیچاره که از اسمون افتاده

شب رو برای دیدن خیابان کاسانرود رفتیم. فردا به سمت پاتایا به را افتادیم. تو راه برای دیدن پارک سنگی (ston park) رفتیم. که واقعا جالب و دیدنی بود.

مردم با این ببره عکس می گرفتند اما ما ترسیدیم و از ببره تنهایی عکس گرفتیم.

بعد از رسیدن به پاتایا و مستقر شدن در هتل و صرف ناهار برای دین شهر به راه افتادیم. این عکس مربوط به فضای جلوی پاساژ سنترال فستیوال هست.

بازار شناور میوه (floating market)

دوباره فضای جلوی پاساژها. انقدر از روز اول عکس می گرفتیم که شما تا مجسمه ای یا تزئینی می گرفتی، می دویدی به سمتش و می گفتی عکس بگیریم. ژستهات هم بهتر شده بود.

آکواریوم (under water world)

اینجا هم سوار بر قایق برای رفتن به جزیره. تو راه ششیر خوردی و گلاب به روت سبز برای همین یک کم بیحالی ولی بلافاصله خوب شدی.

یک معبد بزرگ تو جزیره بود. گربه و سگها کنار هم استراحت می کردند. اینجا هم افتاده بودی دنبال گربه بیچاره و اون از دستت در می رفت.

پنجشنبه مجدد رفتیم بانکوک. روز جمعه که 8 شب پرواز داشتیم، صبح رفتیم سافاری. با اتوبوس به حیات وحش رفتیم و بعد از اون داخل پارک شدیم. در اونجا شوی اوران بوتان، شوی دلفین، شوی کابوی و شوی شیرهای آبی داشت. شما هم از دیدن اونها خیلی لذت می بردی.

در آخر در ساعت 8 به سمت قطر و از اونجا راهی تهران شدیم. ساعت 5 صبح به خونمون رسیدیم و پس از کمی استراحت دوباره شما رفتی مهد و من رفتم سرکار. و این طور بود که سفر ده روزمون تموم شد.

البته عکسهای بیشتری هست که تو دوربین زندایی و رویاست که به محض اینکه به دستم برسه برات می ذارم. آخه یه جاهایی شارژ دوربینمون تموم می شد.

نسم مامان آرتین
آخ جون مسافرت،چه مسافرت باحالي خوش به حالتون معلومه حسابي بهتون خوش گذشته به خصوص بهاين جيگر طلا
مامان آرتین
آره واقعا. آرتین که کلی با این حیوونا و مجسمه ها حال کرده بود.
مامان آرتین(الهه)
به به شازده کوچولوی خوشگل خاله عکسهات خیییییلی قشنگن معلومه که حسابی بهت خوش گذشته سعیده جون ازبس گل پسرمون خوشگله فکرمیکردن دختره
خودشم همش می گه من دخترم ههههههههه
پگاه مامان آرتین
سفربه خیر.به به .خوش گذشت.آخه منو یاد سفرمون انداختی همه جاها برام مرورشد.خدایی تایلند کشورزیباییها وشادیهاست.فقط بانکوک بودید یا شهرای دیگه هم رفتید؟عاشق Dreem World هستم.من به خاطر مسافت طولانی تا تهران ترسیدم بچه هاروامسال ببرم.اما با عزم شما منم مصمم شدم.ببوسش عکساتونم عالی وخیلی قشنگ بود.آرتین عروسک منو ببوس خوشگله همه خاطر خواهش می شن دیگه مامانییی
مامان آرتین
سه روز بانکوک بودیم و بقیش پاتایا. واقعا پاتایا قشنگتر و زنده تره.
منا(مامان کورش)
سلام عزیزم همیشه به گردش باشید وشاد باشید چه عکسای قشنگی از عکسها پیدا هستش که حسابی بهتون خوش گذشته
آره واقعا جاتون خالی. کوروشم رو ببوس
مامان الیار
خییییییییییییییییییییییییییییلی پست جالبی بود کلی کیف کردم این ارتین کوچولوی ما روز به روز خوشگلترو جیگرتر میشه خاله خوش به حالتون چه جاهایی رفتین خیلی نی نی ناز رو میبوسسسسسسسسسسسسم
ممنون عزیزم. جاتون خالی
رها مامان راستین
سلام همیشه به گردش معلومه که حسابی خوش گذشته تایلند کشور زیبایی خیلی فصل خوبی رفتین عکسای آرتین جونم خیلی عالی بودن خدا رو شکر که آرتین جونم اذیت نداشت
مامان آرتین
جاتون خالی. خیلی خوش گذشت مخصوصا با هوای عالی که داشت.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛ شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
وای عزیزم چه جاهای قشنگ و دیدنی بود حتی دیدن عکساش ادم و به ذوق میاره خوب معلومه که عکس گویای همه قشنگی ها نبوده خوشحالم بهتون خوش گذشته
ممنون عزیزم. واقعا همینطوره. کشور بسیار زیباییه. جای همه خالی
نسم مامان آرتین
چه سخاوتمند است پاييز كه شكوه بلند ترين شبش را عاشقانه پيشكش تولد زمستان ميكند.زمستانت سفيد وسلامت يلدا مبارك
سعیده مامان آرتین
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک
فاطمه مامان آیلین
3 دی 92 13:29
وای خیلی خوب بود منم مسافرت میخوام ماشالا هزار ماشالا به آرتین فسقلی که هر روز نازتر و خوشگلتر از دیروز میشه حتما براش اسپند دود کنین و همچنین آرزو می کنم همیشه به تفریح و گردش باشین و حالشو ببرین
ممنون لطف داری. آیلین نازم رو ببوس
سارا
4 دی 92 9:57
انشاااااااااااااالله همیشه به گردش ووو مسافرت ای جاااانم ... چقدر هم پسرتون بزرگ شده ماشاااالله... از طرف من یه مـــــــــــــاچ گنده بکنیدش
ممنون. بله دیگه مردی شده واسه خودش
مامان یزدان
4 دی 92 11:03
عالیه.حتما حسابی لذت بردین.
جای همه خالی
5 دی 92 5:26
دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته!
موافقم دوستم
سمانه مامان پارسا جون
7 دی 92 12:07
سلام سعیده جون وای عکسهاتون خیلی قشنگ بود جاهای دیدنی و قشنگی بود لذت بردم ایشاالله همیشه به گردش و خوش گذرونی
ممنون عزیزم جای همه خالی
خاله الهام
7 دی 92 15:38
عزیزم همیشه به گردش و مسافرت بنده خداها حق داشتند این پسملی نازو با دختر اشتباه بگیرن خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته گلم عکسها هم یکی از یکی زیباتر واقعا لذت بردیم آرتین گلمو ببوسید
ممنون عزیزم
mamane radin
7 دی 92 16:03
salam saeede joon axa vaghan aliii bod lezat bordam eshala hamishe be gardesh aziiizam to gharare weblagimon vaghan jatoon khaliii bod omidvaram kenare ham shado salamat bashid
مامان آرتین
ممنون دوستان بجای ما. راستش اصلا متوجه قرار نشدم خیلی هم دوست داشتم بیام. قسمت نشد. انشالله دفعه بعد
مامان محمد پارسا
7 دی 92 19:56
سلام عزیزم همیشه به سفر و شادی عکس هاتون جالب و دیدنی بود ما هم کلی استفاده کردیم ناناز خاله رو ببوس مامانی
ممنون عزیزم
منا مامان الینا
8 دی 92 11:47
سلام سعیده جون انشالله همیشه به گشت و شادی عزیزم باز عکسها معلومه حسابی به آرتین جونم خوش گذشته عزیییززز دلم خوشبحال آرتین چه مامان خوشکل و خوش تیپ و خوش اندامی داره لاغر تر تر شدی سعیده جونا
قربونت عزیزم
مامان مانی جون
8 دی 92 21:34
27 ماهگیت مبارک آرتین جون الهی همیشه به سفر و خوش گذرونی رمزو خصوصی ببین
ممنون گلم
مامانی آرتین
11 دی 92 1:17
آرتین نازنینم خوشحالم که بهتون خوش گذشته.مامانی برا این گل پسر خوشگل حتما اسپند دود کن چشش نزنن
ممنون عزیزم. چشم. هرچند از اونجا که اومدیم پسری مریضه
مامان نیایش
15 دی 92 18:16
عزیزم همیشه به سفر چه جاهای قشنگی رفتی خیلی خیلی عکس هات زیبا بود دست مامانی درد نکنه 28 ماهگیت هم مبارک پسرک خوشگل و شیرین زبون
ممنون عزیزم. نیایشم رو ببوس
مــــــــــــلی
20 دی 92 15:06
وای من خیلی لذت بردم معلومه که همه دلشون می خواد با این جیگر عکس بگیرن
فرزانه
24 دی 92 15:05
وایییی مامانی عالی بود گل کاشتی خیلی عکسای قشنگی هستن ایشالا همیشه به مسافرت و شادی و گردش