آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

بیست و هفت ماهگی آرتین خان اول

1392/9/24 8:40
نویسنده : مامان آرتین
587 بازدید
اشتراک گذاری

عسل دلبر مامان بیست و هفت ماهگیت مبارک (البته با 11 روز تاخیر)

گل من این دفعه 11 روز دیرتر ماهگردت رو بهت تبریک می گم آخه از بیست و هفتمین روز ماهگردت رفتیم مسافرت. تو پست بعد و به زودی عکسها و خبرهای سفرمون رو میذارم.

 

این هم یه سری از شیرین کاریهات قبل از سفر:

نمی دونی چه حالی می کنم من با شما. شبا که می خوای بخوابی، شیشه شیرت که تموم میشه اگه خوابیدی که هیچ شیشه رو میندازی یه طرفی و می خوابی. اما اگه خوابت نبره و ما چراغا رو خاموش کرده باشیم، شیشه رو می ندازی و با اون دو دست کوچولوت بازوی منو میگیری و می گی: "مامان دوست دایم" و این حرف رو چندبار تکرار می کنی. و من هم غش و ضعف می رم برات. فکر کنم بهترین جمله زندگیه که از زبون شما می شنوم. یه وقتایی هم برمیگردی سمت بابا و به بابا هم میگی: "بابا دوست دایم".

 

چند روزیه که تنوع طلبی تو انتخاب بازیت زیاد شده و می ری سر کمدت و تقریبا بیشترشون رو خالی می کنی وسط اتاق و از اونجا وسط هال. هرچی بهت میگم جمعشون کن انگار نه انگار.

 

از بازیهای مورد علاقه ات: خراب کردن پازل های فومی. توپ بازی، ماشین بازی، نقاشی، بازی با تبلت

 

ماشینات رو میاری و از من می خوای براشون باطری بذارم. یه وقتایی هم پیچ گوشتی برمی داری و خودت سعی میکنی جای باطریها رو باز کنی و باطریهاش رو عوض کنی. که البته موفق نمی شی.

توپت رو میاری و میگی: "پا باز کن" بعد هم قل قل بازی می کنی.

از مهمترین تفریحات بازی با تبلت هست. پو، پیشی و ... . بهت دکمه برگشت رو یاد دادم، تا هروقت خراب شد دکمه رو بزنی. ولی باز هم تا خراب میشه می گی: "مامان خیاب شد!". من هم مرتب تکرار می کنم: "همون دکمه ای که گفتم رو بزن". به بابا و دایی هم می گی. اونها هم می کن: "همون دکمه ای که مامان گفته بزن". خلاصه داستانی داریم با شما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان گیسو جون
24 آذر 92 11:18
سلام عزیزم وایییییییی ببین چقدر ماشاا... شیرین زبون شده 27 ماهگیش هم مبارک ببوسش خصوصی
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 15:15
عزیزم منتظر عکسهای سفرتون هستیم حالا کجااا رفته بودید الهی قربون اون ابراز محبتت بشم بدو خصوصی
مامان آرتین
پاسخ
تو پست بعدی میگم کجا رفته بودیم. منتظرمون باش
نسم مامان آرتین
25 آذر 92 10:49
جيگر خاله منم شما رو دوس دارم
مامان آرتین
پاسخ
قربونت خاله جون
مامان مانی جون
25 آذر 92 15:59
آرتین جون 27 ماهگیت مبارک عزیزم(با 12 روز تاخیر) ممنونم دوستم که یادی از ما کردی ببوس آرتین جونو
مامان آرتین
پاسخ
قربونت عزیزم
دایی مرتضی
26 آذر 92 11:25
جووووووووووووووونم چقد شیرینه این پسر