آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

بیست و شش ماهگی آرتین خان اول

1392/8/13 16:06
نویسنده : مامان آرتین
670 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین هدیه آسمونی

بیست و شش ماهگیت مبارک

پسر قشنگم چند روزی هست که کمی حال نداری. امیدوارم بهتر بشی.

پریشب کلی از دستت شاکی شدم. لجبازی برای نشستن. کلی جیغ و داد کردی و من مجبور بودم به زور بشورمت. خلاصه تموم شد. اما نذاشتی لباس بپوشونم و حدودا 5 دقیقه بدون لباس رو زمین نشستی. برای اینکه سرما نخوری، به زورپوشکت کردم. زیردکمه دار و شلوارت رو درحالی که جیغ می زدی پوشوندم. رفتم برات شیر بیارم، برگشتم دیدم شلوارت رو دراوردی. بالاخره با قربون صدقه رفتنت اومدی بغلم و شیرت رو خوردی. ولی راضی به پوشیدن بقیه لباسات نشدی. تا شیرت تموم شد، همه رو بالا آوردی. ولی حالت خوب شد، لباس پوشیدی و یه عالمه نون و پنیر خوردی و شروع کردی به بازی. این مطلب رو نوشتم فقط برای اینکه بدونی یه وقتایی اذیتم میکنی. وگرنه همچنان عاشقتم پسرکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ماجراهاي خيلي خصوصي من
13 آبان 92 16:21
ماجراهاي خيلي خصوصي من از پيش از تولد تا پيش از دبستان ابتكاري جديد و فوق العاده راه جذاب و جالب براي ثبت خاطرات فرزندتان ... مناسب براي مهدكودك و محافل كودكانه هديه اي دوست داشتني و به ياد ماندني مناسب براي تمام مادران آينده كه دوست دارن لحظه به لحظه زمانهاي شاد كودك خود را ثبت كنند بچه هاتونو از داشتن خاطرات زيبا محروم نكنيد. مجموعه اي بسيار زيبا براي كودك دلبند شما
مامان یزدان
14 آبان 92 10:09
بچه اذیت هم داره.ولی شیرینی هاش بیشتره


درسته واقعا
مامان یزدان
14 آبان 92 10:09
عزیزم آپم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 آبان 92 1:53
عزیزم خصو صی
مامان آرشیدا
15 آبان 92 11:27
عزیزم بیست و شش ماهگیت مبارک. خیلی شیطون شدی اذیت مامانی نکن. البته تو این سن بچه ها لجباز میشن .


ممنون خاله جون.
مامان محمد پارسا
15 آبان 92 18:24
بیست و شش ماهگیت مبارک
پسل قند عسل
الهی فدات بشم چرا مامانی رو اذیت می کنی
مامانی غصه نخورپسل منم گاهی از این شیطنت ها می کنه وقتی میره حموم به زور باید بیارمش بعدش هم همین برنامه نمی زاره لباس تنش کنی


ممنون. می دونم از این کارا بیشتر بچه ها انجام می دن.
مامان الیار
16 آبان 92 14:04
سلام عزیزم
ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید به ما جواب بدید این ادرسمونhttp://elyaregol.niniweblog.com


با افتخار
سمانه مامان پارسا جون
26 آبان 92 18:56
ایشاالله زودتر خوب بشی گلم.
مامان آرتین
پاسخ
الان دیگه خیلی خوبه خداروشکر. ممنون
مامان آرتین (الهه)
26 آبان 92 20:48
سعیده جون منم از این روزا دارم .ایشالا خدا حفظشون کنه خدا حفظشون کنه
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 آبان 92 17:35
عزیز دلم ماهگردت مبارک... ایشالا 260 ساله بشی گل من
مامان آرتین
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان زری
28 آبان 92 0:59
بیست و شش ماهگیت مبارک شیطون خاله
مامان آرتین
پاسخ
ممنون خاله جون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 1:18
بچه ها که بدون اذیت نمیشن همشون بلاخره روزهایی رو بی حوصله میشن یا بی حال اونوقت حسابی لج بازی میکنن و درگیری به وجود میارن اما مادر همیشه عاشق بچه اشه همیشه همیشهعزیزم از آرتین جون عکس جدید نزاشتی دلمون براش تنگ شده هاااا الان چه کار میکنه هنوز وقتی میری سر کار میبریش خونه مادر بزرگش مهد نبردیش هر جا که هست الهی تنش سالم و دلش شاد باشه
مامان آرتین
پاسخ
نه بابا آرتین فقط وقتی خدای ناکرده مریض میشه و یا پنجشنبه هایی که من سر کارم و مهدشون تعطیله، می ره خونه مادربزرگش وگرنه از شهریور پارسال مرتب می ره مهد.
مامان یزدان
30 آبان 92 10:10
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 17:07
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ گلم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... اینم آدرسشه: http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25719 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم
مامان آرتین
پاسخ
عزیزم خیلی خوبه. الان میام ببینم چه خبره. البته کمی سرم شلوغه