آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

بیست ماهگی آرتین خان اول

1392/2/14 8:57
نویسنده : مامان آرتین
699 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

 

بیست ماهگیت مبارک

دیروز بیست ماهه شدی و به قول دایی مرتضی امیدوارم عدد زندگیت همیشه 20 باشه. دست دایی مرتضی درد نکنه، تقریبا تنها کسیه که اکثر ماهگردهاتو تبریک میگه. خیلی دوست داره. هر از گاهی هم یه sms میده و یه حرف از شما رو برام میفرسته. معلومه که اونموقع به یادت افتاده.


دیروز صبح رفتیم نمایشگاه کتاب و برات کتاب و بازی فکری خریدیم. توی پست بعد عکسهاشون رو میذارم.

بعد از ظهر هم برای اولین بار با دوچرخه بردیمت پیاده روی، رسیدیم به یه پارک کوچولو. تو هم عاشق سرسره. با نارضایتی بر گردوندیمت. ولی لج کردی و ننشستی روی دوچرخه.

در ضمن دوباره بیرون روی پیدا کردی. مکرر نیست ولی همین دو روزه حسابی صورتت آب رفته. انشالله بهتر شی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دایی مرتضی
14 اردیبهشت 92 13:13
مامان نی نی، مرسی
البته من همیشه یادش این خوشگله هستم
ولی خب بعضی وقتا بقول قدیمیا شیرم سر میره و واست sms می کنم.

این جیگر این شرین عسلو بخورم مـــــــــــــــن



مامان ماني جون
14 اردیبهشت 92 19:27
الهي بيست سالگيت نانازم
اميدوارم چيز مهمي نباشه و زودي خوب شي


مرسی خاله جون. امروز خدا رو شکر بهتره
نسیم-مامان آرتین
15 اردیبهشت 92 8:42
عزیز دلم 20 ماهگیت مبارک ایشالا همیشه 20-20 باشی که الانم هستی


قربونت برم نسیم جون
محدثه
16 اردیبهشت 92 13:29
سلام مامان ارتین

سال نو مبارک امروز اولین باره به وبتون اومدم من هم اسفراینیم اما بجنورد زندگی می کنم از اشناییتون خوشحال شدم ارتین جزو دوستان محمد می شه به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم


حتما خوشحال میشم.شما رو با اجازه لینک میکنم.
بابای کیمیا و کیانا
21 اردیبهشت 92 0:19
سلام
بیستمین ماه تولدت را به شما تبریک میگویم و امیدوارم همیشه خوش و خرم و سالم و سایه پدر و مادرت همیشه بالای سرت باشه

ممنون
منا (مامان کورش )
29 اردیبهشت 92 17:58
ارتین جونم 20 ماهگیت مبارک


مرسی خاله جون