آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

روز مادر

1392/2/11 13:52
نویسنده : مامان آرتین
484 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است.
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر

یکسال و هفت ماه و بیست و هشت روزه که افتخار مادر بودنو بهم دادی. حس خیلی خیلی خوبیه. لحظه لحظه با تو جون میگیرم. مخصوصا اون زمانی که من حواسم نیست میای جلوی صورتم، لباتو میذاری رو لبام، یا وقتی داری می می میخوری لباتو غنچه می کنی و می گی "مــــــ" یعنی لباتو بیار ببوسم.

از همینجا به همه مامانهای مهربون این روز رو تبریک میگم. برای همشون آرزوی موفقیت دارم. مخصوصا مامان عزیز خودم که ازش دورم و نمیتونم حضوری تبریک بگم. و همچنین مادرشوهر مهربانم که برای ارتین من هم مادری کرده است.

تقدیم به تو که بهترینی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

منا (مامان کورش )
11 اردیبهشت 92 17:44
سلام سعیده جون روز مادر بهت تبریک میگم


روز شما هم مبارک
دایی مرتضی
12 اردیبهشت 92 1:06
روز مادر به همه مادرای مهربون مبارک
مخصوصا آبجی خودم



ممنون داداش گلم
مامان ملیناوکیانا
13 اردیبهشت 92 19:23
روزت مبارک مامان عزیز و زحمتکش و مهربون
مامان ماني جون
13 اردیبهشت 92 20:20
سعيده جونم روزت مبارك
الهي سايه ات هميشه بالا سر آرتين باشه
آرتين جونم20 ماهگيت مبارك خاله


ممنون سعیده جون
فرزانه
14 اردیبهشت 92 8:25
روزت مبارک مامانی مهربون


ممنون عزیز دلم
نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 8:38
مهربانیت را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینش قلبت رابوسیده روزتان از امروز تا همیشه مبارک


روز شما هم مبارک
مامان یزدان
14 اردیبهشت 92 9:40
عزیزم روزت مبارک.


روز شما هم مبارک