آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

عاشقتم پسرم چون:

1391/7/25 13:29
نویسنده : مامان آرتین
737 بازدید
اشتراک گذاری

نازدارم

١. عاشقتم پسرم چون: از اول این هفته با آرامش و بدون گریه از من جدا میشی و میری بغل مربیهای مهدت و من هم کمی عذاب وجدانم کم شده. مربیهات میگن دیگه خیلی خوب شدی و با بچه ها هماهنگی.

٢. عاشقتم پسرم چون: بالاخره پریشب 23 مهر تونستی 10-15 ثانیه رو پاهات بایستی. خیلی باحالی تا میذارمت زمین که بایستی، دو دستت رو بالا میگیری که تعادلت رو حفظ کنی. بابا میگفت براش تا 30 ثانیه بدون کمک ایستادی. دیگه باید کم کم راه بیفتی تنبل خان.

٣. عاشقتم پسرم چون: دیگه اصلا احساس تنهایی نمیکنم چون هروقت باهات حرف میرنم، خیلی بامزه جوابم رو میدی. هرچند نامفهومه ولی من خودم ترجمه میکنم.

٤. عاشقتم پسرم چون: "نه" گفتن رو خوب یاد گرفتی. اگر کاری رو ازت بخوام و شما مایل به انجامش نباشی، خیلی خوشگل سرت رو اینور اونور میکنی و میگی :"نه"

٥. عاشقتم پسرم چون: عصرها که به خونه میرسیم، خبر از خواب نیست، کلی با هم بازی میکنیم و شیر میخوری. تا اینکه حدود ساعت 6/5 - 7 عصرونه ات رو میخوری و یکی دوساعتی میخوابی. اون وقته که من میتونم به کارام برسم.

٦. عاشقتم پسرم چون: دیروز که با هم بازی میکردیم. من یکی یکی لگوها و حلقه هوشت رو میدادم بهت و شما می انداختیشون تو سبد اسباب بازیهات. قبلش هم با هم توپ بازی کردیم. من قل میدادم سمت شما و بعد از یه خنده شیرین توپت رو میگرفتی و به سمت من پرت میکردی. خوبه دیگه کم کم داری با اسباب بازیهات بازی میکنی. آخه همش با وسایل خونه بازی میکردی نه با اسباب بازیهات.

٧. عاشقتم پسرم چون: هر وقت دراز میکشم بدو بدو میای پیشم و شیر میخوای. پریشب هم لباسم رو میدادی بالا تا بهت شیر بدم. یک کم شیر میخوری. بعدش عین گربه ها خودتو به من می مالی. دستت رو روی من میذاری و بلند میشی و روی من دراز میکشی و بلند میخندی. دوباره دو دستاتو به صورتن میگیری و دهنت رو باز میکنی و صورت من رو خوری. نمیدونی چه لذتی داره. نمیدونی چه حالی میکنم. خلاصه کلی تو این حالت با هم بازی میکنیم.

٨. عاشقتم پسرم چون: وقتی کاری میکنی و من اخم میکنم انقدر شکلک درمیاری و بهم میخندی که من اخم نکنم. ولی در همون حال کار خودت رو انجام میدی. دقیقا میدونی من به چه چیزهایی حساسم. هروقت میری سر اون چیزها مثل شومینه، جاکفشی و لپ تاپ، به من نگاه میکنی و کارت رو ادامه میدی. معمولا اگر بهت توجه نکنم میای کنار البته بعضی وقتها.

٩. عاشقتم پسرم چون: خیلی ذرت (بلال) دوست داری. این دو سه روزه که بلال آب پز یا بلال کبابی درست کردم، خیلی برای خوردنش اشتیاق داشتی. یه دونه بهت میدادم و خیلی بامزه میخوردی. البته چون نمیتونی خوب بجوی خیلی کم بهت دادم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نسیم-مامان آرتین
25 مهر 91 9:34
آفرین به این جیگر طلای خاله
دایی مرتضی
25 مهر 91 9:53
عاشقتم مامان و نی‌نی‌ش چون: اینقد مامانی خوشگل می نویسه و اینقد این پسر ناز شده دل ما غش و ضعف میره واسه دیدنش
مامان آرتین
25 مهر 91 10:30
با این توصیفهای قشنگی که مامانت ازت کرده منم عاشقت شدمممم
مامان یزدان
25 مهر 91 11:23
خیلی با نمکی عزیزم. ممنونم از نظرهای قشنگت.
مامان گیسوجون
25 مهر 91 12:44
عزیزم ماشاا... قربونت بره خاله مرواریدات هم مبارککککککککککککک الهی ایستاده باشی قشنگم خصوصی داری
سارا
25 مهر 91 20:27
سعیده جون خیلییییییییی قشنگ می نویسی آدم هوس مامان شدن می کنه !
سهراب
25 مهر 91 23:12
منم عاشقتم آرتین دوست داشتنی.
بابا
26 مهر 91 8:50
من عاشقتم پسرم چند روز سرما خوردم نمیتونم بوست کنم کلی ناراحتم اما تو همیشه با حالییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان اميرحسين
26 مهر 91 10:01
عزيزم خيلي حست بهم انرژي مثبتي داد سعيده جون براي پسر گلمون اسپند دود كن يادت نره ها
سمیه- مامان آیسا
26 مهر 91 11:26
به به عزیز دل خاله. هزار ماشاالله به پسر باهوش و شیرین خاله. خیلی میدوستمت عزیزم
مریم--------❤
26 مهر 91 13:07
سلام مامانی و آرتین کوچولوی ناز ایشالله همیشه کنار هم باشین به افتخار دو تاشون هورااااااااااااا
مامان ماني جون
26 مهر 91 16:00
الهي قدمهات استوار باشه واي من عاشق پيشي شدن ني ني هام ماني هم مثه گربه خودشو به من ميماله قريون نه گفتنت برم من
فاطمه مامان آیلین
27 مهر 91 0:28
آرتین جون یه خاله تو تبریز داری که اونم عاااشقته ... قربون پسر قشنگم برم من
تلما
27 مهر 91 1:16
آرتین جون باید به داشتن چنین مامانی افتخار کنی واقعا اینکه میگن از عشق نوشتن همینه...واقعا عاشقشی که انقد با حوصله و قشنگ می نویسی خیلی این نوشتتو دوست داشتم
پگاه مامان آرتین
27 مهر 91 12:06
ای جان شازده کوچولو.بلال دوست داری نوش جونت .مامانی ببوسششششششششششششش
مامان محمد پوریا
28 مهر 91 22:10
آفرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررین