آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟

1391/1/19 19:55
نویسنده : مامان آرتین
832 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان

یادمه اون زمان که میرفتیم مدرسه، همیشه اولین انشا بعد از تعطیلات (تابستون یا عید نوروز) معلممون موضوع انشا رو روی تخته مینوشت: «تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟»

حالا من میخوام با کمی وقفه برات از عید نوروز 1391 بگم.

روز 28 اسفند ساعت 5 بعدازظهر راه به سمت مشهد حرکت کردیم. دو، سه ساعتی رو تو کریرت بازی کردی. همیشه تا ماشین حرکت میکرد میخوابیدی، ولی دیگه بزرگتر و هوشیارتر شدی و همش میخوای اطرافت رو ببینی، درختها، ماشینها، آدمها و ... .

خلاصه میومدی جلو بغل من تا شیر میدادم و می خوابوندمت و میذاشتم تو کریرت، بیدار میشدی و دوست داشتی بغل باشی. تا اینکه ساعت 11/5 شب بعد از شام و نماز بابایی جامون رو درست کرد و من هم اومدم عقب پیش شما و با هم خوابیدیم.

شب دو سه ساعتی بابایی تو ماشین استراحت کرد و دوباره صبح راه افتادیم و ساعت 8 صبح به مشهد رسیدیم.

سال نو رو تو مشهد و خونه مامانی و بابایی (مامان و بابای خودم) کنار سفره هفت سین جشن گرفتیم. روز دوم هم به سمت بجنورد و راه افتادیم دیدن دوست و اقوام، سپس به اسفراین و روستای زیبای روئین رفتیم و روز هشتم به مشهد برگشتیم.

منو عشقم

عکس آرتین خان کنار سفره هفت سین

 

منو عشقم

ناگفته نمونه که همه جا گل مجلس کی بود؟ بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله، آرتین خان

خاله نوشین هم برای شما عیدی خوشگل آورد که کار دست خودش بود. یه تابلوی قشنگ. دستش درد نکنه خیلی عالی بود. ناگفته نمونه یه تابلوی «و ان یکاد» هم درست کرده که خیلی دوسش دارم.

 منو عشقم

این عکس تابلویی که خاله نوشین برات درست کرده.

 

 DIVIDERScupcakesمنو عشقمDIVIDERSDIVIDERS

برات بگم که من خیلی اذیت شدم، آخه فقط بغل من میخوابی، بغل من آرومی، بغل من بغل من بغل من... .

اگه بودم کلا آروم بودی ولی به محض اینکه من میرفتم سر و صدات درمیومد. تو اینهمه مدت به مامانی و خاله سپیده عادت نکردی. البته بازهم با بودن خاله سپیده آرومتر بودی.

تو مشهد یه روز با بابا احسان رفتیم خرید، برگشتیم صدات تا کوچه میومد. انقدر گریه کرده بودی، مامانی هم نمیدونست چکار کنه. خیلی هم برای شما ناراحت بود. همه میگفتند چطوری میخوای بذاریش و بری سرکار. ولی خدا رو شکر موقعیت رو خوب درک کردی. از طرفی هم چون مامانی نجاه رو بیشتر میدیدی و از بچگی هفته ای دو روز میومد پیشت، خیلی اذیت نشدی.

منو عشقم

و اما، روز دوازده فروردین ساعت 12 از مشهد به راه افتادیم و 12 شب به خونمون رسیدیم. تا روز 13 فروردین به کارهامون برسیم. آخه من بعد از هفت ماه و نیم میخواستم برم سر کار. بنابراین سیزده به در رو تو خونه گذروندیم. ساعت 4 عمو محمدرضا و خاله شقایق (دوستامون) اومدن خونمون و تا شب پیش ما بودن. من و خاله شقایق رفتیم و اتاقت رو مرتب کردیم. لباسهایی که هنوز برات بزرگ بودن یا کوچک شده بودن رو جمع کردیم. خوبه دیگه کمدت خلوت شد و راحت تر میتونم برات لباس انتخاب کنم.

این هم قصه 15 روز تعطیلی عید نوروز. امیدوارم سال دیگه بتونیم سیزده به در رو بریم بیرون و ازت عکس بگیریم.

  شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله سارا
19 فروردین 91 22:16
ووووااااای چه تابلوی خــــــــــوشگـــــــــــــلی... دست خاله نوشین درد نــــــکنــــــه...!
الهی بگردم ...چقدر هم آقـــــــــــــــا نشسته .. انشالله 120 بار دیگه با مامان بابا کنار سفره ی هفت بشینی آرتین جوووونم


دایی مرتضی
20 فروردین 91 10:16
مامان نی‌نی (البته دیگه نباید بگیم نی‌نی) خیلی عالی نوشتی.
آفرین
قربون خود نی‌نی هم برم که اینقد ماهه و خوشتیپ



مامان سونیا
20 فروردین 91 10:18
____________ ______________ _____________ ____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _______________ _________________ __________________ ___________________ ____________________ _________________ ____________ __________________ ____________ ___________________ __________________ ___________سلام___ ____________آپم_____ ____________________ ____________زود بیا_____ ____________منتظرم_____ _______________________ _____________________ _____________________ ___________________ _________________ ___________
مامان ثنا
20 فروردین 91 14:44
سلام خانمی . با اجازه وبلاگتونو لینک کردم. وبلاگ زیبایی دارید موفق باشید


ممنون. من هم شما رو لینک میکنم.
مامان آتین
20 فروردین 91 15:27
ای جونمممممممم چه تربچه ای شدههههههه
ببوسش عزیزم


مامان نیایش
20 فروردین 91 19:28
سلام ان شا الله که تعطیلات خوش گذشته زیارت ها قبول همیشه شاد باشید و لباتون خندون بوس برای گل پسر ناز


مامان امیر علی
20 فروردین 91 20:14
خدا را شکر به شما خوش گذشته ماشاله پسرم کنار سفره هفت سین .شروع کار جدید هم مبارک ایشاله موفق باشی من که عاشق کارم بودم اما شو شو بعد از تولد امیر علی دیگه نزاشت برم 7 سال کارم تباه شد و الان کلی افسوس می خورم .خدا کنه شو شو با شما همیار باشه و بازره شما ادامه بدید که مثل من اینقدر افسوس نخوردی .

مرسی گلم. خدا رو شکر شووی من نه تنها مانع نمیشه بلکه تشویقم هم میکنه.
مامانآرشیدا
21 فروردین 91 13:00
سلام
سال نو مبارک باش آرتین خان .امسال خیلی سال خوبی برای مامانی و بابای بوده که شما پیششون بودی


فرزانه
21 فروردین 91 15:15
سلام خاله جون.ببخشید واسه تاخیر طولانی آخه اینترنت مشکل پیدا کرده بئد نمیتونستم بیام عزیز خاله.عیدت مبارک خوشگلم.هفت ماهگیت مبارک.ایشالا 100000سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت سالم و سلامت زندگی کنی.خیلی دلم برات تنگ شده بود عشق نازم.


نوشین
21 فروردین 91 18:54
سلام پسری.....سلام مامان خوشگل شازده
بعضی موقع ها فک میکنم شاید مامانی آرتین جون یه دفتر داره که همه چیزو توش می نویسه...چون اینقدر خوب و قشنگ و دقیق خاطرات گل پسرو می نویسه که آدم حظ میکنه....
چه سفره هفت سین خوشگلی...چه پسر ماهی...کلی این شازده عکسو خوشگل کرده...
الهی بگردم...مامان جون آرتین...اصلا قابل شما رو نداشت...ببخشید دیگه....خوشحالم که خوشتون اومده
آفرین بهت که اینقدر آقایی که شرایط مامانی رو میفهمی...از اول هم معلوم بود پیسر ما آقاست....
ایشالله که سال پر از شادی و خوشی و سلامتی داشته باشین.....


مامان آرتین
23 فروردین 91 12:34
خیلی خوش تیپی آرتین خان
عجب تابلوی خوشگلی
دوست دارم


مامان گیسو
24 فروردین 91 0:01
سلام عزیزم خوبی ؟
سال نو مبارک
همیشه به گردش و تفریح
روی ماهشو می بوسم
راسی راجب به صورت گیسو
از مبل می گیره می ایسته یهو دستهاشو ول می کنه
یه روز این کارو کرد منم حواسم نبود با صورت رفت تو بشقاب و صورتش کبود شد


الهی بگردمش. مواظبش باش. خوشحال شدم بهمون سر زدی
مامان ماهان
29 فروردین 91 16:42
چه تابلوی خوشگلی
چقدر خنده هات ناز و شیرینه
الهی همیشه گل لبخند رو لبات باشه