آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

تشکر

1390/11/22 11:33
نویسنده : مامان آرتین
741 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین پسر

توی این پست می خوام تشکر کنم:

از همه دوستای وبلاگیمون که با نظراتشون منو دلگرم به نوشتن می کنن. خیلی دوسشون دارم. هم مامانا و هم نی نی های خوشگلشون. حالا خودت که بزرگ شدی میبینی چه نازنینایی هستن.


از همه دوستها و آشنایانی که تو رو خیلی دوست دارن و وبلاگت رو دنبال می کنن، ولی نظرهاشونو نمی نویسن ناراحت.ولی دستشون درد نکنه، معمولا تلفنی یا حضوری نظراتشون رو می دن مثلا دایی محمد، خاله سپیده، خاله فرحناز و مینو جون و بعضی از همکارای مامانی و بابایی و دوستامون.

و اختصاصی از سه نفر:

  دایی کوچیکه (دایی مرتضی). هم به خاطر عکسای خوشگلی که از شما می گیره، هم پیگیری ویلاگت و اصرار به من برای گذاشتن پست جدید و هم نظرات و پیشنهادات دلگرم کننده. داداش گلم دستت درد نکنه. انشالله آرتین برای نی نی شما جبران می کنه.

  دوست عزیزم نوشین جون. خیلی جملات قشنگی می نویسه. همیشه جویای احوالت از طریق وبلاگ، تلفن و حتی چت هست. هروقت هم که میریم مشهد، هرچند کوتاه، ولی میاد و میبیندت. انشالله یه اتفاقایی بیفته و ما بیشتر بتونیم خاله نوشین رو ببینیم. خاله جون دوست داریم.


  فرزانه جون، همکار خیلی خیلی مهربون مامانی. با اینکه من با فرزانه جون تو یه شرکت هستیم ولی خیلی کم همدیگه رو میبینیم. چون ایشون قسمت کارخونه مشغول کارن و من تو دفتر شرکت. با این حال همیشه چه تلفنی چه از طریق وبلاگ حالتو می پرسه. حتی همکارای دیگمون می گفتن عکس شما پشت صفحه کامپیوترشه. خاله جون خیلی دوست داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

دایی مرتضی
22 بهمن 90 13:33
خواهش می کنم
وظیفمه خواهر جان

راستش با آپدیت وبلاگت، فک می کنیم ماهم کنار آرتین عزیز هستیم و کمتر دلمون تنگ میشه.


موفق باشی.


باز هم مرسی. آرتین و مامانی
نوشین
22 بهمن 90 13:49
وااییییییی خدا جون....مرسی از شما مامان خوب آرتین جون...
چقدر خوبه آدم بره تو لیست اختصاصی ها....
مامان خوشگل و مهربون و آرتین خان اول، منم خیلی دوستتون دارم ...و همیشه هر وقت میام اینجا کلی خوشحال میشم...وقتی نوشته های قشنگ و لحظه به لحظه ی مامانی رو میبینم لذت میبرم...انگار منم تو تک تک اون لحظه ها بودم...آرتین عزیز...قدر مامانتو بدون...واقعا تکه...
و بعد هم میام عکسای فوق العاده ی شما گل پسر رو میبینم دلم واست یه عالمه تنگ میشه ...البته بعد کلی قربون صدقه رفتن میرم واست اسپند دود میکنم...

منم از شما تشکر میکنم مامان خوب...خدا شما و بابای خوب آرتین رو همیشه واسش حفظ کنه....و سایتون بالای سر منم باشه...
با هزاران تشکر....

مرسی خاله نوشین. دوست داریم. از طرف آرتین و مامانی
دایی مرتضی
22 بهمن 90 14:55
یه خبر خوب به مامان نی‌نی
برای آرتین عزیز توی فیسبوک یه صفحه باز کردن که اونایی که دوسش دارند، هرچه بیشتر در جریان کارای این نی‌نی ناز قرار بگیرن:

http://www.facebook.com/pages/%D8%A2%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%84/342144525826524


بازم تشکر از دایی
مامان محمد پارسا
23 بهمن 90 1:04
سلام مامانی
وای . . . خواهش می کنم ما که کاری نمی کنیم عزیزم . شما هم به ما لطف داری گلم

خواهش می کنم. واقعیت رو گفتم.
فرزانه
23 بهمن 90 12:38
وای عزیز دلم خیلی به من لطف داری واقعا خجالت زدم کردی.دل بدل راه داره منم خیلی دوستون دارم.هم مامان نی نی خیلی ناز و مهربونه هم خود نی نی که دل من و برده.خوشگل خاله خیلی دوست دارم.


ما هم همینطور
الیسا
23 بهمن 90 14:18
عزیزم من تازه به وبلاگتون سر زدم .... خدا شما ها رو برای هم نگه داره و همیشه شاد باشید ....روی ماه پسرت رو ببوس ...

منم یه پسر 9 ماهه دارم اگه سوالی بود در خدمتم .............


خوش اومدی.
ملی مامان میکاییل
23 بهمن 90 17:57
ما هم دوستتون داریم یه عالمه


مرسی. دل به دل راه داره
مامان اميررضا
24 بهمن 90 18:57
سلام. مامان شازده كوچولو.خوبي.خواهش ميكنم ... كم پيدايي.وقت كردي به مسافركوچولوي ما(اميررضا)هم سر بزن منتظرتم عزيزم


حتما عزیزم
nafiseh
29 بهمن 90 0:04
jaanam che ghadr in pesar nazeee


مرسی نفیسه جون بهمون سر زدی.
تلما
2 اسفند 90 0:27
نه خواهش میکنم این چه حرفیه اصن راضی نیستم به تشکر...منو میشناسی که متواضع تر ازین حرفام
منم متشکرم


امان از دست خاله تلما