آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

حرفای یواشکی 2

1394/11/12 9:17
نویسنده : مامان آرتین
661 بازدید
اشتراک گذاری

پسر زیبای من

قربون دل مهربون بشم که همش میای بهم میگی مامان نی نی مون کی دنیا میاد.

عزیزم من روز 12 دی ماه اتفاقی برام افتاد و مجبور به استراحت دو هفته ای شدم. من و شما هم چون کسی اینجا نبود بهمون برسه رفتیم مشهد پیش مامانی. هرچند اونا هم گرفتاری زیادی داشتن. مامانی از رو صندلی افتاده بود و کمرش اسیب دید که مجبور به عمل شد. 

خلاصه رفتیم مشهد. ساعت 12/5 شب بود که رسیدیم خونه مامان فاطی. تا در باز شد اولین حرفت این بود: "من داداش شدما". یعنی همه ذوق کردن. 

طفلی خاله سپیده کلی زحمت برامون کشید. غذا درست می کرد و جمع و جور و ...

اخر هفته هم بابایی از پله ها افتاد و پاش شکست و ایشون هم یه هفته بیمارستان بستری شد. کلا خونه مامانی مریض داری بود. فقط خبر خوش دنیا اومدن عشق عمه بود. آرش جون عزیزم. خدا حفظش کنه برای مامان و باباش و همه ما. تو پست دیگه عکساشو میزارم.

تو این دو هفته با یه سری از دوستای تلگرامیم که یه اشناییتی از قدیم داشتیم همو دیدیم. خیلی بهمون خوش گذشت.

این هفته سونو غربالگری باید برم. میام با عکس و خبر. با دل مهربونت دعا کن همه چیه نی نی مون خوب باشه.

اتفاق خاص دیگه ای هم که نیفتاده. منتظر عید هستیم که تعطیلات بریم مشهد و بجنورد. به امید روزای خوش.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)