آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

اولین آرایشگاه

1392/11/8 9:08
نویسنده : مامان آرتین
2,283 بازدید
اشتراک گذاری

جون مامان

جمعه بیست و هفتم دی ماه برای اولین بار بردیمت آرایشگاه. شما هم مثل آقاها نشستی تو صندلی البته با کمی ترس. تمام مدت آروم بودی ولی تا سشوار رو روشن کرد، گریه آغاز شد. اما خدا رو شکر زود تموم شد.

 

عکس قبل از آرایشگاه

 

 

و بالاخره پس از اتمام کار. البته خیلی موهاتو کوتاه نکردیم، فقط در حدی که تو چشات نره و یه کوچولو مرتب بشه.

و چند تا عکس از غذا خوردن آرتین خان اول:


پنجشنبه 26 دیماه صبح من رفتم جلسه و شما هم با بابایی  رفتی شرکتشون. بعداز جلسه، همکارم ما رو دعوت کرد و با هم رفتیم دربند. شما و بابایی هم به ما پیوستید.

و اما با توجه به اینکه من از خونوادم دورم، یه گروه فامیلی وایبری تشکیل دادیم که کلی شبا با هم میگیم و میخندیم. عکسهای هم رو میذاریم و خلاصه من کمتر احساس دوری میکنم از اونا. چندتا عکس وایبری

 

مامان جون و بابا جون عزیز من (مامان و بابای مامانم) و امیراحمد نوه خاله بزرگه

این هم الینا جیگر پسرخاله من (عمو وحید و خاله سحر)

این هم یه عکس هنری از امیر احمد نازنین تو خواب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

sahar
9 بهمن 92 0:18
azizakam kheli naz shodi mashala boooos boooos boooooos
مامان آرتین
پاسخ
مرسی خاله سحر که بهمون سر زدی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 بهمن 92 3:49
چه خوبه که هر طور شده دور هم جمع میشین حتی شده وایبری
مامان آرتین
پاسخ
اره دیگه. دوری آدمو به این کارا وا میداره
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 بهمن 92 3:51
ارتین جون مبارک باشه عزیز دلم ماه بودی ماه تر شدی فدای مستقل غذا خوردنت شم الهی اخی خدا پدر بزرگ و مادر بزرگتو برات حفظ کنه نازنینم راستی شما اصلیتتون شمالیه
مامان آرتین
پاسخ
نه عزیزم. پدر و مادر من برای خراسان شمالی (بجنورد) هستن و خودم متولد و بزرگ شده مشهد
مامان یزدان
9 بهمن 92 8:08
اولین آرایشگاه مبارکت باشه عزیزم.
مامان آرتین
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان محمد پارسا
9 بهمن 92 18:17
جیگرشو مبارکت باشه گلم ایشاالله دومادیش . . . خیلی خوشتیپ شدی البته بودی خوشتیپ تر شدی عشقم
مامان آرتین
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان الیار
10 بهمن 92 0:58
مبارکه گلم موهات خوشگل بود خوشگلتر شده عزیزم همیشه خوش باشید میبوسم گل پسری رو
مامان آرتین
پاسخ
ممنون خاله جون
پگاه مامان آرتین
10 بهمن 92 17:23
عزیزم مبارکههههههههههه
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان کوثری
11 بهمن 92 13:45
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
مامان ملیناو کیانا
12 بهمن 92 10:17
وای چه همه عکس... خیلی ماشالا ماشالا ناز شده... انشالا همیشه به گردش و تفریح باشید. عکس آخری واقعا قشنگ شده.... با اجازه کپی کردم تو سیستمم
مامان آرتین
پاسخ
صاحب اختیاری عزیزم
دایی مرتضی
12 بهمن 92 16:41
ای قربون این موهاااااااااااااااااااااااااااااااش
دایی مرتضی
12 بهمن 92 16:53
به به ادامه مطلبو دیدم خیلی باحال بود مخصوصا عکسای وایبری
فرزانه
15 بهمن 92 12:33
وای وای چه پسر نازی حسابی جیگر شدی عزیز دلم
رها مامان راستین
16 بهمن 92 9:53
مبارک مبارک خیلی خوشگل شدی
مامان آرتین
پاسخ
مرسی خاله جون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 بهمن 92 2:56
ببخشید عزیزم یکم ته چهرتون به شمال کشور میخوره برای همین پرسیدم
مامان آرتین
پاسخ
اولین کسی هستی که اینو میگی