آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

مروارید پانزدهم و شانزدهم

1392/4/18 9:32
نویسنده : مامان آرتین
829 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

پس از یکماه انتظار دندون پانزدهم و شانزدهمت هم بالاخره در اومد. دندون نیش فک پایین روز هشتم و دندون نیش فک بالا روز یازدهم تیرماه روئت شد. مبارکت باشه. انشالله بقیه مرواریدهات بدون اذیت جوونه بزنن.


و اما:

  • هرکاری می کنم دل به آموزش رنگها نمیدی. با اینکه سی دی آموزشیش رو داری و خیلی دوست داری، نمی دونم چرا دل به یادگیری نمی دی. به این سی دی می گی: "سی دی نی نی"
  • عاشق سی دی بی بی انیشتن هستی. نمیدونم به چه علت اسمش رو گذاشتی: "سی دی تو تو".
  • متاسفانه به شیشه عادت کردی و شبها رو با شیشه میخوابی.
  • دیشب تو لیوان بهت شیر دادم، خودم تو پذیرایی بودم و شما و بابا تو آشپزخونه. دیدم صدای شکستن لیوان اومد و بابا شما رو بغل کرده بود. مثل اینکه لیوان رو داده بودی به بابا که از دستش میوفته و میشکنه. شما هم راه رفتی و یک کوچولو پات خون اومد که بردم شستم و دستمال گذاشتم تا بند اومد.
  • کار بدی که یاد گرفتی اینه که موقع غذا خوردن میگی. آب. بهت آب که میدیم خالی میکنی تو ظرف غذا یا میزت. بقیه وقتها هم عاشق اینی که بری دم ظرف شویی و لیوان رو آب کنی و خالی کنی. البته تو حموم هم همین بساط رو داریم. تو حمومت وانت رو که آب کردیم با ظرف کوچک آب برمیداری و خال میکنی تو توالت فرنگی. عجب داستانی داریم با شما. تازه بعد از یکساعت هم که بخواهیم از حموم بیرون بیاریمت، با کلی داد و هواره. گاهی اوقات. قبل از من میری، میام میشورمت، میبینم غر میزنی، میذارم به بازی ادامه بدی و من میرم بیرون. وقتی دیگه خوب خسته شدی، برمی گردم و میشورمت و بیرون میارمت.

و گزیده ای از سخنان آرتین خان اول:

مامان تایی بابا: مامان به بابا چای بده.

شی بده: شیر بده

بِده: هم برای گرفتن و هم برای دادن بکار می ره.

مایین: پایین

قبل از اینکه برات بنویسم همه چیز یادمه اما تا میام بنویسم از ذهنم میپره. حالا هرچی یادم اومد بعدا می نویسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان سایدا
18 تیر 92 9:11
دختر من هنوز دندون در نیاورده ولی خیلی بی تابه امیدوارم هر چه زودتر دندوناش در بیاد به وبلاگش سر بزنین مرسی


الان میام
مامان ماني جون
18 تیر 92 12:54
اي جونم مرواريدات مبارك عزيزم
ماني هم دل به آموزش نميده و تا ميخوام يه چيزي بهش ياد بدم همه چي رو بهم ميريزه و ميزنه به مسخره بازي
ميبيني واسه اينكه غذا نخورن چه فينديليقي در ميارن
قربون حرف زدنش
ببوسش



از بس بازیگوشن
سارا مامان آرتین
18 تیر 92 14:04
ممنون که بهمون سر زدید
ماشالا به این گل پسر زیبا و شیطون
با اجازه لینکتون کردم و منتظر شما هستیم


من هم شما رو لینک کردم.
دایی مرتضی
18 تیر 92 16:43
ای قروبون این حرف زدنش برم من



قربونت
مامانی آرتین
19 تیر 92 2:16
خاله بهم رای میدی؟؟؟؟؟؟؟
فرزانه
19 تیر 92 8:11
مبارک باشه خاله جونی!!!!دیگه کم کم داری واسه خودت مرد میشیا!!!!


شدم بابا خبر نداری
نسیم-مامان آرتین
19 تیر 92 12:12
ای جون دلم دندونای خوشگلت میارک باشه شیرین زبون خاله


مرسی خاله جون
مامان آرتین
19 تیر 92 13:02
عزیزم مرواریدات مبارک باشه
شیطونیاتم که نگو واسه خودت بلایی شدی قربونت برم


ممنون خاله جونم
مامان آرتین
20 تیر 92 13:00
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
مامی ارمیا
22 تیر 92 10:28
سلام مامان آرتین عزیز. ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .بهش رای میدین؟؟؟؟؟ لطفا کد 589 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. ممنونم
سارا مامان آرتین
22 تیر 92 14:22
15 مین و 16 مین مرواریدت مبارک عزیزممممممممم
الهی بگردم با این اب بازی ها و حرف زدنت
مامانی همین کاراست که باعث میشه این وروجک ها خوردنی تر بشن
الهی خداروشکر که پات خیلی اوخ نشده خاله جون مواظب باش خوب


ممنون خاله جون
رها مامان راستین
22 تیر 92 18:57
مبارک مبارک دندون خوشگلت مبارک


مرسی خاله جون
پگاه مامان آرتین
22 تیر 92 19:51
مبارکه عزیزم.کجایید کم پیدایید.دوست دارم بااون حرف زدن خاصت


ما که هستیم. ولی یک کم گرفتار
ابوالفضل وزینب
24 تیر 92 0:15
منا مامان الینا
24 تیر 92 10:15
عسیس دلم دگه کم کم داری به 2 سالگی نزدیک میشی گل نازم

انشالله که همیشه سالم و شاد در کنار مامان و بابا و حسابی بلبل زبونی و دلبری کنی

سعیده جونم خصوصی


آره منا جون درگیر کارای تولدشم. امیدوارم همه چی خوب پیش بره
منا مامان الینا
24 تیر 92 10:17
سعیده نازنینم مرسی بابت محبت و اینکه لطف کردی و شماره تماست را برای من نوشته بودی


اونروزی که شماره گذاشتی و از اونجایی که نظرها تاییدی نبود من از هول اینکه یه دفعه شماره ات دست نامحرم!!! نیافته زودی پاکش کردم بعد یادم افتاد که ای وای من یادداشتش نکرده بیدم!!!

به هرحال این شماره منه یم تک بزن بهم تا منم شماره تو مهربون را داشته باشم

lممنون عزیزم. من البته شماره ات رو برای خودم ذخیره کردم ولی از اینجا با اجازت پاک میکنم تا دست کسی نیفته
مامان آرتین (الهه)
24 تیر 92 10:43
عزیز دلم مرواریدای جدیدت مبارککککککککککککک
شیرین زبون دوستت دارم


منم شما و آرتین شما رو دوست دارم. [بوس]
فاطمه (مامان آیلین)
26 تیر 92 12:39
اون کارش در مورد آب ریختن و ماجراهای حمومش دقیقا دقیقا دقیقا عین آیلینه


آره همه بچه ها مثل همن
پگاه مامان آرتین
28 تیر 92 11:37
عزیزم مبارکه.فرهنگ لغتتم عالی بود عاشقتم بامزه



مرسی خاله جون
.........
28 تیر 92 17:09
به نام خدا سلام خیلی دوست دارم خوش اخلاق باشم خیلی رسول الله (ص):هر که با نگاهش مومنی را بترساند خدای تعالی در روزی که سایه ی (رحمتی) جز سایه ی او نیست او را بترساند مستدرک الوسائل ح 10511 ضمنا با مطلب بهترین همسر پیامبر(ص) در خدمت هستم التماس دعا یا علی
منا(مامان کورش)
28 تیر 92 18:29
سلام عزیزم ارتین جون دندون جدید مبارک باشه

مرسی خاله جون
محيا كوچولو
30 تیر 92 0:23
سلام خاله جوني خوبين؟
مبارك باشه مرواريداي جديد
ميبينم كه شيرينكاريهاي جديد حسابي زياد و بامزه هستن


بلــــــــــــــــه
مامان ماني جون
1 مرداد 92 15:57
كجاييد عزيزم كم پيدايين
دلمون واستون تنگ شده


ببخشید خیلی سرم شلوغه
الهه مامان آرمین
6 مرداد 92 14:08
مبارک باشه عزیزم



ممنون
مامان اميرحسين و ارميا
6 مرداد 92 23:56
پس آرتين هم به جمع پسر بچه هاي بلا ميپيوندد. اي پسر شيطون .ايشالا تنش سالم باشه


ممنون خاله جون
سهراب
8 مرداد 92 10:41



mamane Ali
8 مرداد 92 16:57
نازی خاله جون مرواریدای جدیدت مبارک .. چهارتا دیگه بیشتر نمونده
وای که شما پسربچه ها چقدر وروجکین



خاله الهام
9 مرداد 92 9:03
سلام عزيزم اومدم بهتون سر بزنم ببينم پست جديد گذاشتيد يا نه؟؟


ممنون. سعی میکنم زودی پست بذارم.
مامان آرتین
10 مرداد 92 12:52
خاله بیا مسابقه
مامانی آرتین
13 مرداد 92 8:44
قربون شیرین زبونیات برم خاله

مرسی خاله جون