آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

ده ماهگی اریان جون

1396/3/18 23:43
نویسنده : مامان آرتین
881 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان ده ماهه شد
پسر گل من تو این ماه چند تا کار جدید انجام داده. روز به روز شیرین کاریهات زیاد میشه و خودت هم خوش اخلاق و شیطون. تحرکت بالا هست برعکس داداش ارتین که پسر ارومی بود
روز ۲۰ اردیبهشت از ظهر رفتیم خونه ی خاله نهال و شما دوتا با پسرای خاله نهال خوب بازی کردین اخه ارتینی و کیارش باهم و اریان و کیانوش همسن هم هستین. اونجا اولین بار دست دستی کردی. روز خوبی بود و کلی باهم خوش گذروندین و ما هم لذت بردیم
روز ۲۱ اردیبهشت اولین مرواریدت بیرون اومد
روز ۲۲ اردیبهشت سق زدن یاد گرفتی.  عاشقتم پسر رقاص من که حالا با شنیدن اهنگ سق هم میزنی. 
همیشه زیر میز عسلی و مبلا میری. اولاش که سرت همش میخورد اما کم کم یاد گرفتی و الان با مهارت میری
عاشق توپهای تزیینی درخت کریسمس هستی به هر نحوی شده میری نزدیکش و توپها رو بر میداری.  یبارم درخت و انداختی تا راحت استفاده کنی ازشون😂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اولین دندون

۴ خرداد جشن دندونی پسر گلی بود که تو پست قبلی گذاشتم.
روز دوشنبه ۸ خرداد هم دومین دندون اقا پسری در اومد.
۱۰ خرداد هم اومدیم مشهد با قطار که خدا رو شکر دوتاتون اقا بودین و اذیت نکردین
داداش ارتین و ارش جون ۱۱ خرداد رفتن ارایشگاه
۱۴ خرداد اولین بار شما رو بردیم ارایشگاه. بغل بابا بودی نصفشو. انقدر گریه کردی که بقیه شو اومدی بغل من. به هر داستانی بود بالاخره موهات کوتاه شد.


بازی تو تخت پارک

 

 

رو پایه ی روروئک وای میایستی و نمیتونی بیای پایین بهانه میگیری
دو هفته هست که از هرچیزی میگیری بلند میشی و بدون کمک تا ده ثانیه وای میایستی
تو اشپزخونه مشغول کار هستم که میای و از پاهام میگیری و میخوای بغلت کنم
باغ ایرانی من و پسری


شیطون بلا سرش گیر کرده تو دسته ی مبل


خونه ی خاله سمانه رفته بودیم عیادت رهام عزیز کلی تو ماشین حال کردی

 

 

۴ خرداد دومین دندون پسر گلی

صبح زود از خواب بیدار شدی و منو بیدار کردی. اومدم صبونه بدم بهت دیدم میل نداری تا رفتم دوسه تا لباس اتو کنم دیدم کمتر از یک دقیقه همینطور نشسته رو صندلی غذات غش کردی و خوابیدی.


عاشق تقویم خودت و داداشی. کلی باهاش سرگرم میشی


قربونت برم روسری میاد بهت. کلا دوست داری یه چیزی بندازی سرت و مشغول میشی یه چند دقیقه ای

شیشه ی گاز رو میخوری. عکس خودتو میبینی و سعی میکنی بخوری. کلا خیلی اهل اشغال خوردن نیستی مثل بعضی از بچه ها اما بخاطر دندونات هرچی گیرت میاد میزاری دهنت

 


اریان مامان ۱۴ خرداد حرم امام رضا

این نی نی هم از اول که شما رو دید بارها اومد بوسیدت


اریان و ارش خان

چندتا عکس از اقا اریان

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)