آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

آرتین خان اول به روایت تصویر - نوروز 1392

1392/2/8 11:58
نویسنده : مامان آرتین
1,810 بازدید
اشتراک گذاری

دوست جونام بفرمایید اینهمه عکس آرتین در یک پست. بالاخره این مامان تنبل وقت پیدا کرد عکسای پسری رو بذاره. امیدوارم لذت ببرید.

آرتین بر سر سفره هفت سین (خونه دوست بابایی - آقای شیرمحمدی-اسفراین):

دوست جونام بفرمایید اینهمه عکس آرتین در یک پست. بالاخره این مامان تنبل وقت پیدا کرد عکسای پسری رو بذاره. امیدوارم لذت ببرید.

آرتین بر سر سفره هفت سین (خونه دوست بابایی -آقای شیرمحمدی-اسفراین):

آرتین جونم که آب دهنش بخاطر دندوناش همش میومد:

آرتینی همچنان در حال شیطنت:

آرتین در پارک ملت مشهد (روز اول):

 

از سرسره بیشتر از بقیه اسباب بازیها خوشت اومده بود.

عاشق این فواره بود و همش با خاله سپیده می رفتید وسط فواره (جاییکه آب نمی ریخت) می ایستادید. البته خاله سپیده کلی هم خیس شد.

 

 

آرتین در برف: (البته عکس مربوط به زمستونه نمی دونه)

عید دیدنی آرتین -خونه عمو وحید - بجنورد

آرتین و الینا:

 

 

 

 

 

اینجا چسبیده بودی به من و داشتی التماس می کردی : "می می"

آرتین پس از خوردن پرتقال خونی:

آرتین تو باغ عمو علی (عموی من)-مشهد- مشغول خاک بازی:

پارک ملت مشهد (روز دوم):

 

 

 

حال می کردی تو سبزه ها می دویدی:

 

آرتین و خاله سپیده:

سیزده بدر - باغچه بابایی - مشهد و شما همچنان مشغول خاک بازی

 

 

آرتین و بابا احسان در بوستان توانیر-تهران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماني جون
8 اردیبهشت 92 10:29
سعيده جونم خسته نباشي با اين همه عكس كه اپلود كردي
قربونش برم كه حسابي لذت برده
عزيزم دلم ضعف كرد برا اون عكسش كه التماس ميكرد
ببوسش شازده كوچولو رو


قررررررررررربونت
منا مامان الینا
8 اردیبهشت 92 11:34
واییییی عزیز دلم
قربون اون چشمهای خوشکلت بشم من آرتین جیگلی من پرتقالش ترش بود خاله جون؟عزیز دلم

سعیده میبینم که لاغر شدی خوشبحالت خواهر رژیم میگیری عایا؟ به ما هم کمکی مرحمتی کن برای خلاصی از این اضافاتی که نمیدانیم چه کنیم هنوز با این 10 کیلو اضافه!!!

خصوصی ات را چک کن مامان خوشکله خوش تیپ

کجا لاغر شدم منم هنوز 5-6 کیلو اضافه دارم. رژیم نمیگیرم ولی آرتینی خیلی شیر میخوره. اما مشکل شکمه هنوز پابرجاس.
پگاه مامان ارتین
8 اردیبهشت 92 11:44
همیشه شادباشی.بخت واقبالت سبز


ممنون عزیزم
سهراب
8 اردیبهشت 92 12:18
ای جونم آرتین...ای جونم.


از طرف آرتین برای عمو سهراب
مامان آرتین(الهه)
8 اردیبهشت 92 15:20
سلام شازذه کوچولوی من. هزار ماشالا عجب خوشگل و خوشتیپ شدی
خییییییییییلی دوست دارم. ایشالا همیشه شاد و سلامت باشین



چشاتون قشنگ میبینه
دایی مرتضی
8 اردیبهشت 92 17:44
به به
چه یادو خاطره ای از عید به جا گذاشتی
عالی بود.
دلمون برای شاه پسر هم تنگ شده بود.

البته نا گفته نماند که مثل همیشه بیشتر عکسا کار داعی مرتضی بوداااااااا



دستت درد نکنه
مامان گیسوجون
8 اردیبهشت 92 18:31
سلاممممم عزیزم خوبی؟
وای چه عکس های نازییییییی
ماشاا... چقدر عزیز خاله ناز بود نازتر شده حسابی ببوسش


چشم خاله جون
نسیم-مامان آرتین
9 اردیبهشت 92 9:22
ای جون دلم خـــــــــــــــــــوش تیپ
جیگرممن عاشق اون رنگ چشماتم
سعیده جون حتما برا این جیگر طلا اسپند دود کن از بس عکساش نازه


چشم خاله جون
مامان یزدان
9 اردیبهشت 92 9:23
عالی بود.انشاالله که خوش گذشته باشه.
فرزانه
9 اردیبهشت 92 10:54
به به چه عکسایی مامانی دستت درد نکنه عالی بود!!!1ماشالله هزار ماشالله خاله جون روز به روز خوزدنی تر از دیروز شدی عشق خاله دلم دیگه واست ضعف رفت یه عالمه بووووووسس


مرسی خاله جون. همه خاله ها میگن براش اسپند دود کن من که یادم میره. دستت درد نکنه رفتی براش اسپند دود کردی.
رها مامان راستین
9 اردیبهشت 92 17:42
خیلی خوب بود لذت بردم از دیدن این نی نی خوشگل وزیبا


ممنون خاله جونم.
مــــلی
11 اردیبهشت 92 1:38
ای جونم خوش تیپ که بودی ماشالله اما الان ماهتر شدی عزیزمممممممم


مرســـــــــــــــــــی عزیزم.
تلما
28 اردیبهشت 92 19:11
وای چقد مرد شده واسه خودش
خیلی خیلی عکساش نازن
الهی سلامت باشه درکنار شماها
همیشه خوش باشین


به به عروس خانم چه عجب ما اینجا حداقل یه خبری ازت گرفتیم.