آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

دوسالگی آرتین خان اول

1392/6/17 9:34
نویسنده : مامان آرتین
554 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته مهربونم دومین سالگرد زمینی شدنت مبارک

بازم شادی و بوسه، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق، تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده، به دنیا بله گفتی

ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو آورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا آسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق، پر از آینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

مامانی با تاخیر تولدت رو تبریک میگم. به چند دلیل:

اول اینکه تو شرکت جا به جایی داشتیم و اون روز اینترنت درست و حسابی نداشتیم. (فقط تونستم لحظه تولد وبلاگت ثبت کنم.)

دوم اینکه تو خونه هم شدیدا مشغول کارای جشن تولدت بودم و فرصت نشستن جلوی لپ تاپ رو نداشتم.

بازم عذر میخوام عسلم. 

تو پست بعدی عکسای تولدت رو میذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فرزانه
17 شهریور 92 21:43
عزیزدلم آرتین خوشگلم پسریه ناز و مامانی تولدت مبارک نفسی !!!!!ی دنیا دوست دارم


مرسی خاله جون
مامان یزدان
18 شهریور 92 12:21
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.


الان میام عزیزم
مامان یزدان
18 شهریور 92 12:21
عزیزم تولدت مبارک.الهی 1000 ساله شی.


ممنون خاله جون
مامان آرتین (الهه)
18 شهریور 92 18:00
شازده کوچولوی دوست داشتنی دومین سالروز زمینی شدنت مبارککککک

ممنون خاله جون
خاله الهام
19 شهریور 92 8:32
آرتين جونم تولدت مبارك خوشگل خاله

ممنون خاله جون
مامان فائزه
19 شهریور 92 12:28
تولدت مبارک فرشته ی ناز


ممنون خاله جون. از آشناییتون خوشبختم.
مامان آرشیدا
19 شهریور 92 13:14
عزیز دلم تولدت مبارک . تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی.

ما منتظر عکسهای تولد آرتین جونیم




چشم خاله جون

سارا مامان آرتین
19 شهریور 92 14:46

دومین سالگرد تولدت مبارک گل پشر زیبا ایشالا 122 ساله شی عزیز خالههههههههه



ممنون خاله جون
مامان آرتین
19 شهریور 92 15:51
عزیز خاله تولدت مبارک هوراااااااااااااااااااااااایشالا تولد 120 سالگی قربونت برم


ممنون خاله جون
مامان یزدان
20 شهریور 92 9:02
منتظر عکس های قشنگش هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حتما
مامان یزدان
20 شهریور 92 9:15
سلام عزیزم .به سالگرد آشناییمون نزدیک شدیم.حواست هست؟؟؟؟؟؟؟؟
پارسال به طور اتفاقی تم تولد یزدان جون و آرتین جون یکی بود.امسال چی واسش در نظر گرفتی؟من تم رنگین کمون رو انتخاب کردم.یکم از کاراش رو انجام دادم.امیدوارم خوب بشه.

راست میگی چه زود گذشت. تو پست بعد عکسا رو میذارم می بینی
مامان زری
22 شهریور 92 22:34
عزیزم تولد دو سالگیت مبارک
عزیزم من لینکت کردم شما هم پیش ما بیا


حتما عزیزم
مامان یزدان
23 شهریور 92 8:55
پس کی عکساشو می زاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


همین امروز و فردا
سوده مامان مهیار
24 شهریور 92 2:45
سلام سعیده جون
من لینکتون میکنم واسه آشنایی بیشتر
شما چطور؟
آرتین جونی رو ببوس از طرف من


من هم همینطور
نسیم-مامان آرتین
24 شهریور 92 14:09
عزیز تولدت مبارکما منتظر عکساتون هستیم


چشم
mamane radin
24 شهریور 92 16:14
salam saeedeh jan tavaloode gol pesar mobarak basheeee
aziizam shoma ham ba eftekhar link shodiiid


ممنون
مامان نیروانا
31 شهریور 92 7:18
تولدت مبارک آرتین عزیزم. شازده کوچولوی دو ساله ی نازنین
پاینده باشی نفس


مرسی عزیزم