آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

عکس آرتین خان اول

1392/2/7 13:42
نویسنده : مامان آرتین
552 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

چند روزه می خوام عکسای مسافرت عید رو بذارم اما یادم میره فایل عکسها رو بیارم. فعلا دوتا عکس از مهمونی دیروز، خونه عمو بابک و خاله زهرا میذارم. تا اولین فرصت عکسهای نوروز رو هم بذارم.

عکس سه تایی از چپ به راست: آرتین، ماهان، کیارش

و عشق مامان آرتین (موهای پریشونو ببینید). چشمکخنده

لازم به توضیحه که دیروز تو مهمونی خیلی پسر خوبی بودی و اصلا منو اذیت نکردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سارا
7 اردیبهشت 92 11:33
ای جووووووووووووونم ... عزیـــــــــــزم ... ماشالله چقدر بزرگ شدی آرتین جونم...


مرسی عزیزم
فرزانه
7 اردیبهشت 92 12:55
دورت بگردم الهی مرد کوچولو من ماشالا هزار ماشالا خاله جون خیلی آقا و خوشگل و با نمک شدی عشقم.دلم واست خیلی تنگ شده


ناراحت نباش خاله جونی. منم دوست دارم.
فرزانه
7 اردیبهشت 92 12:57
ماشالا هزار ماشالا عشق خاله دورت بگردم انقد ناز شدی پسری چقدر خوردنی شدی آرتینی دلم واست ی ذره شده خاله جونی


چرا ناراحتی خاله. بیا خونمون منو ببین خوب
مامان آرشيدا (مهسا)
7 اردیبهشت 92 18:19
عزيزم، چقدر بزرگ و بانمك شدي . مامان سعيده اسپند يادت نره

چشم عزیزم
نسیم-مامان آرتین
8 اردیبهشت 92 8:28
ای جون دلم الهی من قربون او مرواریدات بشمزمانی که میخندی میان بیرون وخیلی خیلی ماه میشی


مرســـــــــــــــــــــی خاله جونم.
مامان ماني جون
8 اردیبهشت 92 10:23
اي جونم
آفرين بهت كه آقايي


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
پگاه مامان ارتین
8 اردیبهشت 92 11:43
عزیزم همتون نازید.عاشقتونم وروجکا


مامان آرتین(الهه)
8 اردیبهشت 92 15:22
الهی من دورت بگردم خاله با اون موهای بلندت
عاششششقتم وروجک


مرسی خاله جونم
دایی مرتضی
8 اردیبهشت 92 17:41
الهی قربون موها و دندوناش برم مـــــــــــــــــــــن



مامان گیسوجون
8 اردیبهشت 92 18:32
عزیزم ببخش اگه من دیر به دیر می آم اما همیشه به یادتونم


قربونت عزیزم
مامان یزدان
9 اردیبهشت 92 9:20



رها مامان راستین
9 اردیبهشت 92 17:40
ای جون شیرین میخنده قربونش


رها جون میبینی چقدر مثل پسر شیطونا افتاده. اما پسرم انقدر شیطون نیست.