آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

اولین روز مهدکودک در سال 92

1392/2/2 14:04
نویسنده : مامان آرتین
504 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان

شنبه 31 فروردین برای اولین بار در سال 1392 بردمت مهد. صبح خواب بودی، ولی به محض اینکه خواستم بدم به مربیهات بیدار شدی و از اونجا که یکماهی رو نرفته بودی، گریه کردی. منم دلم نمیومد  شما رو بذارم. ولی گفتن برو و نگران نباش. ساعت 10 تماس گرفتم و گفتن داری بازی می کنی و گریه نکردی. خدا رو شکر بچه سازگاری هستی. از این بابت خدا رو شکر میکنم. وقتی بعدازظهر اومدم دنبالت، با صحنه قشنگی مواجه شدم، همیشه شما رو بغل می کردن و میاوردن پیش من. اما در باز شد و دیدم یه پسر خوشگل کیف تو دستش اومد سمت در. قربونت برم شما خودت اومدی. تا منو دیدی لبخند زدی و کیفت رو به من دادی، خودت هم اومدی بغلم و باهام اومدیم خونه. نمی دونی چقدر اون صحنه برام قشنگ بود. عشقم دوست دارم. فقط امیدوارم دوباره مریضیها شروع نشه. تازه دوباره جون گرفتی عشقم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سهراب
2 اردیبهشت 92 22:19
روز به روز قوی تر میشی آرتین. دفعه دیگه شما باید دست مامان رو بگیری.


به زودی هم همینطور میشه هه هه هه هه
دایی مرتضی
2 اردیبهشت 92 22:56
ای قربون این شاه پسر

بعله دیگه مامانی
پسرمون مرد شده
خودش راه میره



سارا
2 اردیبهشت 92 23:20
الهـــــــــــــــــــــی بگردمش دیگه واسه خودش یه پا مـــــــــــــــــــرد شده...


مامان یزدان
3 اردیبهشت 92 8:48
عزیزم منم یزدان رو از اون روز همش بردم مهد.
خداروشکر داره عادت می کنه.اول خیلی نگران و عصب بودم.ولی حالا بهترم.
از تشویق شما هم خیلی ممنونم.


خواهش میشه عزیزم.
پگاه مامان ارتین
3 اردیبهشت 92 9:03
عزیزم آفرین .چه پسرآقایی.
گلم خصوصی داری


مرسی خاله
مامان آرتین (الهه)
3 اردیبهشت 92 10:28
الهی قربونت برم آخه سعیده جون شازده کوچولو مرد شده دیگه
حسابی مواظب خودت باش که مریض نشی


بلـــــــــــــه مردی شده
منا مامان الینا
3 اردیبهشت 92 10:49
عزیز دلم ماششششششششالا دیگه داره واسه خودش مردی میشه هزار ماشششششالا


سعیده جونم خصوصی ات را ببین


مرسی
سمیه- مامان آیسا
3 اردیبهشت 92 11:05
عزیز دلم. هزار ماشاالله که اینقدر شما پسر خوب و فهمیده ای هستی قربونت برم.
خاله سعیده خیلی خیلی ممنونم که به وبلاگ دختر کوچولوی ما همیشه سر میزنی. لطفت هیچ وقت از خاطرم نمیره عزیزم


وظیفس عزیزم.
نسیم-مامان آرتین
4 اردیبهشت 92 8:32
ای جون دلم آقایی شده این آرتین خان ما


فرزانه
4 اردیبهشت 92 10:45
آخ الهی من قربون این مرد کوچولو برم!!!!مامانی ترخدا از آرتینی عکس بذار دیگه دلم آب شد از بس هی تعریف کردی ولی عکس نذاشتی


چشم عزیزم.
رها مامان راستین
5 اردیبهشت 92 10:27
آفرین اولین روز مهد مبارک امید وارم مریض نشی مامانت خیلی نگران تو عزیزم


مرسی خاله جون