آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

نوروز 1392

1392/1/12 11:07
نویسنده : مامان آرتین
583 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو مبارک

دوستای گلم به علت نداشتن اینترنت سال نو رو دیر تبریک گفتم. امیدوارم همتون سال خوب و پرموفقیت رو کنار خونواده هاتون داشته باشید.

 

و اما سفر نوروزیمون رو از روز سه شنبه 29 اسفند شروع کردیم. ساعت 6 صبح راه افتادیم و 6 بعدازظهر رسیدیم بجنورد خونه مادرجون و بابا جون من. تو راه خیلی آقا بودی و اصلا اذیت نکردی. فدای تو بشم من.

 

سال نو مبارک

دوستای گلم به علت نداشتن اینترنت سال نو رو دیر تبریک گفتم. امیدوارم همتون سال خوب و پرموفقیت رو کنار خونواده هاتون داشته باشید.

 

و اما سفر نوروزیمون رو از روز سه شنبه 29 اسفند شروع کردیم. ساعت 6 صبح راه افتادیم و 6 بعدازظهر رسیدیم بجنورد خونه مادرجون و بابا جون من. تو راه خیلی آقا بودی و اصلا اذیت نکردی. فدای تو بشم من.

مامانی و بابایی اینا هم اومدن. تا روز پنجم فروردین بجنورد بودیم. البته دو روز هم برای دیدن اقوام به اسفراین و رویین (در نزدیکی بجنورد) رفتیم. چون خونه شلوغ بود خیلی به من وابسته تر شدی. چپ و راست میومدی پیشم و می گفتی "می می"

الان هم مشهد هستیم. امروز هم به باغ عمو علی (عموی من) رفتیم و کلی خاک بازی و توپ بازی کردی و کلا لذت بردی.

چند روز پیش هم بردیمت پارک ملت و تا دلت می خواست بازی کردی. اونجا فواره هم بود که تا ول می کردیمت می دویدی به طرف فواره. این اولین بار بود برای بازی به پارک بردیمت و حسابی بازی کردی. عکساتو تو پستای بعدی میذارم.

 

و گفتن کلمات بهتر شدی. کلمات رو بصورت بخش بخش و با دقت ادا می کنی. دایی رو خیلی خوشگل می گی: "دا   یـــــــــــــــــی" و دایی ها هم همش قربون صدقه ات می رن.

به سیب می گی: " بیس"

به خاله می گی: "قا دی"

به حمام می گی: "حم مووو"

 

به ماهی می گی: "ما  هی"

به ماشین می گی: "ما شی" یا "دی دید". وقتی ماشین خاموشه میری پشت فرمون می شینی و ادای رانندگی درمیاری، نور بالا میدی، کلی شیطونی دیگه.

 از دیگر کلمات: "نیس= نیست"، "دَدَ = بیرون"، "دَش= کفش"، "دَسٍت دَ= دست شما درد نکنه"، "تَشی= ترسیدم"

 آش رو خیلی جالب دهنت رو جمع میکنی و می گی "آش"

و در کل هر حرفی می زنیم تکرار میکنی و منظورت رو هم خیلی خوب بهمون می فهمونی. اگر هم نتونی تکرار کنی آهنگش رو می زنی.

این هم عکس تقویم 1392 شما، که خودم طراحی کردم و به فامیلامون برای یادگاری دادم. زحمت چاپش هم دایی مرتضی کشید. ممنون دایی جون. جبران کنیم.

تقویم 1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماني جون
12 فروردین 92 16:13
الهي هر جا هستين سلامت باشين و بهتون خوش بگذره
ببوس نفس منو


ممنون عزیزم. همینطور شما
رها مامان راستین
13 فروردین 92 2:22
سال نو مبارک عزیزم سال خوبی داشته باشی زیر سایه پدر ومادر


سال نو شما هم مبارک
دایی مرتضی
13 فروردین 92 3:45
الهی قربون این پسر با شیرین زبونیاش برم که دل همه رو برده
تقویم هم قابلی نداش مامان نی نی، عیدی آرتین جونم بود



باز هم تشکر
مامان مهسا (مامان آرشيدا)
14 فروردین 92 0:44
عزيزم سال نو خودتو و ماماني و باباي مبارك.


سال نو شما هم مبارک
سارا
15 فروردین 92 21:48
سعیده جون، سال نو شما هم مبارک ایشالله که سال خوبی داشته باشین هر چند شیرین زبونی های گل پسرت رو خیلی قشنگ می نویسی ولی عاااااالی می شد اگه صدای خودش رو برامون تو وبلاگ می ذاشتین!


اگه بذاره صداش رو ضبط کنیم حتما
مریم--------❤
16 فروردین 92 22:56
سلا عزیزم
خوبی؟سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشین
اینا همش واسه آرتین


سال نو شما هم مبارک
نسیم-مامان آرتین
17 فروردین 92 8:51
عزیز دلم سال نو مبارک سال خوبی داشته باشی در کنار مامان وبابای مهربونت


سال نو شما هم مبارک
فرزانه
17 فروردین 92 13:41
مامانی و آرتین جونی سال نو شماهم با تاخیر مبارک!!!با کلی دلتنگی
دلم کلی واستون تنگ شده بود!!!!قربونت برم خاله جون انقد ناز وشیرین زبون شدی عشقم


ما هم دلمون براتون تنگ شده بود. *
مامان یزدان
20 فروردین 92 10:58
چه تقویم زیبایی.دست مامانی درد نکنه.


مرسی عزیزم