آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

شیرین زبونی

1391/11/21 9:01
نویسنده : مامان آرتین
625 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین زبون من

وقتی حرف می زنی غش میکنم. خیلی با اعتماد به نفس حرف میزنی. طوری که انگار هم شما حرفای منو خوب می فهمی و هم من حرفهای شما رو. توی جمله های نامفهومت خیلی "خ" به کار می بری. فکر کنم یه ارتباطاتی با آلمانی ها داری.

و اما کلمات مفهوم:

آببه:   به آب، می می و هر مایعی می گی آببه

ما ما نی: چنان بخش بخش می گی که با هر بار گفتنت چلونده میشی یا قربون صدقه ات می رم.

بابا (بابایی): به بابا می گی. هرکس هم که در میزنه، فکر میکنی باباییه. وقتی هم ازت می پرسیم: "بابا کو؟" به در نگاه میکنی و می گی بابایی.

دَدَ: همون دَدَ معروف. عاشق بیرون رفتنی و پشت هرکسی می ره گریه میکنی که تو رو هم با خودش ببره.

آب بوزه: آب بازی

حمّا: حمام

بیشی بیشی (پشت سر هم هی تکرار میشه): وقتی می خواد از مبل بری بالا یا بیای رو زانوم بشینی. یا از یه جای باریک به زور رد شی.

هاووو : هاپو یا گربه. وای نمی دونی گربه یا سگ میبینی چه کار می کنی و پشت سر هم میگی :"هاووو". بهت می گم: "هاپو چی میگه؟" می گی: "هاو".

ماس: ماست

موس: موز

هَم: به من هم بده بخورم

جملات و کلمات نامفهوم زیاد به کار میبری که هیچکدوم مون نمیفهمیم.

فعلا چیز بیشتری یادم نمیاد. اگر چیزی یادم اومد میام و تو ادامه مینویسم. فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

باباي مليسا
21 بهمن 91 10:28
با سلام . وبلاگ مليسا خانم بالاخره بعد از 2 ماه به روز شد . خوشحال ميشم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .

اومدم
مامان یزدان
21 بهمن 91 11:09
شیرین زبون


دایی مرتضی
21 بهمن 91 13:22
عسل دایی ش


سهراب
21 بهمن 91 15:00





سارا
21 بهمن 91 15:53
سعیده جون، هر چند مثله همیشه عاااالی نوشته بودی اما اگه صدای خودش رو هم برامون یه جوری می ذاشتی خیلی خــــــــــــــوب بود!


تا میام صداشو ضبط کنم یا ازش فیلم بگیرم ساکت میشه و میاد دوربین رو ازم میگیر. اگه تونستم صداسشو ضبط کنم حتما
رها مامان راستین
21 بهمن 91 16:25
وای که چه شیرین زبون شدی عزیز دلم


مرسی
محيا كوچولو
22 بهمن 91 21:39
ني ني كوچولو مواظب باش با اين شيرين زبونيها ماماني نخوره تورو


واقعا
مامان آرتین (الهه)
22 بهمن 91 22:02
آفرین شازده کوچولوی شیرین زبون


mamane Ali
24 بهمن 91 0:52
چقدر بانمککک .. من عاشق شیرین زبونی نینیام
به امید روزی که وروجک ما هم زبونش باز بشه


انشالله زبونش هرچه زودتر زبونش باز شه و لذتش رو ببری
مامان نیروانا
24 بهمن 91 8:30
شیرینی عزیزشیرین زبونم


مامان نیایش
24 بهمن 91 9:10
سلام مامانی مرسی اومدی قربون این پسرک شیرین زبون حالا کجاش رو دیدی بذار اینقدر برات بلبل زبونی میکنه که دیگه غشششششش
از همه بیشتر اون هم گفتنش منو یاد حرف زدن نیایش انداخت چه قدر با مزه بود یادش به خیر هر دورانی شیرینی خاص خودش رو داده


آره واقعا
مامان مانی جون
24 بهمن 91 12:26
ای جونم فدا شیرینم
عاشقتم


مامان رها
24 بهمن 91 17:10
ای جونم قربونت برم که شیرین زبونی میکنی و دل سعیده جون رو میبری با این زبونت


ممنون خاله جون
مامان کورش
24 بهمن 91 17:54
ارتین جون فدات بشم انقدر ناز حرف میزنی سعیده جون یه عالم بوس از طرف من وکورش به ارتین جون بکن


حتما عزیزم اینم بوس برای شما و کوروش جون
نسیم-مامان آرتین
25 بهمن 91 8:19
ای جون دلم چقدر این جیگر طلا شیرین زبون و بمزه شده


زهره مامان هلیا
25 بهمن 91 10:44
ای جان انگار همین دیروز بود که به دنیا اومد چقدم ناز حرف میزنه


فرزانه
25 بهمن 91 14:52
قربونت برم من انقد شیرین زبون شدی خوردنیه من


خاله جون کجاشو دیدی. بیا و از نزدیک ببین
مامان کورش
25 بهمن 91 18:56
ولنتاین مبارک همراه یک بغل گل رز و یک سبد ستاره ویک دنیا ارزوی شادبرای شما وارتین جون


ولنتاین شما هم مبارک
بابا
29 بهمن 91 12:46
منا مامان الینا
30 بهمن 91 9:52
اینا همه واسه یه پسر ناز و شیرین زبون که عشششششق منه




مرسی خاله جونم
مامان کورش
30 بهمن 91 18:53
سلام عزیزم شما به مسابقه دعوت شدید لطفا سری به وب من بزنید ممنون

اومدم
مامان نیایش
2 اسفند 91 20:58
شیرین زبون
شیرین عسل
خوشمزه
بخورمت؟؟؟؟؟


خاله اگه الان منو ببینی!!!!!!!!!!!!!! مریض شدم
مامان گیسوجون
4 اسفند 91 16:09
عزیزممممم قربون اون شیرین زبونیت دوستم ببخش دیر شد خصوصی داری


سمانه مامان پارسا جون
5 اسفند 91 11:16
خیلی بامزه بود
حالا ازین بانمک تر هم میشه سعیده جون


آرتین خان
6 اسفند 91 19:37
سلام عزیزم ببخش که دیر به دیر بهت سر میزنم
ماشالا آرتین خان چقدر بزرگ شده
جشن قدم خیلی ابتکار جالبی بود مبارک باشه



مرسی خاله جون