آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

سونوگرافی در 31 هفتگی

1390/4/30 15:43
نویسنده : مامان آرتین
988 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان کم کم داره بزرگ می شه.

1390/4/28 سونوگرافی رو برای سلامت نی نی خودم انجام دادم. نتیجه ش:


سن: 31 هفته و 3 روز  
وزن: 1796 گرم   
تاریخ تقریبی به دنیا اومدن: 26 شهریور 
و در کل دکتر از همه چی راضی بود.

(خدا رو شکر)


راستی CD رو هم از آقای دکتر گرفتیم ولی فقط فیلم داره، ولی عکسی نداره که بخوام مثل قبل بذارم تو وبلاگت.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دایی کوچیکه (مرتضی)
30 تیر 90 15:35
خدارو شکر...
دایی کوچیکه (مرتضی)
30 تیر 90 15:35
قربون دایــــــــــی
نوشین
30 تیر 90 16:58
سلام آرتین کوچولوی ناز....خیلی خوبه الان دیگه میتونم با اسم خوشگل خودت صدات بزنم.... حالت خوبه؟...قربونت برم که داری کم کم واسه خودت مردی میشی.... حیف که من اونجانیستم فیلمای قشنگتو ببنیم... اما بدون همیشه به یادتم.... و دلم میخواد زودتر صورت ماهتو ببینم... الانم خرا دو شکر میکنم که خوبی و میرم واست اسپند دود میکنم.... آرتین عزیز دل... هممون منتظرتیم... مواظب مامان و خودت و بابا باش بوسسسسسس از راه دور خاله نوشین رونوشت به مامان گل آرتین عزیز: مامان آرتین من واسه دو تا پست قبلی نظرداده بودم اما نظرام نیستن...
بابا
30 تیر 90 17:35
عمراً اگه لنگتو پیدا کنیم
نوشین
30 تیر 90 18:16
آرتین خوشگل... قالب وبلاگتم خیلی قشنگه ها... دست مامان جون گلت درد نکنه.... خیلی خوبه که همچین مامان و بابای خوبی داری...
منا
9 مرداد 90 13:34
سلام ببینم اون بالا چی نوشتی......آرتین وای بالاخره گل پسرمون اسم دار شد مبارکه مبارک خوب دیگه مامانی چیزی دیگه نمونده مواظب خودت و آرتین جون باش عزیزم
مامان ماهان
10 مرداد 90 0:11
وااااااااااااای چه اسم نازی انتخاب کردی الهی به سلامتی و شادی دنیا بیاد عزیزم بووووووووووس
تلما
15 مرداد 90 16:48
تولد مامانت مبارک آرتین خوشگله