آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

پسر طلا

1390/4/24 0:57
نویسنده : مامان آرتین
637 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان

چند روزی بود که تکون خوردنت کم شده بود،

 از قضا، بابایی برای دو روز رفته بود کرمان برای ماموریت. اونشب شما با تکون خوردن هات منو از تنهایی درآوردی.

مرسی پسرم که نذاشتی من تنهایی رو حس کنم.

می دونی جایزت چی بود؟

بله بابا برات یه قابلمه مسی کوچولو خریده، خیلی خوشگله مثل خودت.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فرشته
23 تیر 90 23:17
سلام عزیزم ان شاا... هر چه زودتر به سلامتی فارغ می شی و پسمل نازتو تو بغل می گیری اینجوری دیگه احساس تنهایی نمی کنی قابلمه اش هم مبارکهههههههههههه بوسسسسسسسسس
ارزو
24 تیر 90 13:36
سلام عزیزم وبلاگ قشنگتو دیدم. امیدوارم که نی نی ت صحیح و سالم از تو شمکت بیاد بیرون. واسه نی نی منم که قراره اخر مهر بیاد دعا کن
mamane mohamad jan
27 تیر 90 19:44
salam azizam jojo tala khobeghe bala shode nafase khale
مامان رها
28 تیر 90 9:08
سلام گلم ممنون که به ما سر زدی امیدوارم پسملت صحیح و سلامت بدنیا بیاد ،راستی قابلمه نی نی هم مبارکه عزیزم
منا مامان فینگیلی
28 تیر 90 11:55
سلام خوبی؟
وای منم چقدر دوست دارم زودتر تکون های فینگیلی را حس کنم اما هنوز تنبله و تکون نمیخوره!
راستی اسمی که انتخاب کردی چی بود؟


آرتین به معنی پاک و مقدس و راستی و درستی. راستش برای من اسم ایرانی مهم بود.


سيدمهدي
28 تیر 90 18:24
سلام. به به .مااشالله شما هم به سلامتي مامان ميشيد .پس چرا نمياي وبلاگ من .همه مامانها اونجا جمع هستند خوشحال ميشم شما هم تشريف بياريد
فاطمه
29 تیر 90 11:42
مرسی مامان شازده کوچولو ممنون که به ما سر زدی ضمن تایید حرفتون باید بگم که واسه ما فقط و فقط سلامت ، خوشبختی و صالح بودن نی نی مهمه اگه این سه تا رو داشته باشه من دیگه هیچ غمی ندارم
دایی کوچیکه (مرتضی)
30 تیر 90 15:34
آره، منم با مامانت موافقم، صورتت عین هو همون قابلمه مسی می مونه -------------------- هی دایی جون؛ اینم از مامان بابای آدم که آدم رو با قابلمه شباهت میدن!!!!!! هــــــــــی... غممون مشترکه...
تلما
1 مرداد 90 1:29
به به مشتاقانه منتظر حدود 26 شهریور میمونیم عزیزم