آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

آرتین خان به روایت تصویر (پنج ماهگی)

1390/12/16 12:23
نویسنده : مامان آرتین
973 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم

بهت قول داده بودم هر ماه تعدادی از عکسهاتو برات به یادگاری بذارم. این هم عکسهای پنج ماهگی (از 13 بهمن تا 13 اسفند)


عسلکم

بهت قول داده بودم هر ماه تعدادی از عکسهاتو برات به یادگاری بذارم. این هم عکسهای پنج ماهگی (از 13 بهمن تا 13 اسفند)

روزی که تنها با بابا رفته بودی شرکت

در حال بالا کشیدن شلوار

در حال بازی تو تخت

در حال بازی تو تخت

آرتین و دوستش رضا جون


عکسها به ترتیب تاریخ میباشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان آرتین
16 اسفند 90 13:43
ای جونم عسل خاله حسابی خوردنی شده
مامان جون بابا ازاین عکساکم بنداز دل مارو میبری ای کاش اونجا بودم وحسابی ماچش میکردم


من جات ماچش میکنم شما هم آرتین جونت رو از طرف من ببوس
آرتین خان
16 اسفند 90 15:09
ماشالا به آرتین خان عکس های نازش یکی از یکی قشنگ تر بودن ببوس گل پسری رو
نوشین
16 اسفند 90 15:27
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین اول باید یه وان یکاد میخوندم حتما.... نه دیگه جدی جدی باید به فکر یه باطری قوی واسه قلبامون باشیم... مامان آرتین نمیگی ما دلمون ضعف میکنه آخه با این عکسا؟.... الهییییییییییی بگردم....چقدر این پسر خوشگل و نازه....خدا حفظش کنه.... بازم از مامان خوشگل آرتین جون ممنون حسابی آرتین خانو از طرف من ببوسیدددددددد شاد و سلامت باشید
مامان مانی جون
16 اسفند 90 15:36
الهی عکسای دامادیت
منا مامان الینا
16 اسفند 90 16:51
سلام سعیده جون از بس که من حواس پرتم امروز عکسهای مسافرتتون را دیدم بزنم به تخته آرتین خوشکلیش را از مامانش برده ها! ماشالا به این مادر و پسر
خاله سارا
16 اسفند 90 22:46
ای بااااااااااباااااااااا ... مامان سعیده، فکر ما رو هم بکن که اینور غش وضعف میریم...! اللللللهییییییی بگردم.... من عاشق این ریخت بچه ها هستم(لخت فقط با پنپرز)
دایی مرتضی
16 اسفند 90 23:53
الهی فدای این پسر خوشگل و خوشتیب بشم من. ایشالا. این چقد ماه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ شده... احساسم وصف نشدنیه...
فاطمه (مامان آیلین)
17 اسفند 90 2:11
چقدر ناز شده شازده کوچولوی ما... قربونش برم من
تلما
17 اسفند 90 9:39
عاشق ِ عکساتم آرتیییییییییییییییییییییییییین
مامان آرشیدا
17 اسفند 90 9:53
خاله جون حسابی بزرگ و خوشگل شدی برای شازده کوچولو حتماً اسفند دود کنید.
مامان ماهان
17 اسفند 90 10:56
ای جووووووووووووووووووونم حسابی ناز شدی چقدر هم خوشگلی عزیزم چشمات خیلی ناززززززززززززه بووووووووووووووووووس
فرزانه
17 اسفند 90 12:42
عسلي خاله قربون اون چشاي نازت برم ماشالا هزار ماشالا چقدر جيگر شدي.دلم واست ضعف ميره با ديدن عكسات دوست دارم هزارتا بوست كنم.مامان جوني واسه آرتين جوني اسفند دود كن
mamane Ali
17 اسفند 90 23:02
عکست با حوله چه با نمکههههههههههههههههههه آدم نینی به این خوشکلی و جیگری و ماهی داشته باشه دیگه از خدا چی می خواد ؟؟
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 13:27
چقدر ناز و خوردنی شدی گل پسل فدات بشم من که بزرگ شدی هر روزم نازتر از دیروز
مامان آرتین
20 اسفند 90 20:50
عزیزمممم خیلی خوشگل شدی.دوست دارم
مامان اميرحسين
20 اسفند 90 21:01
اي پسملي خوشگل و بانمك مامانش اسفند دونه دونه يادت نره دود كني واسه پسملمونا
سميرا
21 اسفند 90 14:14
من عاشق ني ني هاي لختكيم قورتت ميدما خاله جون فدات بشم كه هر روز بامزه تر ميشي مموش من
مامان محمد مانی
21 اسفند 90 14:33
چه عکسهای نازی بخصوص این اولیه. خیلی باهاش حال کردم از طرف من یه عالمه ماچش کن
nafiseh
21 اسفند 90 20:07
vayyy che ghadr nazee in pesarrr . mashalaaaaa
مامان محمد پارسا
21 اسفند 90 22:24
سلام ناناز خاله خیلی عکسهات قشنگه عزیزم مامانی بوس و فشار واسه ناناز
مریم مامان درسا
22 اسفند 90 12:21
سلام عزیزم وای چه عکسهایی انداخته بلا خیلی عکسهاش قشنگ شده... ببوسش
مریم مامان ملینا
23 اسفند 90 15:59
وااااااااااااااااااااای چه پسری... چقدر تو نازی. مامانی خیلی عکسای خوشکلی گرفتی از پسرت ، آفرین به تو
حسابی ماچ مالیش کن


مرسی. حتما
مامان نیایش
24 اسفند 90 8:47
خدا حفظت کنه کوچولو


ممنون
مامان امیر علی
24 اسفند 90 16:28
آخه نازی ماشاله خیلی عکسها خاطره انگیز برام بود مخصوصا اون عکس با حوله را هم ما داریم ایشاله دوستهای خوبی برای هم بمونیم


انشالله. ممنون از حضورت
سحر مامان آراد
25 اسفند 90 19:31
عزیزم خوش گذشته؟؟؟
حسابی حال کردی و دل بردیاااااااااا
شیطون خوشمل


بله خاله جون. جاتون خالی
ملی مامان میکاییل
27 اسفند 90 20:40
ای جونم موش موشی ماشاللههههههه


بوووووووووووووووووووووس