آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

2 ماهگی آرتین خان اول

1390/8/13 23:10
نویسنده : مامان آرتین
631 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

عزیزترینم، بهترینم، مهربون ترینم، آرتینم 2 ماهگیت مبارک

 

 

مامانی قسمت شد 2 ماهگیت رو هم مشهد باشیم. امروز صبح کلی قرقر کردی ولی حدودا ساعت 11 آروم شدی و وقتی باهات حرف می زدیم دلت می خواست حرف بزنی. تازه امروز از روزای دیگه بیشتر خندیدی. دل همه رو بردی پسرم. فکر کنم این دفعه که بریم تهران دل مامانی اینا خیلی بیشتر برات تنگ شه آخه به مامانی خیلی عکس العمل نشون می دی و همش دستاتو تکون می دی و دلت می خواد بغلت کنن. هرچند من به همه می گم خیلی بغلت نکنن، می ترسم بغلی شی. آخه بریم تهران من تنهام و نمی تونم همش تو بغلم بگیرمت. راستشو بخوای باید از هفته دیگه برم سر کار (البته قرار شده دو روز تو هفته برم سر کار و بقیش رو تو خونه کار کنم) و مامانی (مامان بابا) بیاد خونمون و شما رو نگه داره. البته الان رفته مسافرت و فکر کنم باید دو هفته اول رو باهم بریم سر کار.

 

              

 

راستی دو سه روزیه که بعضی گاهی جیغهای بدی می کشی. البته خیلی کمه ولی از شما توقع این جیغها رو ندارم. امیدوارم دیگه بیشتر از این نشه. یه وقتایی صبحها اینقدر می خوابی که خودت هم خسته می شی و کلی قر می زنی، مامانی هم شما رو می بره کنار بخاری (به علت سردی هوا) و لباسهاتو کم می کنه و پوشکت رو باز می کنه. شما هم حسابی دست و پا می زنی و کیف می کنی و سر حال می شی.

 

 

برای دیدن عکسهای عزیزم ادامه مطلب رو ببینید...



 

عزیزترینم، بهترینم، مهربون ترینم، آرتینم 2 ماهگیت مبارک


مامانی قسمت شد 2 ماهگیت رو هم مشهد باشیم. امروز صبح کلی قرقر کردی ولی حدودا ساعت 11 آروم شدی و وقتی باهات حرف می زدیم دلت می خواست حرف بزنی. تازه امروز از روزای دیگه بیشتر خندیدی. دل همه رو بردی پسرم. فکر کنم این دفعه که بریم تهران دل مامانی اینا خیلی بیشتر برات تنگ شه آخه به مامانی خیلی عکس العمل نشون می دی و همش دستاتو تکون می دی و دلت می خواد بغلت کنن. هرچند من به همه می گم خیلی بغلت نکنن، می ترسم بغلی شی. آخه بریم تهران من تنهام و نمی تونم همش تو بغلم بگیرمت. راستشو بخوای باید از هفته دیگه برم سر کار (البته قرار شده دو روز تو هفته برم سر کار و بقیش رو تو خونه کار کنم) و مامانی (مامان بابا) بیاد خونمون و شما رو نگه داره. البته الان رفته مسافرت و فکر کنم باید دو هفته اول رو باهم بریم سر کار.

              

راستی دو سه روزیه که بعضی گاهی جیغهای بدی می کشی. البته خیلی کمه ولی از شما توقع این جیغها رو ندارم. امیدوارم دیگه بیشتر از این نشه. یه وقتایی صبحها اینقدر می خوابی که خودت هم خسته می شی و کلی قر می زنی، مامانی هم شما رو می بره کنار بخاری (به علت سردی هوا) و لباسهاتو کم می کنه و پوشکت رو باز می کنه. شما هم حسابی دست و پا می زنی و کیف می کنی و سر حال می شی.

 

اینم چند تا از عکسهای عزیزم در روز 2 ماهگیش:

 

 وقتی این کلاه رو سرت می کنی همه می گن شبیه دخترا می شی

 

مامانی از چی تعجب کردی !!!!!!!!!!!!!!!! 

 

آرتین خان عصبانی منتظر 

 

شدیدا داری پستونک می خوری ماچ 

 

بالاخره خوابیدی قلب 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابا
13 آبان 90 23:23
سلام پسرم 2 ماهگیت مبارک گل پسر مامان و مامانی هم دستشون درد نکنه حسابی زحمت می کشن برات عزیزم بابا حسابی دلتنگ شده الان 1 هفته است شما و مامان رو ندیدم اما به زودی می بینمت پیییییییسر
مامان گیسو
14 آبان 90 11:48
مبارکههههههههه الهی 120 ساله بشه دوست گلم بوسسسسسسسس
مامان گیسو
14 آبان 90 11:49
عکس هاشممممممممم خیلی قشنگه ماشاا... خدا حفظش کنه
فاطمه (مامان آیلین)
14 آبان 90 16:05
خدا حفظش کنه و سایه مامان باباشو همیشه رو سرش نگه داره ... خیلی بانمکه و همچنین
مامان مانی جون
14 آبان 90 19:23
داری کم کم آقا میشی
منا مامان الینا
14 آبان 90 21:21
وایییییییییی عسییییسسسسسسم چقدر اون عکس با روسریش خوشکله و خوردنیه الهیییییییی مشالا داره بزرگ میشه ها! چشم بهم میذاریم این فسقلیا بزرگ شدن! وای عزیزم سختت نیست اینقد زود میری سرکار؟ حتما حتما این شازده رو از طرف من یه ماچ آبدارش کن!
مامان محمد پارسا
15 آبان 90 11:39
سلام ناناز خاله 2 ماهگیت مبارک نازی خیلی باید سخت باشه که مامانی می خواد بره سر کار و تو رو تنها بزاره مواظب خودت باش گلم
شهلا
15 آبان 90 14:50
عزيزم خيلي بانمكي و منم دو ماهگيت و تبريك ميگم و اميدوارم صد سالگيتم خودم بهت تبريك بگم.
مامانه میکاییل
16 آبان 90 10:56
آرتین جون عزیزم ایشالله دو سالگی ، بیست سالگی و دویست سالگیت رو جشن بگیری قوربونه اون لبای خوشگلت برم من عزیزه دلم
مامان لیلا
17 آبان 90 12:40
سلا م خدا پسر خوشگلت حفظ کنه اسم های ارتین جون چه جوری مینویسی به منم یاد بدید


سلام
از یکسری از سایتهای شکلک. چندتا از این سایتها توی "پیوندهای روزانه" وبلاگمون هستند می تونی از اونها استفاده کنی.
از آشناییتون خوشحالم
تلما
17 آبان 90 14:18
همون بهتر که نرفتین آرتین جون چونکه مامانت به من نگفته بود منم بیام تازشم دلم واست تنگ شده خعلی
نوشین
30 آبان 90 21:06
وای که چقدر این عکسا خوشگل و نازن...پاشم برم یه اسپند واسه ارتین خان دود کنم...نمیشه اینطوری....