آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

اولین حمام آرتین و مامان

1390/7/18 22:50
نویسنده : مامان آرتین
1,455 بازدید
اشتراک گذاری

 


نازنین پسر، دیگه کم کم باید برگردیم تهران. آخه بابا تنهاست و دلش برامون خیلی تنگ می شه مخصوصا برای گل زندگیمون (شما). هرچند آخر هفته ها می یاد پیشمون. بنابراین باید یه کارایی رو تمرین کنم تا بتونم تنهایی از عهده اش بر بیام. یکی از اون کارا حمام کردن شماست. امروز من و مامان جون و شما رفتیم حمام تا زیر نظر مامان جون شما رو حمام کنم. خدا رو شکر سربلند بیرون اومدم. آخه یه کوچولو بزرگ شدی و حمام کردنت راحت شده.

زیبا

 

اینم هزار تا بوس واسه عشق زندگی مامان و بابا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زهره مامان هلیا
18 مهر 90 23:26
تازه اول راه مامانی کیف کردی آرتین جونو شستنی
مامانه میکاییل
19 مهر 90 0:26
قوربونش برم عافیت باشه ، ای ول مامانه صفر کیلو متر داره راه می افته . من که میکاییل رو دزدکی مامانم بردمش .
مامان گیسو
19 مهر 90 2:19
عافیت باشه خاله جون
گلم نگران نباش منم از ده روزگی گیسو باهاش تنها بودم و از همون روز خودم حمومش کردم اگه کمکی خواستی من در خدمتم تا جایی که در توانم باشه کوتاهی نمی کنم هر سوالی داشتی بپرس


ممنونم عزیزم
دایی مرتضی
19 مهر 90 22:47
ای قربون جیگر برم من. راستی، بعد حمومت بوست کردم. اینقد کیف داااااااااااااااااد
مامان امیر علی
19 مهر 90 23:39
مرسی عزیزم به ما سر می زنید .عافیت باشه و خوش امدین به تهرون.خوب نیست بابایی اینقدر تنها بمونه ها
سمیه - مامان آیسا
20 مهر 90 7:30
الهی عزیزم. به به سعیده جون میبینم که حسابی داری راه میوفتی مطمئنا کلی هم لذت بردی انشاءالله حمام دامادیت آرتین خان
فرزانه
20 مهر 90 7:34
آفرین به مامان و آرتین جونم .زودتر بیا تهران ببینیمت عزیزم.دلمون دیگه ضعف رفت که....
مامان رها
20 مهر 90 9:03
سلام سعیده جون عزیزم آفرین خیلی زود شروع کردی من تا 4 ماهگی رها رو خودم حموم نکردم و مامانم زخمت میکشید بعد از 4 ماهگی جرات کردم روی آرتین جون رو ببوس
مامان نیایش
20 مهر 90 10:43
عزیزم یک ماهگیت مبارک ان شا الله سالم باشی همیشه عافیت باشه اولین حمام کردن چه مزه ای بود خوشگل
خاله سپیده
21 مهر 90 13:12
حموم خوش گزشت؟
محمد پوریا
21 مهر 90 16:34
یه یه یه ماهه شدی عزیزم ان شاالله ص ص ص صد ساله شی آرتین جون حتما بعدش چقدر خوابهای قشنگ دیدی