آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

یک ماهگی آرتین خان اول

1390/7/13 21:42
نویسنده : مامان آرتین
821 بازدید
اشتراک گذاری

 

      

عزیز من، گل من، یک ماهگیت مبارک، یک ماهگیت مبارک

 

گل شدی تپل شدی شدی مثل عروسک

 

عزیز من، گل من،یک ماهگیت مبارک، یک ماهگیت مبارک

 

(عکسهای یک ماهگی آرتین جونم در ادامه مطلب)

 

 

 

      

 

عزیز من، گل من، یک ماهگیت مبارک، یک ماهگیت مبارک

 

گل شدی تپل شدی شدی مثل عروسک

 

عزیز من، گل من،یک ماهگیت مبارک، یک ماهگیت مبارک

 

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon 

 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

دایی مرتضی
13 مهر 90 22:03
سلام دایی جون. مبارکه تولدت یه ماهگیت. دقیقا یه ماه پیش بود که ما اومدیم دیدنت بیمارستان. راستی، دقیقا تو همون ساعت از روز به مامانت SMS زدم و تولدت رو تبریک گفتم. حالا یه چیزی رو هم فردا بت می گم ------------- راستی، باز مامانی یادش رفت بنویسه اکثر عکسا توسط اینجانب گرفت شده. عب نداره. یه بوس بدی، جبران میشه
محمد پوریا
13 مهر 90 23:17
سلام آرتین خان هم بزرگ شده واسه خودش آقا شده حتما واسش یه اسپند دود کن به ما هم دوباره سر بزن خوشحال میشیم راستی با اجازه تون میخوام لینکتون کنم
مامان وروجک
14 مهر 90 8:37
سلام با کلی تاخیر تبریک میگم قدم نو رسیده مبارک. برای منم دعا کنید که هم زایمان راحت ،هم یک کوچولوی سالم بدنیا بیارم.
بابا
14 مهر 90 14:06
سلام پیسسسسسسسسسسسر بعداز 9 روز بابایی اومد دیگه وقت نشد بیام اینجا تبریک بگم عزیزم تولدت مبارک پسر مامان وبابا
سعيدي
14 مهر 90 16:06
خدا حفظش كنه و مايه چشم روشني و عزت و افتخار و سربلندي وتاج افتخارت باشه ، گلي تربيت كني كه جامعه با او و بنام تو افتخار كند . اسپند يادتون نره .موفق باشيد
مامان ساوینا
15 مهر 90 0:56
به به چه پسرخوشگلی.از آشنائیتون خوشحال شدم.لینکتون کردم با اجازتون.
مامان گیسو
15 مهر 90 2:10
مبارکههههههههه ان شاا... 120 ساله بشه خیلی نازه جانم قربونت برم من خاله جون
منامامان الینا
15 مهر 90 14:16
سلام عسسسیسسسسم یک ماهگیت مبارک گل پسرم
مامان نی نی گولو
15 مهر 90 21:11
سلام گل خاله یک ماهگیت مبارک مرسی بهمون سر زدید
فرزانه
16 مهر 90 16:41
قربونش برم چه بزرگ شده.عزیزم یک ماهگیت مبارک
مامان مانی جون
16 مهر 90 18:36
دایی مرتضی
18 مهر 90 20:44
راستی دایی جون، چیزی که میخواستم فردای یه ماهگیت بگم، یه عکس گنده و بزرگ از قیافه خوشگلت بود که با دایی محمد و خاله سپیده برات هدیه دادیم. ببخشید دیر گفتم.