آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

چکاپ 15 روزگی

1390/6/30 12:47
نویسنده : مامان آرتین
582 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ما الان چهارمین روزه که مشهدیم. به لطف دایی مرتضی دسترسی به اینترنت داریم و می تونم پست جدید برات بذارم.

روز دوشنبه برای چکاپ رفتیم پیش دکتر اطفال (دکتر رغیب)، که الحمدا... از همه چی راضی بود.

نتیجه چکاپ:

وزن: 3 کیلو و 360 گرم niniweblog.com

قد: 52 سانتیمترniniweblog.com

دور سر: 36 سانتیمتر niniweblog.com

زیبا


 

 

زیبازیبازیبا

 

زیبازیبازیبا

پسر پسر امروز بابایی هم داره می یاد مشهد پیشمون.

فکر کنم تو هم متوجه شدی. چون خوشحالی و از روزای دیگه بیشتر شیر خوردی.

دنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

دایی مرتضی
30 شهریور 90 13:19
ما اینیم دیگه دایی جون
منامامان الینا
30 شهریور 90 13:50
سلام عزیزم خوبی؟ آرتین خان خوبه ؟ گل پسری رو از طرف من ببوس مامانیش اگه رفتی زیارت حتما واسه من و الینا جونم و همه نی نی های دیگه دعا کن که به سلامت بدنیا بیان و منم مثل تو از روزانه هام با دلبندم بنویسم
بابا
1 مهر 90 19:01
سلام پسسسسسسسسسسسسسسسر
نسیم
2 مهر 90 23:56
آرتین خاله تولدت مبارک ببخش عزیزم که اینهمه دیر تبریک میگم آخه آرتین خان ما مدام آویزون مامانشه واجازه آب خوردنم به ما نمیده تا ما یکم وب گردی کنیم الهی قربونت بشم من که اینهمه نازی شما
آرتین خان
3 مهر 90 19:41
دختر خوب شما با نوزاد خان شازده کوچولوی ما رفتی مسافرت؟؟؟ همیشه خوش باشین مواظبش باش جاهای شلوغ نبرش خطرناکه هر روز تپل تر از دیروز بشی آرتین خان ما
زهره مامان هلیا
5 مهر 90 13:36
مامان عسل و آریا
10 مهر 90 10:12
سلام عزیزدلمممم.وای تبریک تبریک تبریک.خیلی خوشحال شدم.قدم نو رسیدتون مبارک.عکس آرتین جون را توی امکانات جانبی وبلاگم گذاشتم تا هر کسی به وبلاگم سر زد با کلیک روی عکس آرتین جون به وبلاگتون بیاد.بووووووووس
مامان امیر علی
10 مهر 90 12:33
سلام عزیزم ماشاله .ایشاله دامادیش .زیارتتون هم قبول ما را هم دعا بکنید .مرسی
سعید
10 مهر 90 19:40
سلام اگه یه آهنگ شاد کودکانه واسه وبلاگ خوشگلتون بذارید خیلی بهتر میشه من این چند اهنگ شاد کودکانه را به شما پیشنهاد میکنم. به ادرس زیر مراجعه کنید http://sma-2010.blogfa.com/page/m-koodak.aspx
شیپلپلون
10 مهر 90 19:46
هووووووووووووووووووورا .نی نی تپل مپل و سالم .آفرین به مامان نی نی .
مامان محمدجان
11 مهر 90 17:02
سلام عزیزم ماشالله بزرگ شده ..مردی شده خدا حفظش کنهسعیده جون من متوجه نشدم کی میخواد بیاد اخه نوشتی پسرپسر بابایی
مامان ماهان
12 مهر 90 8:28
100000000 ماشاالله چقدر بزرگ شده بوووووووووووووس